Neste intervju objektet

Neste intervju objektet blir?

  • Stammen PALS

    Stemmer: 22 21,2%
  • Black Rose

    Stemmer: 11 10,6%
  • Nofjon1

    Stemmer: 10 9,6%
  • Reiseverket

    Stemmer: 6 5,8%
  • Amstaff

    Stemmer: 13 12,5%
  • The Blessed Dead

    Stemmer: 6 5,8%
  • Ghost68

    Stemmer: 12 11,5%
  • Unknown soldier

    Stemmer: 24 23,1%

  • Totalt antall stemmer
    104
Status
Stengt for ytterligere svar.

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Da er det avgjort.

PALS og Amstaff er vinnere og jeg vil starte med å jobbe med dem i løpet av uken :)



Moderatore, steng tråden :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Amstaff stiller IKKE til intervju.

Dette ene og alene pga RV og Noffe.
Skal ikke gi dem gleden av å kunne kommentere NOE ang det jeg ville svart.

Det er nå nærmere 1 mnd siden jeg logget inn på TW sist, og trives best uten å spille i skrivende stund.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Amstaff stiller IKKE til intervju.

Dette ene og alene pga RV og Noffe.
Skal ikke gi dem gleden av å kunne kommentere NOE ang det jeg ville svart.

Det er nå nærmere 1 mnd siden jeg logget inn på TW sist, og trives best uten å spille i skrivende stund.

Full forstårlig og jeg respekterer det.

Men om du allikevel skulle uttale deg, så hadde jeg bare fått moderatoren til å stenge den tråden slik at ingen kan kommentere den, om det hadde hjulpet?
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nei, jeg må på ingen måte stikke meg frem på samme måte som enkelte andre ;)
Så noe intervju er ikke aktuelt fra min side.

Ellers takk ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol.. Ammy da.:)
Alle vet at du har gitt bort kontoen til KV og internadling, og fått en ny "under cover" konto slik vi spådde. ;) Historien gjentar seg. Tror jammen vi vet hvor du er oxo. ;)

Renegade:
Skjønner heller ikke hvorfor et intervju skulle stenges, uten at de som blir omtalt får svare på de beskyldningene som vil fremkomme? Det blir vel en partisk holdning fra en mod. R90, og i tillegg viser det jo et klart sidevalg fra din side. Nå for annen gang på kort tid. Dette vil seff. medføre at flere ikke gidder dette tullet.
Hvorfor er det btw. fullt forstålig at han ikke vil uttale seg pga RV og meg? Stryk meg fra listen din også du. !
Det vil for meg være uaktuelt å gi noe intervju med deg som intervjuer. Til det er du for partisk. Du har tidligere misbrukt fortrolig info du har fått ifm. dette, og nå støtter du en av sidene igjen og vil særbehandle de? Du må byttes ut.
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Full forstårlig og jeg respekterer det.

Men om du allikevel skulle uttale deg, så hadde jeg bare fått moderatoren til å stenge den tråden slik at ingen kan kommentere den, om det hadde hjulpet?

Dette er det mest patetiske jeg har lest på lenge. Har man påtatt seg en rolle som "journalist" bør man i det minste ha satt seg litt inn i hvordan journalistikk fungerer.
Stryk meg fra listen også!

RV (journalist irl)
 

DeletedUser

Guest
Et intervju skulle vel stenges for at intervju-objektet skulle føle seg trygg på å kunne uttale seg om hva han vil, uten at han skal få slengt dritt etter seg fra personer som virker veldig på tåhev når det kommer til når noen enkelte spillere skriver på dette forumet. Skjønner ikke hva dette er galt med? Det er ikke kommentarfelt på alle artikler som skrives i alle nettaviser heller, så dette er ikke noe som skjer bare her isåfall. Ammy ble stemt fram på 2. plass til det mest interessante intervju-objektet her på det offentlige forum, og siden intervjueren sannsynligvis ville oppfylle det ønsket så prøvde han å legge det til rette for han som faktisk skulle bli intervjuet.

Partisk, på hvilken måte? Gjerne utdyp sånne kommentarer, siden dette er ganske drøyt å skrive her. Husk at intervjueren på V4 har gjort en veldig bra jobb ved å ha intervjuet mange personer på kort tid. Dette er nok ikke bare meg som synes, og dermed burde du kanskje legge kommentaren din litt mer velbegrunnet enn alt det pisset du skriver.


