-NB-sier takk for seg.

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Dette er en trist stund for de fleste medlemene i -NB-,men også en liten lettelse for flere av oss.Vår stamme har gjort seg bemerket på slagmarken V5,mye arbeid er lagt ned og mere kunne vært gjort,men nå strekker rett å slett ikke tiden til mere.

Vil med dette takke alle medlemene våre som har lagt ned en vidunderlig innsats for stammen og hverandre.
Jeg vil også beklage ovenfor PMS at vi med dette ikke vil yte den motstanden på slutten som er en vinner verdig,for PMS har vunnet V5.
Vi vil herved gratulere dere med dette.

V5 har vært en artig verden på alle måter,med intriger og gode spillere i begge leire.
Vi har vel egentlig visst hvordan dette ville ende i lengre tider,da flere av våre nøkkelspillere har måtte trukket seg fra sine kontoer i stammen,men vi har forsøkt og holde det gående,men nå skjer det så mye rundt de fleste i ledelsen i -NB-,at tiden desverre ikke strekker til lengre.
Dette med tiden skyldes jo også,at vi er blitt mindre i byer og spillere.Slikt medfører automatisk at man må bruke mere tid,da det er en kjensgjerning at det å forsvare seg tar mere tid enn å være på offangsiven i spillet.

De fleste store kontoene i stammen vil bli satt på slett,og dermed tror jeg nok at verden 5 er vunnet av PMS.Da de holder en meget høy %,av de spillereide byene på denne verdenen.

Vi kommer tilbake ved en senere anledning,når tiden tiden er der,og troppene er samlet igjen.Regner med det blir på høsten en gang.

Vil med dette takke stammemedlemene for en kjempeinnsats og en herlig tid sammen med dere.
Selvsagt vil vi også takke våre motstandere for en god kamp og for at dere har gjort dette til en artig og underholdende verden å spille på.

Så vi måtes igjen ved en senere anledning.Lykke til videre med spillingen,til både medspillere og motstandere,takk for at dere har gjort dette til en fin verden å spille på.

Med hilsen

Ledelsen i -NB-

Granpa/Lars
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Som forhenværende medhertug i PMS, vil jeg på vegne av alle i stammen vår takke -NB- i sin helhet for en fantastisk tid på v5.
Vi må nok holde ting gående i noen uker til før verdenen blir formelt avsluttet, men som du sier selv er nok mye avgjort nå.

Dere er av den typen mennesker som alltid klarer å få fram det beste i andre, og dessverre for dere gikk det i vår favør denne gang.
Jeg både håper og tror at de fleste av oss vil møtes igjen på TribalWars, og at vi da vil kunne fortsette å ha den gode og til tider morsomme tonen imellom både venner og fiender som har preget v5 den tiden jeg har vært her.
Verken intriger eller enkeltspillere skal jeg kommentere nå ettersom dette er -NB- sin tråd, men dere er en super gjeng som absolutt ville fortjent en seier like mye som oss!

Jeg er ikke den beste på lange taler, og dette var bare et spontant følelsesutbrudd fra min side.
Jeg regner med at den nåværende PMS-ledelsen vil komme med et lengre innlegg her i løpet av kort tid, så inntil da:
Lykke til videre!

Jeeeeeeright / Remi
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Takk for kampen da jeg var i PMS!

Flott motstander, og rett og slett ikke enkelt. Sier som Remi; Fantastisk tid når vi kriget, det var det. Og hadde ikke PMS fortjent å vinne, hadde helt klart -NB- gjort det.
Og gratulerer til PMS; well done! :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fikk vel aldri sagt skikkelig hadet jeg heller, selv om det er en stund siden jeg gav meg.

Har vært en flott verden å spille på, den morsomste serveren jeg har vært på i alle fall. PMS har vært en morsom fiende å ha. Stammen har hatt alle typer spillere. De store rasshøla, de cocky "ungene", men ikke minst en gjeng med hyggelige folk. Gratulerer med seieren.

Kommer aldri til å glemme den tiden -NB- var på topp med aktivitet, veldig synd den sakte men sikkert forsvant. Og i sommer slutta det rett og slett for mange spillere, og da originale Uber takka for seg så gikk det bare en vei, dessverre.

