Nedstemt/ikke mulig Mulig å avgi samme svar flere ganger på IG avstemninger

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hola!

Jeg la nettopp merke til at det på ingame avstemninger på stammeforumet ikke går an å svare samme alternativ flere ganger, selv om det er åpnet for at en konto kan stemme flere ganger. Så vidt jeg vet er vel tanken bak å kunne stemme flere ganger at hver dual på kontoen skal kunne stemme, men det mister jo sin hensikt hvis to duals på samme konto ikke kan stemme samme alternativ.

Jeg foreslår derfor at det åpnes for at samme konto kan stemme på samme alternativ flere ganger, dersom hver konto likevel har mulighet til å avgi flere stemmer.
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ødelegger jo hele meningen. Det med at det mulig å avgi flere svar er vel at du kan stemme på både Alternativ 2,3 etc. om det er aktivert.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Man kan fremdeles stemme på både alternativ 2 og 3 hvis man ønsker det, men nå også alternativ 2 og 2, for slik å symbolisere at "de to spillerne på eksempelkonto ønsker begge alternativ 2".
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er så viktig kan man jo i nød ty til å stemme med kommentarer. F.eks alle skriver hvilke alternativer de ønsker, og hvem på kontoen som ønsker det. Det er bittelitt mer jobb å samle informasjonen, og avstemningen er ikke anonym.

Jeg tror ikke vi er tjent med å komplisere avstemningsfunksjonen.
 
Topp