Det å sette seg inn i en persons stilling, hvorav dere to (spesielt) har kommentert Ammy veldig ofte på forumet, så er det vel ikke veldig vanskelig å skjønne hvorfor han ikke gidder å stille til intervju siden dere mest sannsynlig kommer til å sette han i et dårlig lys. Jeg sier ikke at det er bare dere som gjør det på dette forumet, og at dere aldri er ofrene. Men nå er det ikke dere som er intervju-objektene heller, så da gidder jeg ikke å legge en lang forklaring på at jeg hadde skjønt dere også om dere hadde vært i Ammys posisjon (dere var intervju-objekter, og ikke gadd å få piss slengt opp i trynet etter et intervju).

Hvordan får du til at dette blir særbehandling? Ærlig talt Nofjon, om mods ikke får lov til å skrive at de er enige i noens meninger så synes jeg du går for langt. At du kan sette deg 2 sek inn i intervjuers posisjon hvor han må får et svar fra et potensielt intervju-objekt hvor han gir uttrykk for at han ikke ønsker å stille et intervju fordi han vet noen kommer til å kommentere dette negativt, synes du det er rart at intervjuer gir uttrykk for at han skjønner han godt at han ikke vil gi et intervju da? Unnskyld meg, men er du trangsynt?


Og RV, dette er ikke VG, Dagbladet, Aftenposten eller hva du nå vil ha det til å være. Dette er et online-spill hvor mods, intervjuere gjør så godt de kan. Intervjuere som kanskje er 18 år, vær så snill å hold deg for god til å forvente at intervjuerne skal sette seg inn i journalistikk. De skal kun gi et intervju om en spiller, ikke lage en lang artikkel om en viktig person IRL.
Har ikke sett du har gitt negativ-tilbakemelding på de andre intervjuene han har laget til nå, hvorfor kommer du med sånn dritt mot han da?



Vær litt mindre krasse i postene deres, spesielt mot de dere kanskje ikke kjenner like godt. Det er en person bak enhver konto, og kanskje ikke alle hadde tålt det dere hadde skrevet. Med hånden på hjertet så kan jeg si at jeg ikke hadde tålt dette om dere hadde skrevet dette om meg. Konstruktiv kritikk er noe, men dette synes jeg går utenfor det som kan kalles konstruktiv kritikk.
Jeg skriver litt krast selv når jeg tenker meg om, men orker ikke å gå tilbake over hele innlegget og redigere alt. Så ta alt med en teskje salt, men ta til dere hovedpunktene i innlegget mitt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette er og blir patetisk ja, og ikke gjenstand for konstruktiv kritikk. Siden du er (var) i samme kakeboks som Ammy -sondre-, så er det vel logisk at dette gulpet kommer fra deg også. Hva får deg forresten til å tro vi ikke kjenner Ammy godt? Det er faktisk vi som har lært han opp som fersk n00b i V1, og vi har i tillegg spilt samen med han i 3 verdner. Sjekk gjerne litt fakta før du skriver ting du ikke vet noe om.

Dette har slett inge paraleller til VG eller andre media slik du beskriver, men en intervjuer skal være objektiv og nøytral. Ingen skal særbehandles, og ingen ting skal tilrettelegges til den ene partens fordel. Det er det reneste sludder. I Ammys tilfelle har vel ikke han noen større grunn enn andre til å motta særbehandling, etter alt det han har stått for og den frynsete historien han bærer med seg her. Han har selv vært en av de som har angrepet personene bak, og må faktisk tåle dette. I tillegg ble han også i denne verdnen kicket som leder, av en av de som her sier nei, og som han skal beskyttes mot? Det er fullstendig galt at han skal særbehandles og få kjøre sin egen verson, uten at noen har mulighet til å korrigere eller kommentere inholdet. (Hvor har du slenge dritt fra? Ingen av oss gjør det) Hvordan i hule skal man da vite om det er saneheten eller kun propaganda som kommer? Når intervjuer i tillegg hevder han "skjønner han godt" i forhold til et par navngitte personer, så er listen for dette forlengst lagt. Dette er og blir for dumt. Er heller ikke enig at intervjuer har gjort en utpreget bra jobb. Vil heller si at intervjuobjektene har svart bra for seg.

