Besvart Når ble TW opprettet?

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
hei :) jeg bare lurer på når Tribalwars startet jeg :)
HVEM startet med TW først av landene? var det .no, .net, .se eller?

og NÅR startet det_?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
.de var vel klart først. .net startet opp i løpet av sommeren 2006, mens .se startet sommeren-ish 2007. .no startet i begynnelsen av februar 2008.
 

DeletedUser

Guest
Her ser du et bilde av når den tyske serveren startet :)

EDIT: Står det samme på .no sin hovedside også, forresten... Men noe i den duren, iallefall ;)
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
er ikke det når innogames ble grunnlagt? var tw forresten det første spillet til innogames?

Mvh ingmo
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jeg ved ikke om det er der Inno er grunnlagt, men: Her står der at den tyske verden 1 blev lukket i 2007 efter over 4 års spil... Dvs jeg gætter på at både tribalwars og Inno blev grunnlagt i 2003... Det er det nærmeste jeg kommer uden at spørge det tyske community
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Wikipedia har svaret for alt - nermere bestemt i dette avsnittet står det så fint at:
TribalWars, or "Die Stämme" as it is known in German, is a browser based game and was released in 2003 as a text based game. It was developed and released by the German company Innogames. The international version of the game was released in 2006.[3]

:)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha :p Det er begynt å bli dårlig når en gjeng TW-spillere må gå på wikipedia for å få svar på spørsmål om TW :p
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Tribalwars startet som et "garasje-prosjekt" av 3 tyskere som i dag er Sjefene i InnoGames (CEO) og første offentlige versjonen ble lansert i juni 2003. I 2004 ble det så mange spillere at de startet opp Verden 2. I 2005 begynte de å satse fulltid og senere på året ble det lansert med grafikk som vi kjenner det i dag.

InnoGames ble grunnlagt i 2007 og i februar 2008 åpnet Verden 1 i Norge.
 

DeletedUser

Guest
Tribalwars startet som et "garasje-prosjekt" av 3 tyskere som i dag er Sjefene i InnoGames (CEO) og første offentlige versjonen ble lansert i juni 2003. I 2004 ble det så mange spillere at de startet opp Verden 2. I 2005 begynte de å satse fulltid og senere på året ble det lansert med grafikk som vi kjenner det i dag.

InnoGames ble grunnlagt i 2007 og i februar 2008 åpnet Verden 1 i Norge.
Takk for en fin og oversiktlig oppsummering. :p :)
 

DeletedUser

Guest
Lurer på hvor rævva TW var før enn det er idag (no offence).
 

DeletedUser

Guest
er nok nærmere sånn som dette:

Tribal%20Wars.jpg
 

DeletedUser

Guest
Klassisk oversikt er tekstbasert ;) Du får på en måte en liste med all infoen på. Klikk klassisk så forstår du :p
 
Topp