Natteravner

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Digg. Etter mange fantastiske slag, så måtte jeg gi tapt. Bombenedslag, skyttergraver, uendelig mange sandsekker.. Alt arbeid forgjeves. Hundene klarte å erobre senga til slutt, og her er jeg, lys våken -.-.

Hva skjer?
 

DeletedUser

Guest
Jeg savner litt den tiden der man måtte stå opp midt på natta for å bygge en bygning, sende ut tropper på farming eller undersøke om du hadde fått innkommende mens du sov. Det var ikke noen TW-app i gode gamledager. Første gang jeg startet, lot jeg laptopen stå på hele natta i frykt for at hvis jeg skrudde av, ville alt jeg hadde gjort bli borte.. Ahhh.. Good times :)

Etter hvert som man bygger seg opp og får hundrevis av byer skal det mye til før man egentlig bryr seg så mye om tropper. Da er det byer som gjelder. Tallene endrer seg. Fokuset skiftes. Jeg (og mange andre) blir ofte kritisert for at vi angriper om natta. For min del stammer dette tilbake til den usikkerheten natta bar med seg. Du fikk ikke beskjed på mobilen om noen angrep. Du måtte fysisk stå opp, skru på laptopen, logge inn og sjekke.

Med all denne teknologien og oppdateringene underveis, har mye blitt automatisert og forenklet. Tropper produserers automatisk. Byer bygges. Ressurser blir sendt rundt der det trengs mest automatisk. Du får beskjed gjennom mobilen om varehusene er fulle, du har innkommende og om du har fått en melding. Jeg sier ikke at dette nøvendigvis er en dum ting eller negativt... Men for min del har det blitt veldig enkelt å spille tw.

Men så til hovedpoenget mitt. Kanskje den største grunnen til at jeg som oftest sendte angrep om natta pga at jeg først da hadde tid :)
Noen hadde tid på formiddagen, enkelte før de dro på jobb/skole, noen på ettermiddagen mellom fri og middag. Andre kvelden etter de hadde roet seg, spist og skviset inn litt tw før leggetid. Alt avhengig av hva du drev med. Men dersom det var krise, hadde du som regel alltid tid til tw ;) Nå går jeg sakte men sikkert off topic her.. så jeg avslutter "ranten" min her og ønsker alle en god natt :)
 

DeletedUser

Guest
Mener grensen er 03 om mann skal være sikker på att mann sitter omtrent alene online ^^
 
Topp