Hvorfor skal Ammy få snakke og kjøre sin propaganda beskyttet, mens alle andre må tåle å få noe i mot? Er det ikke personer bak andre kontoer, slik du hevder det er hos han, -Sondre-? Hvorfor skal AMMY få denne goden, og ingen andre? Om alle skal få dette, så er det jo kun snakk om en ny propagandaside, og konseptet med intervjuer har nå utsplilt sin rolle. Ammy har for lengst selv greid å stille seg i et dårlig lys her, helt uten vår hjelp. Dette må han faktisk tåle, slik han selv har kjørt mot Varg og dens ledere i sin propaganda. Det vi har spådd i Ammy`s tilfelle har faktisk skjedd både med han og stammen hans, og dette svir nok litt, men han skal da slett ikke særbehandles for det? Kanskje teamet heller skulle gjøre jobben sin og sniffe litt IP adresser der i gården, enn å prøve å særbeskytte en side i spillet? Hans gamle bruker Amstaff har nå KV, og selv har han en ny "under-cover" konto i en annen stamme. Dette er rett og slett patetisk.

Når vi vet at R90 for kort tid siden benyttet svært fortrolig info ifm forberedelser til et intervju rett inn i spillet, så er han slett ikke den rette til dette her. Han har nå selv lagt opp til dette med viten og vilje, til tross for at jeg sendte en ticker på han sist han gjorde et overtramp, selv om denne da ble trukket, etter samtaler med han. Vi anser han derfor nå som part i V4`s propaganda og krigføring og i tillegg fientlig, etter at han gang på gang gir uttrykk for hvor han står, og i tillegg grovt misbruker sin betrodde rolle ovenfor den så vel største stammen, som enkeltspillere herfra.

Ikke noe stress dette. Intervju så mye dere vil, og hvem dere vil, men da ikke RV og meg. Vi har takket nei, og det vil ikke forundre meg om hele Varg velger å avstå fra intervjuer etter denne episoden, men hver og en får beslutte dette selv i vårt demokrati. Så enkelt er dette. Flere er nå sterkt av den oppfatning av at R90 må byttes ut, og jeg støtter dette 100%. En intervjuer skal være nøytral, noe R90 langt i fra er. Mulig han "kun" er 18-20 år slik det beskrives, men han er en del av TW-teamet, og denne type oppførsel burde han vite bedre enn noen, at ikke er akseptabel. Vi finner ingen formidlende omstendigheter her, og har slett ikke tilit til fyren. Ingen intervju fra oss, så lenge Renegade90 sitter som intervjuer, og grovt misbruker sitt verv. Siste ord er sagt i den saken.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men så er Ammy den første som har sagt ifra ang. det.
Forstår godt at R90 tar hensyn til det, og tror han ville gjort akkurat det samme dersom en av de på den andre siden hadde sagt det samme som Ammy.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har et spørsmål til nofjon1 og Reisverket, hva forventer dere at dere skal få ut av dette?
Dere ser selv hva dere driver med? det er nagativitet fra ende til annen, i et spill. Skjønner ikke hvorfor man skal hetse, klage og være negativ til alt som skjer. Eller det er ikke helt sant ikke alt, det er noen få dere verner om og de verner om dere. Men generelt så er det mye destruktivt fra dere. (sier dere da dere gjerne fyrer løs og den andre følger opp). Gidder ikke å finne noen eksempler, men de fleste som leser forumet ser det.
Det er noe veldig galt når folk ikke vil p.g.a. enkeltspillere, her bør moderatorene tre inn.

Personlig så synes jeg det er posetivt at vi har en moderator som gidder å ta disse intervjuene, renegade90 takk for det.

Amstaff fint om du tar det intervjuet så slipper vi å se at enda en spiller blir "jaget" bort.
 

DeletedUser

Guest
Cannnavaro:
Men da er det jo like greit å droppe dette med intervju da? Nå er det minst 3 som ikke vil la seg intervjue.
Med hans historikk og propaganda tidligere her, så kjøper jeg ikke den dessverre. Sorry

Kenlar:
Vi forventer da ingen verdens ting ut av dette. Vi vil derimot ikke intervjues, og har fortalt hvorfor. Jeg regner med at det respekteres? Værre er det ikke. Det er seff svært negativt et en intervjuer/mod oppfører seg slik, og er partisk og ikke nøytral. At Ammy ikke vil stille på noe intervju, etter å ha blitt ydmyket på propagandaforumet, for stå for hans regning. Da får de jo bare rett og slett holde seg unna, slik som Ammy har valgt, men de skal da for pokker ikke ha noen særbehandling. Jeg tror nok vi besitter mer historikk og dokumentasjon på hvordan denne mod`en/intervjueren har oppført seg i det siste, så jeg syntes heller ikke du skal snakke om noe du ikke vet noe om, noe du har en lei tendens til å gjøre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg foreslår at de som er negative lar vær å lese intervjuene. Stå på og kjør intervjuer.

