-NB- bryter aliansen med BERM

DeletedUser

Guest
Da har ledelsen i NB fått nok av BERM sin oppførsel og mangel på lojaliet.


Istedet for å prøve å bygge opp en allerede brytt tillit med BERM så velger vi i dag og si opp vår alianse med BERM.

Grunnen til dette er at vi fant ut av at BERM skulle gå bak vår rygg og merge med våre fiender.

Det er også skjønt at deler av berm er ført bak lyset og at vi overhode ikke kan ha en aliert som oppfører seg slik mot sine alierte og ikke minst SINE EGNE MEDELMMER.
Vi sitter på en triologi av skype logger som bekrefter det som står i innledende tekst uten å legge ut navn her, men det sier seg selv at ledelsen ikke har tillit i stammen og er spilttet.
Dette er meget beklagelig og veldig kjederlig for alle oss i NB da vi følte at vi hadde en sterk alianse..... da mange av spillerne i BERM er fantastiske folk som vi har lært oss å kjenne på en positiv måte.

På dette grunnlag sier vi herved opp vår alianse og ønsker alle sammen en fortreffelig vår.

Mvh
En samlet ledelse i NB
 

DeletedUser

Guest
Dere får kose dere med deres nye allierte PMS. Makan til shitspill har jeg ikke sett, dere er jo like uærlige som Berm;)
 

DeletedUser

Guest
Har venta på denne ja, huff:eek:

Ønsker alle parter lykke til :)


PS; ikke misforstå, ser ikke på dette som en possetiv ting, men kan jo ikke akkurat legge meg ned og grine heller, så tar det med et smil;)
 
Sist redigert av en moderator:

Bohic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Dere får kose dere med deres nye allierte PMS. Makan til shitspill har jeg ikke sett, dere er jo like uærlige som Berm;)


Jag brukar inte lägga mig i diskussionerna här men detta måste jag svara på. Gutta detta är inget svek av NB Jag har agerat precis som dem om en allianspartner hade planerat att merga med våra gemensamma fiender. Vi i PMS ville bara visa att posten som BGM skrev för ett tag sedan var sant. Det går inte att lita på ledelsen i den Berm.

Kan med glädje säga vad var det vi sa..
 

DeletedUser

Guest
Dette måte skje til slutt, dobbel spillet som BERM har kjørt ovenfor NB i lang tid kunne bare fått en ende! Naivt av BERM styret og tro noe annet:D
 

DeletedUser

Guest
#6 I dag, 09:51 Topp
Vet du hva BGM du er så falsk at jeg blir kvalm av deg.

Men gratis


Ta meg :D hehehe forstår at det er tøft for deg å se at eg faktisk har snakket sant heile tiden og ditt styre har løyet til deg:D Dette er NB sin post så vil du krangle videre så ta det på "patetiske berm" så skal du få svar!!
 

DeletedUser

Guest
Dette måte skje til slutt, dobbel spillet som BERM har kjørt ovenfor NB i lang tid.

Du har jo allerede fått det du ønsker, at NB og BERM skulle slutte sammarbeidet. Hvorfor lyve og skape mer hat?:confused:

Får gi "thumps up" til posten til trine tøff jeg da :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Leder

Synes heller dere skal peke X antall fingre på deres egen leder.


Måten han prøver å lure alt og alle på, vell jeg velger å ikke sette ord på det engang.

Må vell ikke være rakket forsker for å finne ut at han kom til å ødelegge dette samarbeidet en eller annen gang?

Jeg trodde selvsakt at ting skulle bli annerledes når han forsvant inn i militæret. Men jeg tok muligens feil
 

DeletedUser

Guest
Håper dette kan diskuteres på ett saklig grunnlag.
I mine øyne er det ikke noe å diskutere overhode men.. respekter de som mener noe annet..

Spillerene utenom ledelsen i NB, BERM, PMS fikk denne beskjeden samtiderlig, så at mange av våre spillere er like overasket som mange i BERM sin stamme så det er sagt.
 

DeletedUser

Guest
Som jeg skrev på glitter's blogg:

Bare fortsett med de sure kommentarene, jeg nyter det :eek: :D :p

Ser frem til et spennende samarbeid med -NB-, og gir BERM et lite bilde.


image.php


:D:D
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Utrolig skuffa over BERM. Vi har vært prakteksemplarer på hvordan en skal behandle en alliert stamme, og får dette mot oss. En kan si det er Leiv Eiriksson sin feil, men han er nå engang hertug i BERM, og ingen har valgt å gjøre noe mot dette.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vi har ikke vært? Vi har da backa opp BERM lenge nå. Dette er på grensa til utakknemlig, eller nei.. langt over grensa, vanvittig utakknemlig.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
avtaler

Nei disse avtalene vill jeg høre mer om :) Noen som har hørt noe om dette ?


Og prakteksemplar av alliert, for å være ærlig så tror jeg du skal lete lenge etter noen som stiller opp for dere like godt som vi gjorde?


Da Fugla fikk hele pms mot seg? Hvem stilte opp? Hvem nuke liv skiten ut av Number one og lot dere adle ham? Det var oss det. Laget vi noen gang forum poster der vi forlangte støtte til Samtlige byer da Sama var under stort press?

Jeg stilte i tilleg flere ganger spørsmål om hvor det trengtes nuke hjelp. Jeg har tilbydt deff i hytt og pine vær og sendt på tropper så langt at jeg nesten blir grønn av å se på det.

Jeg tror BERM har hatt en meget god alliert i oss fra NB. Bare synd Espen er stormansgal...
 

DeletedUser

Guest
De situasjonene du nevner der kjenner desverre ikke jeg til:eek:

Du må slutte å vri på det jeg skriver. Hvor har jeg skrevet at dere ikke har vært en god alliert? For det har dere vært, men et prakteksemplar er å gå for langt fordi det finnes sannsynligvis ikke:)
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
alliert

Da vill jeg veldig gjerne vite hva du forventer av dine allierte? Flere fra -NB- har praktiskt talt stilt sine tropper ubetinget til BERM's disposisjon. Vi har støttet, vi har nuket, vi har i tilleg hatt en meget god tone sammen på skype chat. Hvertfall jeg forlanger ikke noe mer av mine allierte. Såfremt de ikke planlegger å gå bak ryggen min....
 
Topp