-NB- bryter aliansen med BERM

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
skils

Flott at det hyles høyt og kraftig angående raske adels tog, ser ikke dealen i det hele tatt! En vær mann som GIDDER kan sende toga, har ingen ting med skils å gjøre really. Men at de tapes byer i fleng når det møtes flere seks tok er jo vell så flott det :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Adelsmenn

Men siden vi allerede var igang å kommentere hverandre, så synes jeg det er flott å la adelsmenn stå igjen i byene når de nukes :D Mista forfattelig mange øks da de braste inn i byen og de ble møtt av hele 4 adelsmenn :(
 

DeletedUser

Guest
Ye, Nb er flinke de.
Jeg er vell den som har tapt 50%++ av Berm sine byer.

Folk får ha lykke til videre i krigen, så får vi se om jeg klarer å snu statsen litt hvertfall:p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Skyld

Majus da :( Hvorfor mister du byer ? :O har jeg ikke lært deg noen ting !? Kommer du til å miste noe, så skriver du på skype "TRENGER KV FORT MÅ GÅ" og setter opp en eller annen som er online og springer :D Da kan du skylde på alle andre ... :D
 

DeletedUser

Guest
Vi leder 58 - 44 :) Goya var meget tidlig ute å adlet før det ble ærklært krig :)

:L teller jo ikke egentlig det. Ikke når vi i BERM fikk beskjed om å ikke angripe tilbake eller noe før det var gjort klart mellom stammene..:(
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Alt teller

Alt teller ! :D

Så gikk det også en del timer fra det ble ærklært krig, til statestikken ble opprettet :) Ikke overasket dersom Goya snapet en del byer på de timene der.
 

DeletedUser

Guest
Dere er feige, enkelt og greit, det er vel nesten ikke noe og diskutere, helt ut av det blå begynner og angripe oss?
Så dere har ingen rett til å si at vi har gått bak ryggen deres, når dere ikke er noe bedre selv.


-darkstar
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Dere er feige, enkelt og greit, det er vel nesten ikke noe og diskutere, helt ut av det blå begynner og angripe oss?
Så dere har ingen rett til å si at vi har gått bak ryggen deres, når dere ikke er noe bedre selv.


-darkstar

Helt ut av det blå.. :rolleyes:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Dere er feige, enkelt og greit, det er vel nesten ikke noe og diskutere, helt ut av det blå begynner og angripe oss?
Så dere har ingen rett til å si at vi har gått bak ryggen deres, når dere ikke er noe bedre selv.


-darkstar

Hva var det Berm prøvde på a? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kan ikkje alle bare være venner? så kan vi holde hender og synge comba ya? :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dere er feige, enkelt og greit, det er vel nesten ikke noe og diskutere, helt ut av det blå begynner og angripe oss?
Så dere har ingen rett til å si at vi har gått bak ryggen deres, når dere ikke er noe bedre selv.


-darkstar

Du er så smart :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier hva jeg vil, når jeg vil, det er ytringsfrihet i norge;)
 
Topp