Nå skjer det - WySoSe vs ALLE!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Blandede lag kunne vært interessant ja, ellers så skal det sies at det ikke var mange av oss fra "The Fox" som faktisk var aktive, noe som førte til at det mer eller mindre var fifti/fifti spillere fra oss og WhySoSe etterhvert.Da sier det seg vel selv at vi ikke har noe å stille opp med
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Haha, med denne hovne tonen deres, så håper dere fortsatt at folk skal gidde å bruke tid på å forsøke å slå et innspilt lag i noe så meningsløst som speed. Jaja, lykke til med å rekruttere mer motstand med denne holdningen.. Må være noe av det minst smarte rekrutteringsforsøket jeg har sett på .no noensinne, og det inkluderer Sondrekul sine evigvarende forsøk på premades og snodige rekrutteringsmetoder.

sinnataggen18.gif


Spilte du denne kampen? For personlig syns jeg nå at selve greia med å leie en server var morsomt. Jeg hadde faktisk trodd vi kom til å tape. Så, når det er snakk om våres "hovne tone" - hvor morsomt hadde det ikke vært å slått oss? Nå endte det slik at vi vant, og når man først vinner, syns jeg det er helt klart at man skal vinne med stil! Kritikken får også lov til å stå deretter. Det er helt klart en del av greia!

Når det kommer til våres image som et markedsføringsmiddel, så har vi ihvertfall til en viss grad lykkes. At det finnes andre måter å håndtere forskjellige saker på er det jo ikke tvil om, og at alle har et forbedringspotensiale, helt klart! Men nå skal det sies at vi har klart å hatt spillere i et "aktivt" speedteam i 3 år. Er det noen andre som har klart dette på .no? Nei. Selv om vi rullerer minst mulig, så krever dette rekrutering, og det har vi lykkes med.

Og litt flere hard facts mot det du sier: Etter runden er det blitt engasjement rundt å starte enda et speedteam i Norge blant enkelte spillere som spilte i mot oss. Det er også flere som ønsker å ha meg med på flere runder av forskjellige grunner. Enten at de ikke klarte å vise seg fra sin beste side, fordi de vil lære (Jeg er veldig åpen for å lære bort mest mulig) eller fordi de har interesse av å spille mere speeds. Ville folk vært interiserte om det vi gjorde var tidenes dårligste rekrutering? Neppe.

Jeg skjønner at det ikke er mulig å fylle rundene til mer enn 20 spillere pr runde, men det luktet ikke veldig WySoSe vs alle av denne kampen. Synd motsanderne ikke klarte å fylle laget til 15 spillere en gang.

Det blir dessverre vanskelig å få til en runde mot "alle", så det var litt som et image. Men nå jobba jeg mye, og mere enn det, for at motstanderlaget skulle ha flest mulig spillere for å gjøre dette vanskeligst mulig for oss. Vi starta også mest mulig spredd for å sette enkeltprestasjonene våres på spissen. Dette gjør også at vi blir et mye lettere mål å ta, mener nå jeg. Skulle vi satt i gang noe en gang til, skulle vi leid server for 30. Problemet er derimot, som du såvidt nevner, å få med nok som faktisk spiller.

kanskje kjøre blanda lag neste gang?

For eksempel! En eller annen vri på det hadde vært morsomt. Jeg mener nå fortsatt at "WySoSe vs Alle" konseptet også er morsomt i prinsippet. Dessverre ble det, som MissSwag sier, for få av motstanderene som spilte aktivt. Det blir også veldig vanskelig for meg å planlegge når det er så mange som ikke spiller for å spille. Litt skuffet over akkurat det, men fantastisk av alle som sto på til siste stund! :)
 

DeletedUser

Guest
Var jo meget vanskelig runde dette.
ba40724919ccd7620ae0ba934eb6bfee
ba40724919ccd7620ae0ba934eb6bfee.png

