Natteravner velkommen :)

DeletedUser

Guest
Dette er bare løgn, du har hatt kontovakt heile uka, fra eg tok byer av deg på oddy kontoen:D Du har skiftet fra MD vinner alltid til MD revange o.s.v etter hvert som eg har plukket byer!

11 - 3 er ikke bra, men bedre en deg:D (Eg har bare mistet 2 tog, du har mistet 15 på to netter) Så eg er fornøyd med uttellingen:eek: Så bare flytt ned, da skal vi få mye bra stats:)


HVIB er blitt den største NOOB stammen i v1, det er bare flaut å se på i lengden. Ingen som greier å styre kontoer selv, alle må ha kontovakt under angrep og nå under angrep:D

Hehehehehe, det viser jo virkelig kvaliteten i stammen!!

Hahaha.. idiot. Jeg har knapt vært KV i 3 dager.. Har ikke vært så aktiv heller ettersom jeg har hatt skole og andre ting. Mistet 15 tog? Wow.. du må lære deg å telle.
HVIB er en noob stamme? Det baserer du på at dere tar 70 byer av de på en hel måned? Hahaha! Det er dere som er noobs som ikke klarer noe bedre selv.

Ingen som greier å styre kontoene sine selv? Jeg er KV for Oddy 1-2 ganger i året og så sier du at alle i HVIB må ha KV når de er under angrep? Hva er det du røyker?
Skal se hvor mye kvalitet det er i H.F.O når jeg kommer ned dit selv jeg...
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Film hele natta :)

kommer sikkert til å sovne etter hvert, men er planen å se et par filmer ;)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
sett SWAT på NRK nå så skal se collage :p har den på PC-en... sett den før men like bra hver gang :) deretter blir det beer pong :)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha.. idiot. Jeg har knapt vært KV i 3 dager.. Har ikke vært så aktiv heller ettersom jeg har hatt skole og andre ting.

Samme gamle umodne oppførselen som kommer fra IB når det blit tatt eller satt fast på noe:D Komisk:eek: (typisk og skylde på tid også, rart at du som sitter på heile natta tør og skylde på dette)


Det baserer du på at dere tar 70 byer av de på en hel måned? Hahaha! Det er dere som er noobs som ikke klarer noe bedre selv.


Vi har gått opp over 100 mill i ODD uten å miste mer en 0 byer mot HVIB denne MND, så tror du må sjekke fakta før du sier noe. Akkurat nå så sa du rett ut at HVIB er en stamme full av NOOB som ikke klarer å ta byer. (Siden du er kv så er du naturligvis NOOB du også, stemmer godt med mine observasjoner denne uken)

Side 1:
Stammer: H.F.O
Side 2:
Stammer: HVIB

Timeframe: Siste måned
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 33
Side 2: 33
Forskjell: 0


Så dere har altså sendt flere 1000 nuks og tatt 0 byer, kanon stamme:D


Ingen som greier å styre kontoene sine selv? Jeg er KV for Oddy 1-2 ganger i året og så sier du at alle i HVIB må ha KV når de er under angrep?


Dette er ikke noe nytt, oddy og sneilen har gitt konto fra seg til andre på hver eneste angrep vi har sendt de siste 6 mnd, dette er angrep som vare over flere uker. Da er det andre vi snakker med på skype og diskuterer angrepa , ikke sneilen og oddy:eek: Akkurat som med deg nå:D (du kan gå tilbake å lese gamle innlegg her, eg har lagt ut dette som rykte flere ganger før)

Så dette viser kvaliteten i toppen av HVIB, lav og full av grå by h***
 

DeletedUser

Guest
Samme gamle umodne oppførselen som kommer fra IB når det blit tatt eller satt fast på noe:D Komisk:eek: (typisk og skylde på tid også, rart at du som sitter på heile natta tør og skylde på dette)

Huff. Tatt på noe? Tror du meg ikke? Komisk? Syntes du er ganske komisk :eek:
Jeg er ikke online hele natta heller. Ser på film/serier før jeg logger på og ser om jeg får gjort noe.. Er kanskje online i 1 time før jeg legger meg. Det er i dette tidsrommet jeg vanligvis har sendt adelstog også, og det at jeg har klart å ta 3 byer fra deg og noen andre, syntes jeg er helt ok. Har stor kjennskap til fronten der, men allerede nå vet jeg hvor elendig den er :D

Jeg er en noob? Hva baserer du på det utsagnet? Nå er jeg spent!
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Hva med basic mangel på opp støtting av byer som du adler? 2 dager og ikke en eneste deff by i de, var jo selvsagt noen på vei(80 til 120 timer unna).
Timing mellom adels nukes, flere minutter i mellom? Er andre små ting også men det kan forklares av "mangel" på tid og da kommer du vell til å skylle på det også.

