Morsomme meldinger

DeletedUser

Guest
Jøss, i løpet av mindre enn 24 timer har jeg allerede fått min første idiotmail...
Leses fra bunn til topp

Zarazel I dag kl 20:57
Velkommen til den nye "Morsomme meldinger" tråden. ;)
Iamthequeen I dag kl 20:51
Det kan du lure på.
Zarazel I dag kl 20:49
Ja, da har dere vel en stor familiestamme.
Iamthequeen I dag kl 20:46
Jo det har vi nok, men la ikke merke til det.
Uansett, du kan bare si nei.
Snakkes om noen få månededer når vi knuser dere.
Zarazel I dag kl 20:44
Hadde dere vært en kompetent stamme hadde dere lest profilen vår først.
Iamthequeen I dag kl 20:42
Hei ;D
Jeg er fra stammen KOH (Kingdom of Heroes) og vi lurer på om dere vil være våre allierte =)
Vi har akkurat startet opp, men håper på å få flere aktive medlemmer.

Hilsen Iamthequeen ; ]
 

DeletedUser

Guest
Zarazel I dag kl 20:57
Welcome to the funny messages thread;)
Iamthequeen I dag kl 20:51
You can think of that.
Zarazel I dag kl 20:49
Yeah, I bet you have a big family tribe then.
Iamthequeen I dag kl 20:46
Yes, we have but we didn't notice it.
Anyway, it's just to say no.
See ya in a few months when we're crushing you.
Zarazel I dag kl 20:44
If you've been a competent tribe you would have read our profile first.
Iamthequeen I dag kl 20:42
Hey ;D
I'm of the tribe KOH (Kingdom of Heroes) and we're wondering if you wants to be allied =)
We've just started, but we're hoping of getting more active members.

Regards, Iamthequeen ; ]
 

kangaroom

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Zarazel I dag kl 20:57
Welcome to the funny messages thread;)
Iamthequeen I dag kl 20:51
You can think of that.
Zarazel I dag kl 20:49
Yeah, I bet you have a big family tribe then.
Iamthequeen I dag kl 20:46
Yes, we have but we didn't notice it.
Anyway, it's just to say no.
See ya in a few months when we're crushing you.
Zarazel I dag kl 20:44
If you've been a competent tribe you would have read our profile first.
Iamthequeen I dag kl 20:42
Hey ;D
I'm of the tribe KOH (Kingdom of Heroes) and we're wondering if you wants to be allied =)
We've just started, but we're hoping of getting more active members.

Regards, Iamthequeen ; ]

Oh.. No... They might acctully attack you ;)
 

DeletedUser

Guest
wrong section...
Then tell me where I should post it. General? On the .net forums it's on the world forums, so I posted it there. I've seen both mods and admins on since I posted this, so I suposse they would have moved it if it was a problem.
 

kangaroom

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Then tell me where I should post it. General? On the .net forums it's on the world forums, so I posted it there. I've seen both mods and admins on since I posted this, so I suposse they would have moved it if it was a problem.

Yeah.. Right forums I'd say, this thread has been stickied aswell ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er bra. Men jeg tror jeg må snakke mer norsk, for paladinnavn havnet på engelsk. :(
 

DeletedUser

Guest
Småeid :D

Forresten, dette er Norsk tribalwars - så vi skriver Norsk >_<

Disse okkupantene bryter seg inn og tøffer seg med ukjente språk. Jeg skriver så my engelsk uansett, så jeg får ikke alltid med meg hvilket språk jeg skriver på:(
 

Hustler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Disse okkupantene bryter seg inn og tøffer seg med ukjente språk. Jeg skriver så my engelsk uansett, så jeg får ikke alltid med meg hvilket språk jeg skriver på:(

Vell, det har vell gjerne blitt skrevet et par hundre tusen engelske ord opp i gjennom årene, så jeg antar at du har hatt en like røff "oppvekst" på tw.net :D
 

DeletedUser

Guest
Vell, det har vell gjerne blitt skrevet et par hundre tusen engelske ord opp i gjennom årene, så jeg antar at du har hatt en like røff "oppvekst" på tw.net :D

Haha, godt sakt! Blir litt ''kranglete'' hvis du først er på .net forum og deretter kommer hit så blir det litt '' dumt'' å skrive Norsk >.<
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er rett og slett ikke alltid jeg føler at jeg kan ordlegge meg like bra på morsmålet mitt...:confused:

Forresten Hustler, har du noen gang prøvd å google navnet ditt?
 

Hustler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Haha, godt sakt! Blir litt ''kranglete'' hvis du først er på .net forum og deretter kommer hit så blir det litt '' dumt'' å skrive Norsk >.<

Rart det der.. Trur nok det er flere som føler det samme. Jeg synes det blir litt harry med norsken :eek:

Forresten Hustler, har du noen gang prøvd å google navnet ditt?

Jeg prøvde akkurat nå.. Var ikke akkurat det jeg assosierer med ordet for å si det slikt..

Kan vell legge kortene på bordet å si at noe av inspirasjonen min er hentet fra: Urban dictionary

nr. 2

People who are forced to use their Brains to make it in this world.
They outsmart the smart, cunning, and has streetsmarts. They know how to get money and is skilled at doing it to. Also they can be so sly that they can sell you stuff you don't need.

Slik jeg tolker det; En slu jævel som kan gjøre det beste ut av enhver situasjon.
 
Topp