Var i all hovedsak denne jeg siktet til mtp holdningen jeg nevnte.
Var litt påvirket av typen veskeinntak jeg hadde den kvelden/natta og at kl var 4-halv 5, så husker ikke hva mer jeg tenkte på.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Tror nok det hadde gått litt verre om det ikke hadde vert så veldig mange frafall, ganske ugunstig tidpungt. Håper dette kan skje igjen med ett litt bedre tidspungt.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
jeg er med neste gang, og om noen har lyst å starte ett speed-team, så spillte jeg aktivt speed i noen måneder, bla noe runder sammen med ruben(sevfølgelig ikke ladder, men jff, hvis ikke hadde han knust meg :D)og vil gjerne være med!!!! (skype: Serigala_V9)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg skjønner at det ikke er mulig å fylle rundene til mer enn 20 spillere pr runde, men det luktet ikke veldig WySoSe vs alle av denne kampen. Synd motsanderne ikke klarte å fylle laget til 15 spillere en gang.
Jo, det er mulig å leie for mer enn 20 personer om gangen. Det er selve "grunnpakken" som varer i 4 timer med plass til 20 spillere, denne kan oppgraderes både i lengde og antall spillerplasser.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Tror nok det hadde gått litt verre om det ikke hadde vert så veldig mange frafall, ganske ugunstig tidpungt. Håper dette kan skje igjen med ett litt bedre tidspungt.

Et tidspunkt vil aldri passe perfekt for alle, men jeg kan gjerne prøve å forklare hvorfor jeg valgte 19-23.

Jeg er helt klar over at det for enkelte (hovedsaklig eldre) vil passe best å ha runden fra 20-24. Det som er problemet da er at det er enkelte dette blir for sent for. Skal man på jobb dagen etter, har strenge foreldre eller har ting som skal bli gjort tidlig neste dag blir det fort stor forskjell på om man er ferdig med å spille kl 24 istedet for 23. Derfor tok jeg ikke 20-24 med tanke på de yngre og de som er nødt til å være opplagt dagen etterpå, som blant annet gjaldt meg som skulle opp tidlig for å spille kamp dagen etterpå (Er fullstendig avhengig å være 100% fokusert i hver eneste duell for å henge med).

For enkelte ville det nok også passa bedre å spille fra 18-22, men her er det mange som sitter midt i middagen eller ikke er ferdig med trening/jobb. Jeg vil tro det er betraktelig flere som da er ferdig med "dagen" etter kl. 18 (Må jo tross alt rekke barne-tv!) og er klar til å sitte ned kl. 19. For å da møtes på midten for at det skal kunne passe for flest mulig, uansett alder og grenser som er satt av foreldre, valgte jeg å arrangere runden fra 19-23. Så, da vet du at jeg hadde tenkt gjennom dette, selv om det (selvfølgelig) ikke passa for alle :)
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
tenkte mer på dagen, tidspungtet passet perfekt, uansett dag, men hadde vert bedre å ha det på en Søndag, der det ikke skjer så mye, heller ha det 18.00-22.00 for å få det gunstig for de minste, så hadde det jo kanskje ver det bedre med tanke på fest, og henge ute med venner, for de som er litt eldre igjen.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Dato er en ting. Grunnen til at det tok så lang tid var jo nettopp at det måtte finnes en dato som passet for meg også, da jeg gjerne ville være med å få spilt på min egen server. Det regner jeg med er forståelig. Skulle det bli denne måneden måtte det enten blitt som det var eller Tirsdag 24. Da Tirsdagen var litt usikker måtte jeg hive meg rundt og ta først og beste. Var absolutt ingen andre dager jeg hadde tid, dessverre.
 

DeletedUser

Guest
jeg er med neste gang, og om noen har lyst å starte ett speed-team, så spillte jeg aktivt speed i noen måneder, bla noe runder sammen med ruben(sevfølgelig ikke ladder, men jff, hvis ikke hadde han knust meg :D)og vil gjerne være med!!!! (skype: Serigala_V9)

I bli med å prøve å vinne en ladder er ganske bra øving til å bli en bedre speedspiller, det er ikke minst veldig gøy. .fr har en ganske klar standard på hvordan innstillingene på speedene er som gjør det lettere å rette opp igjen feil du gjorde en tidligere runde. Øvelse gjør mester. Så ngen grunn til å gi opp selv om man taper :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
I bli med å prøve å vinne en ladder er ganske bra øving til å bli en bedre speedspiller, det er ikke minst veldig gøy. .fr har en ganske klar standard på hvordan innstillingene på speedene er som gjør det lettere å rette opp igjen feil du gjorde en tidligere runde. Øvelse gjør mester. Så ngen grunn til å gi opp selv om man taper :)

vunnet flere speeds enn jeg har tapt :)
men de hvor jeg har opplevd at ruben spillte serriøst har jeg ikke klart å henge med :)

skal sies at jeg har det for travelt i RL til ã prøve meg på ladder, tar meg bare noen speeds innimellom :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Husker jeg var med Ruben på en ladder en gang, utrolig morsomt :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp