Morsomme meldinger

DeletedUser

Guest
Sendte en morsom melding til op92 her etter at han prøver å ta tilbake en by jeg tok fra han.
Syntes han sendte en god del nukes først etter et par mislykkede adels, så inviterte flere av troppene hans.

For å øke interessen blant både han selv, herskeren i Op92 land og selve soldatene, sendte jeg denne meldingen til han:

magic dude i dag klokken 03:10
Du må sende mer da :)

Det blir en stor fin samling der alle møtes, drikker og spiser god mat. Jeg har booket flere store artister som skal få soldatene i godt humør og skape god stemning. Jeg har også hyret inn noen titusen med jenter som skal by opp til dans. Hele kvelden, all mat og drikke er sponset av ~MD~. Open bar, dansing, full fest og mye liv!

Dette blir en feiring du ikke vil gå glipp av!

Send gjerne denne videre og inviter flere på fest! :)

Håper troppene viser interesse! For å øke interessen enda mer, har jeg invitert 2 millioner jenter til, så dette blir en heidundranes feiring! :awesome:
 

DeletedUser

Guest
:(

buhuu. er det bare dans ???

de guttan mine liker ikke dansing så :)
 

DeletedUser

Guest
xD

begge. hyrer du 10k jenter så må jo jeg også få noen.
men i høvedsak så var det troppene mine som ikke er veldig glad i dans
 

DeletedUser

Guest
I støtte eller i angrep? :eek:

Det kan dere selv velge. Støtten kan trekkes tilbake, men hvis dere angriper blir troppene værende på festen til evig tid! Noe jeg anbefaler.. Har lagt mye arbeid inn i forberedelser + at det er mange jenter uten date nå :/
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan kun komme meg inn som gjest, så hadde det vært mulig å sette noen utenfor din by, er kjedelig å sitte utenfor uten å kunne delta på festen :(
 

DeletedUser

Guest
(julenissen) i dag klokken 12:06
Hahha, så forbanna morsom du er.
Sitter ehr å ler din (j ord :p) satan.
Du kommer til å angre. INGEN kødder emd mine byer når ejg er på ferie!!!!!

(julenissen) i dag klokken 12:16
Du din lille satan.

Jeg skal grave meg nedover gjennom en etter 1 til ejg kommer til deg.

(julenissen) i dag klokken 12:52
Du er en liten stygg sopp



Ahhh... Jeg elsker å chatte med fienden. Vet at folk blir sure, men ikke alltid i like stor grad.
Prøver bare å hjelpe jeg. Hjelpe ved å ta på meg ansvaret å passe på byene til alle sammen :)
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Uff, stakkars liten gutt som skrev det der da. Virker som at han er ganske ordfattig mtp alt det slemme han skrev.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
(julenissen) i dag klokken 12:06
Hahha, så forbanna morsom du er.
Sitter ehr å ler din (j ord :p) satan.
Du kommer til å angre. INGEN kødder emd mine byer når ejg er på ferie!!!!!

(julenissen) i dag klokken 12:16
Du din lille satan.

Jeg skal grave meg nedover gjennom en etter 1 til ejg kommer til deg.

(julenissen) i dag klokken 12:52
Du er en liten stygg sopp



Ahhh... Jeg elsker å chatte med fienden. Vet at folk blir sure, men ikke alltid i like stor grad.
Prøver bare å hjelpe jeg. Hjelpe ved å ta på meg ansvaret å passe på byene til alle sammen :)

Er det en i RNG ? :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Her kommer det en liten godtebit fra en spiller i JPTG og jeg må si meg overrasket over denne form for utpressing :p Vanskelig å ikke le, uansett om dette er sant eller ikke!!


XXX i dag klokken 01:16
Hahahaha, jeg går lett og legger meg. dere kan adle i fred. Det eneste jeg er skuffet over er deres holdninger. 5 byer fra eller til bryr meg lite.

Det værste er att vi har mere nok bevis. Advokten min ser dollartegn i øyne. Drt skulle jeg kanskje ikke ha sagt, men gjordt er gjordt

XXX i dag klokken 02:12
Kjære MD

Dette ved du velig godt. Dere tett oåå til det største jukse stammen som noen gang finnes på innogames sine spill på neet(omlinespill). Ikke engag årøv å forklare. Vi t menger av bevis. Så mye at min kompis (advokat) har vist sin innteresse.

Jeg har 0 (null) respekt for deres måte å føre krigføring på.

Jeg gleder meg til de neste poxy angrpene ders. Vi trenger ikke å bruke dette.Vi bare saksøker dere når spillet er ferdig for juksing. Min venn(forlover) advokaten: mener han har en veldig god sak.

Kjør på !

Deres VALG!

XXX /??/??/??/??/--- osv..



Kunne godt lagt ut mitt svar, men det handler kort om hvor idiotisk det er mulig å være.

Om dette bare er bull, er det fortsatt artig (men samtidlig litt skremmende) å snakke om slikt.
Er dette seriøst, så har jeg vansker med å slutte å le! Det har jeg egentlig uansett og fikk meg en GOOOOOD OG LANG LATTER da jeg så dette!

Flotte medlemmer i JPTG altså. En god mix!
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Enten var han kæren der relativt kæbbings, eller så ville eg ikkje bekymre meg over trussler om søksmål fra ein 5-åring! Anywhoe, så må eg påstå at dette var eit meget ondskapsfullt forsøk fra MD si side her på å prøve å få oss andre tell å le oss i hjæl, og du klarte det nesten! ^^
 
Topp