Natteravner velkommen :)

DeletedUser

Guest
Det skal jeg, bare lov meg at JPTG ikke mister alle byene sine iløpet av natta. 8,7 mill er ikke stort nok synes jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Det blir nok mindre poeng på deg ja :)

Det har dere sagt før, men ingen leverte på de løftene da så jeg tviler på at dere vil gjøre det nå.

Poengsummen min er nå 8.716.222
Vi får se på morgenen ;)
 

DeletedUser

Guest
tja, vi ser på deg som en mindre trussel :p

Det gjør meg ingenting om dere ikke ser på meg som en trussel. Det gjør bare at jeg kan fortsette å ta flere byer ifra dere imens dere sitter og forteller dere selv at det går bra :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Og du er jptg sin dårligste.




Det kan du si Sondre? Så dårlig som du er? Du kan si hva du vil om meg,men du bør være forsiktig med hvem du mener er gode og dårlige spillere :)

Men gidder ikke å diskutere med deg lengre:)
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det gjør meg ingenting om dere ikke ser på meg som en trussel. Det gjør bare at jeg kan fortsette å ta flere byer ifra dere imens dere sitter og forteller dere selv at det går bra :)

Tja ut ifra at du tar byer med 0 tropper i så ja :) Blir vel slutt på det snart:awesome:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Liker at ingen vet hvem jeg er, mens jeg vet ganske mye om hver enkelt spiller,muligens fordi jeg spillte på v1 før Con tiden, under og etter?:awesome:
 

DeletedUser

Guest
:O du er skikkelig kul ass! WOOOOW! javel en ekte kriger tør og si hvem man er.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan dere småkidz opprette en egen tråd for dere selv? Slutt med denne forbaska spamminga deres, er helt off topic.
 
Topp