Nato liker ikke meg...

bakfull

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei

Jeg er en singelspiller, dvs er diktator i egen stamme i K45. Nå har NATO kastet sine øyne på meg med noe så merkelig som speiding og angrep.
Som spiller her liker jeg jo ikke slikt. Ble bydd opp til dans av Magnikk og har prøvd å tatt noen små danse steg sammen med han nå...Hittil har det gått greit...

Er det noen stammer trenger en ny spiller som lekeslåss med NATO?

http://no6.tribalwars.no.com/public_report/c5ee8179c3c68c4be561bbbe9903309f

Ta kontakt med jens stoltenberg
 

DeletedUser

Guest
De aller fleste i NATO ser på deg som en oppegående spiller vi absolutt skulle hatt med på laget. 2/3 ville faktisk ha deg med, inkludert meg selv :)

Dessverre overkjørte ledelsen flertallet, som er sterkt beklagelig i en demokratisk stamme ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
De aller fleste i NATO ser på deg som en oppegående spiller vi absolutt skulle hatt med på laget. 2/3 ville faktisk ha deg med, inkludert meg selv :)

Dessverre overkjørte ledelsen flertallet, som er sterkt beklagelig i en demokratisk stamme ;)

Det er åpenbart at vi ikke tar inn folk som angriper våres medlemmer, dårlig taktikk av bakfull det å prøve å true oss for å få seg selv inn :rolleyes:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Viser bare at han har litt baller det!

Beste måten å sendesøknad på spør du meg!!!! (fjåser faktisk ikke....for en gangs skyld) .
 

DeletedUser

Guest
Viser skillz bedre med en audition enn ved å skrive "jeg har spilt tw i tre år så jeg er veldig flink!" :eek:
Er ikke sjelden vi (opp igjennom verdenene) har tatt inn tidligere fiender basert på nivået de viser i kamp, og heller driter i et par søkere med velformulerte skrytebrev.
 

Oxcyder

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det hele er ganske så enkelt.
Mens søknaden hans var inne til vurdering, sendte han angrep på magnikk.
Dette viser uforutsigbarhet, dårlig vurderingsevne og arrogant frekkhet.
Da dette skjedde, avsluttet jeg tråden hvor vi diskuterte om vi skulle rekruttere han.

Om man får inn ETT angrep på en større stamme, bevitner dette på dumdristighet.
Forteller ingenting om spilleren har baller eller ikke!

Mvh. Oxcyder - NATO stammeledelsen
 

sylvanas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei

Jeg er en singelspiller, dvs er diktator i egen stamme i K45. Nå har NATO kastet sine øyne på meg med noe så merkelig som speiding og angrep.
Som spiller her liker jeg jo ikke slikt. Ble bydd opp til dans av Magnikk og har prøvd å tatt noen små danse steg sammen med han nå...Hittil har det gått greit...

Er det noen stammer trenger en ny spiller som lekeslåss med NATO?

http://no6.tribalwars.no.com/public_report/c5ee8179c3c68c4be561bbbe9903309f

Ta kontakt med jens stoltenberg


Lol du lever lenge på det ene angrepet du fikk inn... Får takke for ODD'en da...
Var faktisk jeg som anbefalte han for ledelsen i Nato og ta han inn, vi snakket litt og fikk en god tone og jeg la inn et godt ord for han. Men han forspilte sine sjanser og nå er han under adling av meg.
Får bare ønske Bakfull lykke til videre...
 

DeletedUser

Guest
Han phaila på audition med andre ord. Skjer det og.
 
Topp