DeletedUser
Guest
My bad :gjeip:...
Hvem er du IG @dg44??
Det kan vi jo Fatal:
44444 nå, spesielt tall.
42416 nå. Tipper vi kommer til å se en liten økning fremover, mange nye gråbyer for dem nå, etter at enda en spiller gikk grå nå.
Nedgang i antall byer er ikke bare tapte byer til WIC. Er temmelig mange som har sluttet siste tiden. Ser ikke mørkt på disse tallene.
Nedgang i antall byer er ikke bare tapte byer til WIC. Er temmelig mange som har sluttet siste tiden. Ser ikke mørkt på disse tallene.
Det er til syvende og sist de som står igjen etter at alle andre har gitt seg, som er vinnere. Alt annet er en mellomfase..
Ser ikke mørkt på disse tallene.
er veldig feil scar. med mindre du har spurt han selv store kjeft? tror IKKE du bør utale deg så mye der, Scar. At du tar byer, av en konto med 4k incs? det er ikke akkurat noe å skryte av. hadde du derimot adlet mye på egenhånd. Da kan du jo skryte.. Er vel mest Nils/Fosi som sitter der. så at du mener det er Tormod du tar, enda en feil Det virker som du rett og slett gjetter deg fram til ting etter det du evt har hørt fra andre.
Jeg bare slenger ut et rykte om at BK sliter.
Dette er faktisk ikke ryktebørsen..
Tormod er opptatt så han har ikke spillt på den kontoen mye i det siste, Så det er mest Nils dere har spillt mot. belive it or not.
Jeg vet utmerket godt hvem som sitter på hver enkelt konto i JPTG. Tror jeg vet mye bedre enn deg om hvem som sitter på hver enkelt konto i JPTG, tror faktisk jeg er den med mest oversikt på akkurat det feltet.
så at du mener det er Tormod du tar, enda en feil Det virker som du rett og slett gjetter deg fram til ting etter det du evt har hørt fra andre.
42416 nå. Tipper vi kommer til å se en liten økning fremover, mange nye gråbyer for dem nå, etter at enda en spiller gikk grå nå.