Det er mer rystende at bare 95 stk har avgitt stemme, det viser at forumet er for enkeltindivider. Takk til de som har bidratt til å destruere hele forumet. :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Med hans historikk og propaganda tidligere her, så kjøper jeg ikke den dessverre. Sorry

Dette kom fra rett ræv.
Du spiller KUN for å ødelegge, være kritisk og destruktiv i alt du sier og gjør her i v4.

Det har faktisk gjort slik at jeg (+ flere) velger å avstå fra hele TW.
At jeg har en annen konto, er rett og slett BS (IGJEN!!) fra ende til annen.

Men at jeg besitter muligheten til å overta en annen konto, DET stemmer.
Og skulle jeg besitte en annen konto enn Amstaff, ville jeg spilt multi, iom at det ikke er andre spillere på Amstaff-kontoen.

Så hold deg til det du besitter av fakta, og hold rykter til ryktebørsen.

Dere 2 er eneste grunn for at jeg ikke stiller til noe intervju.
Større løgnere IG har jeg aldri snakket eller truffet på.

Så da har jeg herved sluttet å kommentere noe mer på en god stund, her på offentlig forum også.
Håper dere 2 har oppnådd hva dere ønsker.
Dere ender vel opp med å diskutere med dere selv tilslutt, hvis dere fortsetter i samme sporet.

Takk for meg IG og på offentlig forum for en stund...
 

DeletedUser

Guest
Det ville i såfall ikke være den første multien din. ;)
Flere påstår faktisk hardnakket at du igjen har falt tilbake til dette, så dette er ikke noe vi har kokt sammen gitt. Det var derfor jeg ba mod`s om å sjekke deg i et tidligere innlegg her. Du kan jo dette med proxy også du, men bruker seff ikke det selvom du har muligheten til en annen konto? De får se hva de finner. Er det feil så vil vi seff være den første til å gratulere med en helt "clean" verden. Det vil i såfall være første gang for din del.

Hyggelig at du nå endelig har innsett nederlaget både for deg selv og stammen du ledet, og har gitt opp. Da innkasserer vi glatt den seieren og legger deg i glemmeboken, til neste verden som vanlig.
Du har rett i at jeg er svært destruktive i dette spillet, og spiller for å ødelegge. Litt av poenget her det skjønner du. ;)
Tror ikke det faktum at du har blitt skviset ut av TW endrer dette. Ei heller de andre. (Hvem er de andre som har kastet inn håndkledet btw?) Vi har nådd noen delmål ja, men vi har fortsatt flere ting vi ønsker å oppnå her. Du og Aces er kun en liten delseier, som vi ikke vektlegger så mye egentlig.

BTW:
Burde du ikke da bytte siggen din til "Vi er tapere" elns?
Stammen din er borte, og du også i følge deg selv, selvom det hevdes annet fra mange hold.
 
Sist redigert av en moderator:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det ville i såfall ikke være den første multien din. ;)
Hyggelig at du nå har gitt opp. Da innkasserer vi glatt den seieren og legger deg i glemmeboken, til neste verden som vanlig.
Du har rett i at vi er destruktive i dette spillet. Litt av poenget det. ;)

BTW:
Burde du ikke da bytte siggen din til "Vi er redde og har gitt opp" elns?

Konsentrer deg om egne problemer du....
 

DeletedUser

Guest
Du har rett i at vi er destruktive i dette spillet. Litt av poenget det. ;)

Resultatet er at færre bruker tid på TW. Så hvis det er målet å spille alene så oppnår dere nok det med glans i en eller annen verden.
 

DeletedUser

Guest
Ammy:
Etter min V1 fadese, så har jeg nok ikke lenger den type problemer. Har faktisk ingen som dette spillet kan gi meg. Synd å se en voksen mann som deg bli så besatt, samt i tillegg så sur og såret av å ha blitt knust i dette spillet. Det er nok greit med en pause for din del ja. Ta en taxitur og trekk litt frisk luft du. ;)
Noen særbehandlig fortjener du dog ikke, i forhold til noen annen her.

