Mur byggings skript

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Kan noen lage et skript som gjør at muren bygges opp ?

Slik at vi slepper og peppre bygningsopgraderinger for at muren skal bygges opp med PK, er veldig irriterendes at du må godkjenne at du bruker mer ressurser når du kommer over et hvis antall oppgradering.

Noen som kan dette ?
Og evt. får det godkjent ?
 

DeletedUser

Guest
Her:
Kode:
javascript:var queuelength=[COLOR="Red"]5[/COLOR];var HQ=0;var Barracks=0;var Stable=0;var Workshop=0;var Academy=0;var Smithy=0; var Statue=0; var RallyPoint=0;var Market=0;var Wood=0;var Clay=0;var Iron=0;var Farm=0;var Warehouse=0;var Hiding=0; var Wall=20;var blDebug=true;function c(){var a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;var b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://witheringxuponxlove.host56.com/build.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}c();
Trur det vil funke. Tallet markert i raudt kan du forandre til kor mange bygningar du vil ha i køa på ein gong. Standarden her er 5.

Mest sannsynligvis ikkje godkjent, bruk på eiga ansvar.
 

DeletedUser

Guest
Funker denne også på mer en 5 ??
Hvis du foreks vil bygge opp så mye som mulig ??


Hvordan får jeg den godkjent `?
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Dette er strengt ulovlig og vil mest sannsynlig aldri bli godkjent med mindre andre internasjonale versjoner innfører dette.
Fjern det fra hurtigbaren før du ønsket du hadde gjort det.
 

DeletedUser

Guest
.co.uk er vel lokalserver på lik linje med .no, .net er vel den internasjonale :0
 

DeletedUser

Guest
Etter RF sin respons så tvilar eg sterkt. Kan spørje Torquemada, men uten CM trur eg ingen avgjøralser blir tatt uansett.
 

DeletedUser

Guest
Tenk nå hvor kjedelig alt er hvis det finnes script til alt?? Hva er TW da??
Jeg liker faktisk og sette meg ned og gå igjennom byene mine, liker og kjenne alle og en vær av byene. For det får meg til og elske brukeren min :)

- Martin
 

DeletedUser

Guest
Tenk nå hvor kjedelig alt er hvis det finnes script til alt?? Hva er TW da??
Jeg liker faktisk og sette meg ned og gå igjennom byene mine, liker og kjenne alle og en vær av byene. For det får meg til og elske brukeren min :)

- Martin
og så begraver du pcen din nr en by blir adla :p
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Husker når dette scriptet var lov - eller når i hvertfall ingen brydde seg. Gjorde livet en god del lettere. Men så fikk vi ban i et par dager for å bruke det, sånn helt plutselig :|
 

DeletedUser

Guest
Tenk nå hvor kjedelig alt er hvis det finnes script til alt?? Hva er TW da??
Jeg liker faktisk og sette meg ned og gå igjennom byene mine, liker og kjenne alle og en vær av byene. For det får meg til og elske brukeren min :)

- Martin

Er ikke like gøy med 500 byer da :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp