Morsomme meldinger

DeletedUser

Guest
Desperat? Neh.. Prøver sikker bare å hjelpe litt :)

vell, det er vel synd til de som ikke har bedre å ta seg til her i norge enn å sitte å prate med unger å mater med ting de selv ikke holder ^^
men dette blir off topic MD ikke dra ting lengere nå, det begynner å bli litt gammelt :)
enkelte spillere sine dårlige taktikker som er med å ødelegger et spill er det mere snakk om i andre forum!
 

DeletedUser

Guest
On-topic igjen ---> fornøyd med meg i det siste kristure? har hvert flink å fått oss på banen igjen :p

Avsender i dag klokken 19:05
Du videresender en HAUG med rapporter hele tiden...

bunny i dag klokken 18:04
spamme deg med rapporter?

Avsender i dag klokken 17:59
Om du ikke slutter og spamme meg rapporterer jeg deg til TW-teamet.

Mvh avsender

fikk denne og ble litt flirfull med tanke på at ikke lengre enn 1 mnd siden sa han att han ville ha rapportertene mine fra fienden :)
men men.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
**** i dag klokken 10:40
hei <(



*70 meldinger senere*



General Jonny i dag klokken 11:01
**** i dag klokken 10:40
hei <(

**** i dag klokken 10:49
pc/en klikka }}

Tok jaggu meg ikke mer enn 10minutt før du slutta å svare! xD

Denne syns jeg var litt fun, spesielt tatt i betraktning av at jeg lovet ham at han ville gå lei etter 10 minutt på forhånd :p
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
**** den 29.05. klokken 12:11[/u]
Lurte på om du var lysten på å slå deg sammen med Viking og knuse [player]****[/player] i k16/k26. (hvis du fortsatt er aktiv)

Jeg skaffer en åpning i viking for deg hvis du er lysten!

Mvh
****

**** den 29.05. klokken 12:41[/u]
jeg tar ikke parti i krigen desverre ;) eneste som skulle fåå meg til å angripe han er om han angriper meg ;)

Mvh
****

**** den 29.05. klokken 13:05[/u]
Det er helt ok!
Takker for svar!

Gi meg beskjed hvis du ombestemmer deg!

**** i dag klokken 22:28[/u]
du som ikke tok parti. er nok litt skuffet!

**** i dag klokken 23:09[/u]
om du er skuffet eller ikke driter jeg egentlig i...

må spørre hva dere i *** kan tilby meg? for min erfaring de 2 ukene jeg var der var ikke noen god erfaring!

**** i dag klokken 23:14[/u]
Forstår det!Skuffet er nok ta litt i. du er en småspiller som egentlig er ganske slitsom. Dessverre! Egentlig ikke veldig likta v de rundt deg i de forskjellige stammen som du ahr spilt i dessverre. Så egentlig er det ok at du forsvant til ***. (de klarer sikkert å svelge dg en liten stund)

**** i dag klokken 23:36[/u]
haha... morsomste jeg har hørt xD jeg slitsom xD heller dere det vil jeg si... spiller ikke med noobs vettu ;)

Syns denne var hysterisk xD
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sverri13 kontoen var V2 sitt svar på ei billig jente - alle har hatt den.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ser den ikke jeg. Du prøver og drite ut HVIB akkurat sånn du prøvde og drite meg ut på V9 forumet.. Dessverre så failer du hardt, gang på gang. Men skjønner hvorfor du rager, du blir bokstavelig talt spist :).
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ser den ikke jeg. Du prøver og drite ut HVIB akkurat sånn du prøvde og drite meg ut på V9 forumet.. Dessverre så failer du hardt, gang på gang. Men skjønner hvorfor du rager, du blir bokstavelig talt spist :).

Var nå ikke meg det, var nå mer han som prøvde å stjele kontoen det ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Var nå ikke meg det, var nå mer han som prøvde å stjele kontoen det ;)

Kult å se hvordan spillere skylder på at en random fyr prøvde å "hacke/stjele" deg når du gjorde slikt, zippy. Har blitt en velbrukt måte å fraskrive seg tidligere handlinger på.

Jajja, venter bare på når min tur kommer til å skylde på at jeg ble "hacket/stjele" kommer jeg :rolleyes:

Uansett, jeg skjønner ikke hvor du skulle med innlegget ditt zippy. Nok et dårlig forsøk fra din side, begynner å bli en vond vane det der..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kult å se hvordan spillere skylder på at en random fyr prøvde å "hacke/stjele" deg når du gjorde slikt, zippy. Har blitt en velbrukt måte å fraskrive seg tidligere handlinger på.

Jajja, venter bare på når min tur kommer til å skylde på at jeg ble "hacket/stjele" kommer jeg :rolleyes:

Uansett, jeg skjønner ikke hvor du skulle med innlegget ditt zippy. Nok et dårlig forsøk fra din side, begynner å bli en vond vane det der..

Eneste problem var vel at det ikke var min IP da ;)
Også at det var kv. på kontoen da :eek:
 

DeletedUser

Guest
Et håpløst forsøk av Zippy av å prøve å drite ut HVIB.. :eek:
Du fikk jo aldri en invite heller... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
*browsing le tribalwars*

*wishing for something to happen*

*le "new message" sign appears*

*clicking message with great expectation*



Tribal Wars-team i dag klokken 20:02
Registeringen for Nordic Masters er nå åpen!

Vktig: Når du registrerer deg du ha med ".no" etter nicket ditt. F.eks "brukernavn.no". Om du ikke gjør dette vil du ikke kunne delta!

Norge har kvalik.-runden på server3. Du kan gå direkte til registreringssiden her.

Vi håper å se deg kjempe for en plass på det norske landslaget!

Vel møtt i morgen klokken 18:00!


Mer informasjon finner du på vårt forum

Hilsen Tribalwars Masters Team

forever_alone_face.png

Flere som fikk denne følelsen? :eek:
 
Topp