Mumling med Gåsegg: Et intervju av Pelleparafin12

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Mumling med Gåsegg


Alright! Siden det aldri kommer noe her får vel jeg åpne ballet. Det startet med at jeg kjedet meg litt innimellom noen incs på v17, så startet et lite intervju. Noen har ønsket det til offentlig forum, så legger det her.

Spilleren Pelleparafin12 er muligens noe mer kjent fra v8 der han het Mumle Gåsegg. De fleste som spilte med ham der mener at han er en av de beste tw-spillerne gjennom tidene (om ikke den beste)! Jeg var derfor svært ydmyk da jeg ba om hans oppmerksomhet for dette intervjuet.

MasterSplinter mai 23, 13:01
Ok, du har nettopp blitt utvalgt til å delta i et intervju! Du vil ikke sier du? Vel, du må! (jeg kjeder meg). Om du ønsker kan det bli lagt på offentlig forum, og om du ikke ønsker det så blir det lagt der allikevel! Mulig det tar seg en tur innom ~TA~ sitt forum også, så anbefaler å ikke skrive noen sensitiv informasjon i intervjuet :)


Eeeeeer du klar?

pelleparafin12 mai 23, 13:02
ja

and so it begins!

Hvordan startet din tw-karriere?

Je starta å spelle TW i 2009 da je tilfældivis joina uk1. Noe som jo gikk spikrakt tell hælvete. Hårda bud!

Det har isåfall skjedd mye siden den gang, da du har hevdet deg på både norsk og engelsk server. Fortell litt om veien oppover

uk1 gikk som sagt åt skogen, erta på mæ den største stammen å levde under særdeles hårda bud. Men var au litt arti da, en gong je så et adelstog så maksa je ut alle produksjonskøa, så ødela je bigninga me katapulter slik at produksjonskøa itte kunne kanselleres. Så smæsha je gård & HQ. Så da gubben tok byen fækk'n en by me oppmot 24000 i populasjon (fra styrkekøene). Med gård på level 1 som han måtte bygge opp tell level 30 med HQ på level 1 sia gårdsplassen var negativ.

Steike som je lo.

På uk2 erta je au på mæ den største stammen (en gjenganger detta). Men etter over et år med HÅRDA BUD lot dom mæ bli me dom, så vant je den server'n!

På uk5 spelte je 1 vs 1 mot en sullik fra uk1 som meinte att'n var så mi bere enn mæ. Je vant!

På uk7 var je faktisk helt i toppen i oppstarten, men datt litt ut sia je tilfeldivis starta på no8 au. Men stammen je var me i vant, så han som tok over konton fækk en sier i belte. Så både uk2 & uk7 kan je titulere mæ som mester i.

Da je starta på no8 lurte je jo på hå som venta mæ, hadde jo itte noen stamme eller noen ting. Men en dag så spørte Ex-con mæ om je ville være me i stammen hass. Å det ville je. Så da vart det artie tier & ittno hårda bud :(

Var heilt tilfældi innom forume før je starta på no17 & så att en eller anna sullik skreiv att dom som var goa i gamle daar itte ville ha noen sjanse nå sia spelle hadde utvikla sæ så mie. Jaja, tenkte je å starta oppattatte. 45 daar førr seint, men det børde jo væra muli å hævde sæ tenkte je. Så vart je me Are i TTB da & nå ligger je på rank #1. (i prestasjoner da)

Hårda bud, not so much :(


Det var jo ganske mye oppstyr både før og etter din 1v1 mot Adellion på uk5. Hva var bakgrunnen for den?

nesj, var jo bære je som gjorde det je gjær bæst. væra en kverulant. så da W1N (stammen som vant uk1) breska sæ å var generelt druge på forume passa je på å erte dom litt da vettu. Blant anna moste je mange tå mine egne bier, Steike dom vart sinte. Blant anna så meinte jo Adellion at je var en sullik som itte visste noe om spelle sia je itte var i vinnerstammen. Så da måtte je jo utfårdre'n sia han sætte sæ oppi glasshuse.

Står litt meir her:
http://forum.tribalwars.co.uk/showthread.php?11997-Adellion-vs-DubbyTheMule-(1vs1-battle)

På dette tidspunktet begynte intervjuet å skli ut pga noen komplikasjoner ingame

pelleparafin12 mai 23, 17:56
Du som sitter Ragnar ell? Snipa det tette fine tåge mitt :|

Med litt smisking kom vi heldigvis i gang igjen

MasterSplinter mai 23, 18:39
Håper ikke en evt snipe av dine fullkomne tog hindrer dette ærefulle intervjuet

Etter Adelion var det altså .no sin tur til å bli utfordret. Fortell litt om hvordan du og 3.14 tok seieren på v8

Åssn vi tok seier'n?

Nei, var jo bære å druse på det. Kjnite jo som sagt ingen da je starta, men fækk jo stall som en tå dom første, detta så jo ringræven Ex-con, så da spørte'n mæ om je ville væra me i stammen hass å sia så vi aldri tellbarsattatte.

Og dermed var suksessen på .no et faktum. Der var du vel nr 1 på de fleste områder. Hvordan ser du på deg selv som tw-spiller?

Je kan itte si no om åss'n je er som TW-spellar, er alt før ydmyk før det :D Spør Are, han kjinner mæ :)


Og Are ble spurt:

rrqs.png




Til slutt: Hva liker du/liker du ikke med Tribalwars?

Det je liker me TW er at je kan få terapi førr OCD'n min :)
Førrbedringspotensiale er å ta bort faking, det er alt førr effektivt sins je. Dessusen var tægging er førrbanna hærk, men har vørti bere me den nye massetagg funksjonen. Men je sins at angrep skulle kommi ferdi tægga.

Med litt motivasjonshjelp fra Are fikk jeg deretter gjort en last touch på intervjuet

17bf3ad58e14fe26a783032f9469f696.png


Og med det sier jeg takk for at du tok deg tid til dette intervjuet! Hårda bud!


-Henrik
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
håhåhå.... Godt invervju...

Alltid like morsomt å lese intervjuer som blir vinkla mot spilleren og ikke nødvendigvis bare tørre ingame spørsmål.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kjempeflott intervju! Var på tide at det kom ett med ham som etter min mening er den beste tw-spilleren noensinne :)
 
Topp