Natteravner velkommen :)

DeletedUser

Guest
Hey,

Du leser kanskje dette i det du står opp eller midt på natten. Kanskje midt på dagen også.

Men det mest interessante er de som leser dette på natta (00:00:00:001-06:00) :)
Hva gjør dere så sent? Er dere på tw, ser på film, leser en bok, spiller spill eller gjør andre ablegøyer?

Personlig har jeg sett på en serie. Fringe og The Mentalist :) Gode serier. Anbefales ^^
Men føler meg tvunget til å passe på KVer og sjekke egen konto.

Så igjen, hva gjør du så sent på natta? :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror jeg var våken da, men jeg drev ikke med TW :p Litt skuffende, I know...
 

DeletedUser

Guest
Normale personer spiller ikke TW :p Vi er hardcore natteravner, deal with it :cool:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Normale personer sover, ja. Liker å være oppe hele nattan:D tw tid begynner 20:00-05:00:) så sover jeg i noen timer så tw;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har høstferie for tiden, btw ;) Høstferie er ikke tiden for normale personer... x)

Hmm.. akkurat hva jeg drev med den natta? Øh, jeg spilte spill. Chrome-spill. Sykt kjedelig Chrome-spill som jeg ikke aner hvorfor jeg spiller. Det gjør jeg forresten nå også. Aner ikke hvorfor. Drittspill.
 

DeletedUser

Guest
Pleier og se på serier :) følger med på 7 serier som holder på nå, så da blir det ofte lange netter:rolleyes:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Glemte å si hva jeg driver med natterstid :p ..jeg surrer rundt min egen akse.. og burde vel heller funnet senga, men er så kjedelig å sove :p
 

DeletedUser

Guest
Glemte å si hva jeg driver med natterstid :p ..jeg surrer rundt min egen akse.. og burde vel heller funnet senga, men er så kjedelig å sove :p

Samme her... Men jeg fikk ikke sove i natt :(
Så blir en laaang dag på meg i dag.. :p

Blir sikkert en velfortjent middagslur senere.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
ARGFHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, WoW serveren er nede. Abstinenser :[[[.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sov fra 23-01:00 og så senere fra 04:00-09:30. Hadde en styrkeworkout kl. 03:00 om natta for å sovne raskere :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
images


Næh, menneh de få gangene jeg er oppe om natta sitter jeg å ser serier, Facebook, og evt. spiller litt :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
images


Var vel dette du tenkte på? :p Jeg må legge ut en guide til hvordan vise bilder en gang... En FAQ eller noe :p
 
Topp