Kaos:
Tja. Da vinner vi vel i såfall da? Vi har ingen intensjon om å bedrive noen vervekampanje her på tw.no. Det får de som mottar pengene våre og har budsjetter, markedsføre. Litt artig å se at du er så opptatt av det? Kanskje du skulle søke deg inn i teamet som markedssjef? :rolleyes: Fakta er at vi er her for å knuse og i tillegg jage vekk så mange vi kan på kortest mulig tid.
Tribalhugs fungerer derimot litt mer som dere ønsker dette, vil jeg tro.

Topic:
Bare fortsett med intervjuene, men da uten noen svært sentrale spillere. Simple as that.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Siden jeg er i samme kakeboks som ammy, så er det logisk at dette gulpet kommer fra meg også? Hvilket gulp? Jeg skriver en post hvor jeg skjønner intervjuer og sier meg uenig i deres krasse kritikk til han. Og denne gangen var det uheldigvis Ammy som var i den posisjonen, jeg tror du ikke tror at jeg kan være objektiv i situasjoner hvor objektivitet trengs. Men dette har jeg desverre lært i mange situasjoner at det trengs. Beklager Nofjon, men jeg kan ikke ta din kritikk mot at jeg er den som skriver piss når mange flere her reagerer på det dere skrev igår..
Og den siste delen av innlegget hvor jeg hintet om at dere ikke skulle være krasse på dem dere ikke kjente så var dette ment litt større enn at det var rettet mot noen spesielle personer. Hvorvidt dere kjenner Ammy, så vet du kanskje like godt som meg at "nok er nok" noen ganger, og deres (spesielt du) var veldig engasjert i at alt var Ammys feil i at Aces/Kake/Oink osv kom til å gå ned på grunn av han osv osv. Mulig Ammy ikke reagerer på dette, men jeg mener at folk på dette forumet burde senke spydene sine litt her inne, fordi kritikken sitter løst, og det virker som om noen har korstog mot andre. Politikk og Propaganda heter forumet, og jeg kan se at du mener det er propaganda det du kjører, men du kunne kanskje roet deg ned litt når du faktisk ikke fikk noe respons tilbake fra han på det du skrev?
Jeg gidder desverre ikke å kjøre research på alt jeg skriver, da får heller noen deler av innlegget gå til "bloksberg", jeg skriver det jeg mener og tenker, og om det viser seg å være feil så er det det. Men ikke kom her og fordøm hele innlegget bare fordi saken desverre handlet om en som er eller har vært i stammen min. Sorry, men da går du for langt.

Jeg mente, og mener fortsatt, at å stenge tråden kan/bør gjøres om negativiteten rundt et intervju brer seg. At det er mye løgn og propaganda i et intervju har jeg nok ikke lagt merke til like mye som deg, kanskje det er fordi jeg heller leser et intervju lett igjennom som en slags underholdning og kunne få vite mer om den spilleren eller stammen. Mulig jeg tar feil her, men det er vel ikke umulig at det er bare meg som tenker at intervjuene er kun ment som underholdning for verdenen. Og hvor det er en av delene i PP forumet hvor man faktisk kan forvente seg at stemningen er positiv?
Om intervjueren er objektiv og nøytral i denne posisjonen, vel det tror jeg det er to sider å se på. Du og RV bl.a. sitter på den ene siden, og jeg kan hvertfall sette meg på den andre siden. Her mener jeg intervjuer har opptrått riktig, og jeg skal slenge ut en mulig tankegang for hvorfor han gjorde det: Han ville opprettholde en positiv atmosfære i alle intervjuene sine, og dermed prøvde han å begrense mulighetene for de som er ute etter å hakke ned på det som er blitt sagt i et intervju.
Dette er igjen ikke siktet til bare dere, jeg vet det er andre som er sånne på dette forumet også, og at dere i mange tilfeller også faktisk er "ofrene".

Full forstårlig og jeg respekterer det.

