Nedtelling for v3

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Tenkte man kunne starte med en viss form for "countdown", for å lagre litt av dagens statistikker som da kan sammenlignes med fremtidens v/ senere annledninger:

04.01.11 ca 00:30
[SPOIL]
stammer:
stammer igjen: 115
mer enn 0 poeng: 113
mer enn 1 mil poeng: 12
mer enn 10 mil poeng: 5
mer enn 100 mil poeng: 1

spillere:
spillere igjen: 960
mer enn 0 poeng: 939
mer enn 500k poeng: 93
mer enn 1 mil poeng: 74
mer enn 2,5 mil poeng: 44
mer enn 5 mil poeng: 17
mer enn 7,5 mil poeng: 5
mer enn 10 mil poeng: 1

Landsbyer:
byer totalt: 64,847
Spiller byer: 30,297
Barbar byer: 34,550[/SPOIL]

Ideen er brukt før og jeg kopierer forsåvidt metoden til en på .net (så ja jeg vet det =P )
Jeg vil oppdatere den i ny og ne, om det da er ønsket. (spesielt gøy å se på statistikk forskjeller mellom hvert år som er noe av grunnen til jeg gjør det nå)

~Jazcan~
 
Sist redigert:

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Dette er jo morro å ha å se på etterhvert!
Veldig flott ide å legge det inn her Jazcan :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Du oppdaterer denne daglig? :D Veldig Bra dette her :)

daglig blir veldig kjedelig og mye arbeid, men ihvertfall månedlig (ettersom serveren ikke er stengt, men gradvis går nedover på spillere/stammer etc).
et morsomt faktum til v3 er at det finnes flere gråbyer enn spiller byer :eek:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det er vel hovedsaklig Yakuza sin "skyld" at det nå finnes så altfor mange barbarer per dags dato ^^ Annen faktor kan jo være at folk på verden 3 ikke adler så mye av de små barbarene :p
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hvordan kan det være Yakuza sin skyld at det er flere barbarbyer enn spillere???
 

DeletedUser

Guest
Okei, folkens... Prøv å hold et minimum on topic her. Nå holder det på å gå rett vest her.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Okei, folkens... Prøv å hold et minimum on topic her. Nå holder det på å gå rett vest her.

Det er vel forsåvidt innafor topic, for det "diskuteres" jo om hva grunnene kan være til at det er flere grå enn spillere :eek:
Fint at du akkurat er blitt forumsmod (?) og er ivrig med å gjøre jobben din, Men som du kanskje vet så er jo dette forumet det mest traurige og inaktive av alle, så ... :(
 

DeletedUser

Guest
Det er vel forsåvidt innafor topic, for det "diskuteres" jo om hva grunnene kan være til at det er flere grå enn spillere :eek:
Fint at du akkurat er blitt forumsmod (?) og er ivrig med å gjøre jobben din, Men som du kanskje vet så er jo dette forumet det mest traurige og inaktive av alle, så ... :(

Han har ikke akkurat blitt Moderator? Hvis jeg ikke så feil, så var han vel CM en gang? :s
 

DeletedUser

Guest
Er på ingen måte meningen å være streng Kvæn, men hadde vært greit om det gikk over en side før det gikk rett til venstre
 
Topp