Mvh ingmo
 

DeletedUser

Guest
Hva med basic mangel på opp støtting av byer som du adler? 2 dager og ikke en eneste deff by i de, var jo selvsagt noen på vei(80 til 120 timer unna).
Timing mellom adels nukes, flere minutter i mellom? Er andre små ting også men det kan forklares av "mangel" på tid og da kommer du vell til å skylle på det også.

Mvh ingmo

Noen ganger orker jeg ikke sitte og planlegge ned til miste detalj. Adlet jo veldig sent på natta og klarte å ta byen. Sier meg fornøyd med det. Tapte den senere, men tok mer av dere enn dere tok av meg.
Dessuten satt du oppe til 04:30 også bare for å readle. Eller så våknet du opp for å gjøre det. Whatevs..

Har gjort stor skade de få timene jeg har vært kv. Men dere får fortsette å tro dere er de beste. Synd ikke jeg har clusteret mitt hos dere.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Heh, artig å lese dette forumet med sånn seks måneders mellomrom bare for å se at argumentene til MD er quite the same :D

Noen som har noe bra lesestoff til en sliten gammal natteravn med soveangst?
 

DeletedUser

Guest
Opp og stå om 3 timer... på tide å få seg en blund nå :D

@Gunnar: Jeg har lest Holyland (mangaserie) på mangafox helt frem til nå. Dersom du har lyst å waste noen timer kan du jo prøve det :p Ellers har vi Questionable Content, en annen webcomic jeg har lest før... og dersom du ikke har lyst å lese bilder kan du simpelthen google "jokes" og gå inn på en random side. Det finnes masse måter å unngå å sove på :)
 

DeletedUser

Guest
Synd ikke jeg har clusteret mitt hos dere.


Med den standarden du holder så tror eg du skal være glad vi ikke er naboer, eg skulle rundspilt deg til de grader!! (skal sjekke om det er mulig å flytte opp, litt velvilje fra RNG så bør det være mulig)

Stor skade ,heheheheh:D Du har ikke tatt en by siden den første natta du sendte angrep 02.00 og 04.00, natt til i går gikk alle tog i mur. Dine, LM, sneilen og karmany sine :):D Samme skjedde i natt:D

Du bør holde deg til natt angrep på RNG kontoer uten eier, noe annet vil ikke gi resultat :)
 

DeletedUser

Guest
Med den standarden du holder så tror eg du skal være glad vi ikke er naboer, eg skulle rundspilt deg til de grader!! (skal sjekke om det er mulig å flytte opp, litt velvilje fra RNG så bør det være mulig)

Stor skade ,heheheheh:D Du har ikke tatt en by siden den første natta du sendte angrep 02.00 og 04.00, natt til i går gikk alle tog i mur. Dine, LM, sneilen og karmany sine :):D Samme skjedde i natt:D

Du bør holde deg til natt angrep på RNG kontoer uten eier, noe annet vil ikke gi resultat

:)
Du har tydligvis fått en oppfatning av at angrepene mot deg bare varer i et par dager. Hmm.. Til nå har jeg tatt ut ganske så mange def byer hos deg. Merkelig form for forsvar da du går tom for tropper på under ei uke. Kan godt begynne å adle på dagen hvis du ønsker det. Time nuke, adel og støtte kan også ordnes. Kan til og med time nuking fra flere i HVIB og sende 40 adelstog samme dag med koordinert støtte bak. Skal se hvem som ler sist da. Og taper jeg alt, sendes det bare nytt 2 dager etterpå igjen.

Og BTW, så sendte jeg ingen tog i natt. Sjekket bare statusen på hvor aktiv du var og rutinene dine. Hvor får du inntrykket av at 1 AM og 2 AM er tog? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Minibuss? :)

@Gunnar: Jeg har ikke spist mango på evigheter... :p
 

DeletedUser

Guest
Heh, artig å lese dette forumet med sånn seks måneders mellomrom bare for å se at argumentene til MD er quite the same :D

Det er sikkert fordi jeg opplever å måtte gjenta meg hele tiden på alle de idiotiske svarene jeg får :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tror det er på tide du slutter å snakke babyspråk så vi andre kan forstå deg... :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, frem med fornærmelsene! ;) Jeg skal ikke engang prøve å komme med et svar på den der :p
 
Topp