-NB- bryter aliansen med BERM

DeletedUser

Guest
fail angrep til 1000, fleste toga var på 2-3 sec og dere lucket på adelsnuke timingen takket være det ikke var noen adelsbyer i nærheten.

Men på den posetive siden.

Snipe alle toge som kom de 6 timene eg var på kontoen, readlet byen som fikk adelsnuke på seg. ekelt nok.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Klapp for deg :D

Skikkelig all right og sitte og disse deffjobben til en stammefrend på den måten da... for byer ryker i store mengder. Og BTW så vet jeg at det kommer en del tog som raskere enn dette fra bla. ebbern..
 

DeletedUser

Guest
Klapp for deg :D

Skikkelig all right og sitte og disse deffjobben til en stammefrend på den måten da... for byer ryker i store mengder. Og BTW så vet jeg at det kommer en del tog som raskere enn dette fra bla. ebbern..



jaja, all creedz til han. Eneste i -nb- som faktisk sendte 600-700 ms tog ;)
 

DeletedUser

Guest
Noble i dag klokken 20:54:12:079
Noble i dag klokken 20:54:24:553
Noble i dag klokken 20:54:33:200

Dette får jeg fra BERM :eek:
 

DeletedUser

Guest
fail angrep til 1000, fleste toga var på 2-3 sec og dere lucket på adelsnuke timingen takket være det ikke var noen adelsbyer i nærheten.

Men på den posetive siden.

Snipe alle toge som kom de 6 timene eg var på kontoen, readlet byen som fikk adelsnuke på seg. ekelt nok.

So what om du sniper dem, tar byene på neste runde lissom :p
Du bare utsetter skjebnen litt med snipinga ;)
 

DeletedUser

Guest
So what om du sniper dem, tar byene på neste runde lissom :p
Du bare utsetter skjebnen litt med snipinga ;)

neste runde er ikke eg på kontoen (y) så da får eg bare på meg at eg snipa (chuckle)


men btw, neste runde readler eg og backtimer deg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hei sindick. kjekt å høre fra deg igjen. du tar litt feil der. her en litt fra en melding eg sendte til en i en annen stamme litt over 12 natt til idag

berm har som pms og nb, noen hyggelige medlemmer og noen gode. men som alle stammer så har de og dårlige spillere som bare henger med på lasset så er bare noen av dere eg ikkje liker ;)
 

DeletedUser

Guest
Sindick er jo et forbilde for alle gode og også middelmådige spillere som meg selv:eek:
 
Topp