Natteravner velkommen :)

DeletedUser

Guest
Liker at ingen vet hvem jeg er, mens jeg vet ganske mye om hver enkelt spiller,muligens fordi jeg spillte på v1 før Con tiden, under og etter?:awesome:

så du vet mye om meg? plz share what you know!
 

DeletedUser

Guest
20083159.jpg
 

DeletedUser

Guest
Artig å filosofere og undre litt på kveldstider.

Akkurat nå lurer jeg på hvor mye man får igjen for alt det harde arbeidet man legger ned for å hjelpe andre. Veldig spesifikt på tw.
Si du er KV og får et kaos i fanget. Du rydder opp og gjør mange forbedringer. Eieren kommer tilbake og sier takk og vi er tilbake til normalen. Regner med at mange har kommet i et slik situasjon. Kanskje enda verre ved at eieren ikke gjør noe spesielt til vanlig og kanskje går innaktiv. Var tiden brukt som KV virkelig verdt det da?

Kanskje man begynner å tenke på "the common good" for å "rettferdiggjøre" tiden man bruke og arbeidet gjort. Hvor mye skal man tåle egentlig før nok er nok? Eller det aldri noe som heter nok?

En grunn til at jeg nevner alt dette er bl.a. RNG og JPTG sin situasjon der de har hatt udugelige eiere på kontoene. Nå tar jeg bare dem som eksempel... Vet at alle har hatt problemer, men de skiller seg ofte ut. Har selv hørt fra andre som har vært KV, Capitan22, Roger, xandor, Pitch og et par til.. om all udugeligheten. Har selv også opplevd lignende der man aldri får noe igjen for arbeidet. Skader ikke å virkelig vise at man setter pris på at man får hjelp. Det er ofte problemet.

Så derfor råder jeg alle som får god hjelp fra stammemedlemmer og kanskje IRL om å virkelig vise takknemmeligheten. Kommer veldig langt med det.
 

DeletedUser

Guest
Når du først nevner RNG så kan jeg vel si at sånn jeg føler det så var det mange egentlig gode spillere i RNG , men de hadde rett og slett ikke tid eller lyst til og spille tw og de hadde heller ikke lyst til og gi bort kontoene sine.. Det er jo litt synd og se hvor lang RNG/JPTG nå har blitt presset tilbake på grunn av dette da..
Er veldig enig med deg MD, jeg hadde klart tatt på meg flere kv'er om de virkelig hadde brydd seg om hjelpen de får.
 

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
jeg har TW oppe, alle verdenene jeg spiller(nå 2), samt facebook og viaplay! skype ligger nede på linnjen og spretter opp når folk skriver... :p så har jeg spotify på, der spilles alt fra kristen musikk til pop og rock :D

av og til setter jeg på en film på den andre skjermen(bruker to skjermer! ;) ska d værra så ska d værra)
så sitter jeg og sender bilder og snakker med jenter på SMS/kik! :)
 

DeletedUser

Guest
jeg har TW oppe, alle verdenene jeg spiller(nå 2), samt facebook og viaplay! skype ligger nede på linnjen og spretter opp når folk skriver... :p så har jeg spotify på, der spilles alt fra kristen musikk til pop og rock :D

av og til setter jeg på en film på den andre skjermen(bruker to skjermer! ;) ska d værra så ska d værra)
så sitter jeg og sender bilder og snakker med jenter på SMS/kik! :)

Okei???
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Artig å filosofere og undre litt på kveldstider.

Akkurat nå lurer jeg på hvor mye man får igjen for alt det harde arbeidet man legger ned for å hjelpe andre. Veldig spesifikt på tw.
Si du er KV og får et kaos i fanget. Du rydder opp og gjør mange forbedringer. Eieren kommer tilbake og sier takk og vi er tilbake til normalen. Regner med at mange har kommet i et slik situasjon. Kanskje enda verre ved at eieren ikke gjør noe spesielt til vanlig og kanskje går innaktiv. Var tiden brukt som KV virkelig verdt det da?

Kanskje man begynner å tenke på "the common good" for å "rettferdiggjøre" tiden man bruke og arbeidet gjort. Hvor mye skal man tåle egentlig før nok er nok? Eller det aldri noe som heter nok?

En grunn til at jeg nevner alt dette er bl.a. RNG og JPTG sin situasjon der de har hatt udugelige eiere på kontoene. Nå tar jeg bare dem som eksempel... Vet at alle har hatt problemer, men de skiller seg ofte ut. Har selv hørt fra andre som har vært KV, Capitan22, Roger, xandor, Pitch og et par til.. om all udugeligheten. Har selv også opplevd lignende der man aldri får noe igjen for arbeidet. Skader ikke å virkelig vise at man setter pris på at man får hjelp. Det er ofte problemet.

Så derfor råder jeg alle som får god hjelp fra stammemedlemmer og kanskje IRL om å virkelig vise takknemmeligheten. Kommer veldig langt med det.

hva med meg? vet du hvor mange "ødellagte" kontoer jeg har fått i fanget fordi ingen andre gidder/ eier har stukket av... jeg føler meg sykt igjen av det du sier
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Aah, det forklarer jo hvorfor dere blir overkjørt (giggle)

vet du hva scar... jeg er så lei dritt slengingen din.... du vet ikke hvor mye arbeid og tid jeg har satt ned for JPTG..... jeg satt kv i kanskje flere uker i strekk... jeg hadde flere kver med inc fra 1 desember til jeg havnet på sykehuset... etter jeg kom tilbake fra sykehuset var det rett tilbake til kv sitting. Så vidt jeg vet har jeg ikke i det hele tatt spilt mot deg i den forstand at vi har sendt angrep på hverandre... så hva vet egentlig du? Det er nemelig ikke så lett å sitte på kontoer hvor kontoen er helt knust.... Og om du skylder på meg at JPTG blir overkjørt så tror jeg ikke du har skjønt noen ting... :confused: en ting er sikkert... den kommentaren der var veldig, veldig unnødvendig..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Peera , bare ikke bry deg. Skal man være på dette forumet må man regne med at mr eplekjekk kommer med dårlige og små frekke kommentarer hele tiden , men Hey! vi får jo noe og le av ganske ofte vel? :awesome:
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Peera , bare ikke bry deg. Skal man være på dette forumet må man regne med at mr eplekjekk kommer med dårlige og små frekke kommentarer hele tiden , men Hey! vi får jo noe og le av ganske ofte vel? :awesome:

Hmm er vel sant det... men jeg prøver å være vennlig mot motstanderen....så det første som skjer er at scar kommer ut av ingenting.. synes nå det er svært unnødvendig
 
Topp