Takk for en flott tid uansett. Nok en gang en ære å spille med dere, Lars og Rune. Så snakkes vi til høsten, klare for en ny stamme og en ny verden! :)

- Gard aka Villarreal
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde det litt morro :) Takk for gamet til alle i NB nå og før. Det var en ære! :)

[spoil]
WlzGP.png
[/spoil]
 
Sist redigert av en moderator:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Lykke til videre :)

Har ikke fått kjempet så veldig mye mot dere, og av det jeg har fått "kjempet" har dere vert langt nede. Av det jeg har forstått var dere ganske gode før (?), så da har dere sikkert vert d :p

Skal jeg vere ærlig håpet jeg lenge at dere skulle kjøre over pms (selvsagt før jeg ble en del av pms selv), men forstår at dette ikke lenger er like trolig (men dog mulig).

Jeg vet dere besitter en hau med syke spillere (om kontoene er aktive da). Kjenner desverre ikke til så mange av dere, men vet dere har en historie med mange ulike spillere. Mange hyggelige som jeg har stor respekt for, men desverre også noen som jeg ikke har noe respekt for. Nåvel, de fleste stammer er vel bygd opp på denne måten.

Lykke til videre, og jeg håper å se dere igjen på en senere verden
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det eneste jeg vet er at jeg ikke gir opp kampen med PMS ;)
Men takk -NB- jeg har aldri vært i stammen, men snakka med mange av dere da :)
Selv om dere har vært en stor og bra stamme måte det gå sånn :(

Takk til alle i NB håper dere spiller på andre verdener.

-Casper aka vasper

PS ikke noe god på taler :p
 

DeletedUser

Guest
takk for alt nb, da eg var i dkl, så satt eg og vurderte å joine nb ettersom dere virket som en hyggelig gjeng. men ettersom ebbern (tror eg det var) aldri svarte meg så ga eg opp og fant meg til rette med å plage berm og e-day. da berm merget med pms så gikk eg etter en stund inn i e-day i håp om å få de over til nb men dessverre så var bgm der på den tiden. og når bgm sa hopp så hoppet e-day og da de og merget med pms så satt eg alene igjen i e-day og prøvde å få susa, eller hoan til å bli dual med meg men alene orket eg ikkje krige mot de så endte med å joine pms. men nok om meg. lykke til videre i livet til alle i nb og anskje vi møtes igjen :D

all ære til NB
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
For -Nb- og for -Nb-... ledelsen var aldri informert om at du var spion der. Og jeg fikk tilsent en melding fra en annen spiller i -Nb- med info. Dette var EN gang, så vill på ingen måter se på deg som en spion for oss. Heller en spion for din kamerat som da hadde lite med ledelsen å gjøre :)

Og til deg morten.. Pm til Ebbern? VIRKELIG... Ebbern er ikke istand til å finne fram til si ega truse engang, og så forventer du at han skal være istand til å svare? Var Gard du sko kontakta :) (Even tho han var full most of the time)


Men tiden min i -Nb- var helt fantastiskt, aksjonene sammen med Uber er noe av det morsomste jeg har vært med på. Kansje mest fordi vi var nesten som brødre. Krangla så busta føyk om hvem som var best.. Kunne ikke ha noe av at han adla mer byer en meg i aksjonen, og jeg ble fly forbanna når han tok angriperen fra meg med 10 k tropper ved enkelte annledninger! (Karen sku hatt bank...)

All ære til resten av -NB- også! Dere var en fantastiskt gjeng å spille med, bare synd jeg aldri helt klarte å kombinere TW med den nye jobben...
Kommer virkelig til å savne dere alle, og håper vi sees igjen:)
 

DeletedUser

Guest
og til de gjenværende nb spillerne som ikkje har satt kontoene på slett. dere har gjort en god jobb og har dere energi og tid til å fortsette så gjør det. dere har vist at dere er gode så dere har ingenting å tape på å fortsette å kjempe :D
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Takk for kampen -NB-.

Har vært veldig artig, og morsomt og få lov til å spille med gamle kjenninger fra V2. Uansett om det er mot, eller med dere.

Ønsker dere lykke til videre, så sees vi nok en gang!

- Serok.
 

DeletedUser

Guest
06.05.
03:53 Stammen Norges Bataljonen (oppløst) er beseiret.
2012-05-06 03:53:02 mistet -NB- sin siste by, og spiller. Takk til Goyakleh for en morsom kamp.
 
Topp