Natteravner velkommen :)

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Snakker du om? :confused:

Jeg kunne det egentlig, men er så lenge siden :p
 

DeletedUser

Guest
Du må ta URL-en til visning av bildet (ikke google-greia med siden i bakgrunnen) og lime inn i den boksen med bildegreiene :) Daa får du et fint bilde :D
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Hørtes nice ut :) her er det dessverre bare film som står på menyen på nattes tid ;)
 

DeletedUser

Guest
Ser på Prison Break mens jeg spiser pølse og potetstappe <3
 

DeletedUser

Guest
Akkurat nå adler jeg RNG med egen konto og H.F.O med KV konto :)
Er lett om natta når alle sover :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke det MD, du tar ikke en by i natt:D Alle toga dine er stoppet, eller skal vi si knust siden du har angrepet kun blodstacka byer som var tomme for 24 timer siden:D
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
kor e likar knappen?

Sitter å glaner på rage comics siden jeg gikk tom for drikke og ble edru -.-
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke det MD, du tar ikke en by i natt:D Alle toga dine er stoppet, eller skal vi si knust siden du har angrepet kun blodstacka byer som var tomme for 24 timer siden:D

Meh well.. Godt jeg begynner å kjenne spilltaktikken din. Snart tar vi byer i hauger uten at du kan gjøre noe med det :D
 

DeletedUser

Guest
Meh well.. Godt jeg begynner å kjenne spilltaktikken din. Snart tar vi byer i hauger uten at du kan gjøre noe med det

Har du sjekket rapporter i dag, ingenting har gått inn:D Gratulere med læring avspill taktikk:)

Når vi snakker om taktikk, eg tror ikke du klarer å ta byer av noen uten å stå opp kl.04.00 for å sende angrep, angrepene dine viser en total mangel på elementer angreps teknikker!!

Du kommer aldri til å ta byer av meg med mindre du flakser inn et tog en natt eg ikke gidder å stå opp vist dette er standarden du skal ligge på.
 

DeletedUser

Guest
Har du sjekket rapporter i dag, ingenting har gått inn:D Gratulere med læring avspill taktikk:)

Når vi snakker om taktikk, eg tror ikke du klarer å ta byer av noen uten å stå opp kl.04.00 for å sende angrep, angrepene dine viser en total mangel på elementer angreps teknikker!!

Du kommer aldri til å ta byer av meg med mindre du flakser inn et tog en natt eg ikke gidder å stå opp vist dette er standarden du skal ligge på.

Jeg fikk kontovakten så sent, så var ikke noe jeg kunne velge :p
Og jeg har såvidt startet.. Men poenget er jo at jeg spiller som KV, altså det er ikke min konto. Har i den tiden jeg har vært KV tatt 3 byer av deg, 3 av alvorlige og 1 av Windsy :) Så total mangel på taktikk har jeg tydeligvis ikke. Du har ikke møtt den motstanden som vi oppe i nord gir RNG enda ;) Vi er snart ferdige med dem, og da er det på tide å flytte på seg ned til fronten din og ta tilbake hele K85 :)
 

DeletedUser

Guest
Dette er bare løgn, du har hatt kontovakt heile uka, fra eg tok byer av deg på oddy kontoen:D Du har skiftet fra MD vinner alltid til MD revange o.s.v etter hvert som eg har plukket byer!

11 - 3 er ikke bra, men bedre en deg:D (Eg har bare mistet 2 tog, du har mistet 15 på to netter) Så eg er fornøyd med uttellingen:eek: Så bare flytt ned, da skal vi få mye bra stats:)


HVIB er blitt den største NOOB stammen i v1, det er bare flaut å se på i lengden. Ingen som greier å styre kontoer selv, alle må ha kontovakt under angrep og nå under angrep:D

Hehehehehe, det viser jo virkelig kvaliteten i stammen!!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
HVIB er blitt den største NOOB stammen i v1, det er bare flaut å se på i lengden. Ingen som greier å styre kontoer selv, alle må ha kontovakt under angrep og nå under angrep:D

mo er jo eg med i BOL men mener for komme så langt som det har komt no så kan det ikke være så veldig noobete som du prøver og beskrive dem =)
 
Topp