Men om du allikevel skulle uttale deg, så hadde jeg bare fått moderatoren til å stenge den tråden slik at ingen kan kommentere den, om det hadde hjulpet?
I forhold til et par navngitte personer? Jeg kan virkelig ikke se hvor R90 skriver dette. Mulig i dine øyne så har jeg "Ammy-briller" på, men det må jeg desverre benekte her. Jeg kan ikke se at intervjuer skriver noe mer enn at han forstår at han ikke er villig til å gi intervju på grunn av noen grunner han har, og at han respekterer det. Hvorvidt hvilke grunner intervju-objektet og hvor enig han er o disse grunnene ser jeg ikke at han besvarer..
Og når det kommer til at intervjuer ikke har gjort noen god jobb, så sitter jeg nok på den andre siden av saken igjen. Fordi jeg mener intervjuer har gjort en god jobb i sin intervju. Aktiv og effektiv, samt lange og utfyllende intervjuer, mer trenger han ikke fra min side. Hvorvidt dette er utfyllende og lange for andre personer, det har jeg ikke sagt, men dette er min mening.

Grunnen til at nettopp Ammy skulle fått dette er fordi han la fram en grunn som kan tolkes som at han gadd ikke mer drittslenging, og dermed ville intervjuer prøve å få et intervju med spilleren som ble stemt frem på 2. plass som mest attraktive intervju-objekt. R90 ville prøve å få et intervju med en spiller mange på dette forumet tydeligvis ville se et intervju med.
Hva har Ammys brukere med dette temaet, hva har det med saken å gjøre at du synes dette er patetisk? Jeg skjønner ikke helt hvordan dette kan kobles til hva jeg har skrevet? Hva nå enn du ville at "teamet" skulle gjøre får du sende en ticket om, eller så får du slenge det på selve PP forumet istedet for her, fordi det er jo du veldig flink til.

Den ble da trukket regner jeg med fordi dere ble enige? Men nå slenger du saken opp igjen på første mulighet du ser du er uenig med han igjen? Sånn jeg ser det så blåser du opp det R90 faktisk har skrevet, hvordan du får han til å være en del av politikk og krigføringen i V4, samt at denne er fiendtlig mot deg(dere), det ser jeg desverre ikke, men så har du kanskje mer informasjon om dette enn meg også.
Gang på gang gir utrykk for hvor han står? Kan ikke se du har gjort et sånt streiketog på dette intervju-forumet før, så kan det hele være en overdrivelse? Et spill fra din side for at du skal få din vilje? Vel, jeg har faktisk sett denne taktikken før blitt tatt i bruk, så jeg kan desverre ikke se om det er noe du faktisk mener selv eller bare spiller for å kunne få igjennom ditt ønske om at R90 skal avtre fra sin stilling. Noe jeg ser på som patetisk fra din siden om det er bare en taktikk fra din side..
Hva nå enn du mener at han misbruker sin betrodde rolle ovenfor VARG, og enkeltspillere herfra. Det vil jeg gjerne se mer dokumentasjon på? Og gjerne høre fra andre i VARG om de mener det samme. Til dags dato så har etter min mening gitt intervju av spillere som er og har vært ytret ønske om å høre fra. Hva nå enn R90 har gjort feil, det setter jeg spørsmålstegn ved. Kanskje han bare skulle intervjuet ferdig hele VARG stammen, kanskje du da hadde fått viljen din Noffe. Men hvor mange andre hadde fått sitt ønske oppfyllt? Her er det snakk om ikke bare enkelt-individers ønske, men faktisk hva flertallet vil ha. Han satte opp en vote, mer demokratisk kan det vel ikke bli?

Vel, de eneste som har vært negativ til R90 til nå er du og RV, men det er kanskje de du kaller "mange". Ellers håper jeg spillere i VARG holder seg for gode til dette, kan ikke skjønne at de har noe annerledes inntrykk av saken enn det jeg har (= oppblåst, når det kommer til at intervjuer ikke har vært objektiv og nøytral). At du støtter dette 100% tror jeg alle har fått med seg, siden du står fremst i korstoget.
Vel, den eneste av dere to som burde ha blitt intervjuet er vel RV, han er vel den eneste som er og har vært en stor spiller både i OD og poeng, så om han trekker seg så er det synd. Men så har jo Ammy trukket seg på grunn av dere to så da er det vel likt. Skjønner ikke noe annet enn at dette da kan bare bli lagt i glemmeboken og at dere 3 ikke blir intervjuet da. Dette er mitt tips til R90, ikke intervju disse 3 og fortsett arbeidet ditt.
Btw, tror ikke du er den rette til å si hva som er siste ord i saken, det får være opp til modsa..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Siden mod`en/intervjueren det her er snakk om er en del av teamet, og grunnet det faktum at jeg nå tar saken opp med .no`s CM, gjør dette at jeg ikke lenger kan diskutere denne saken med deg. Da brytes regelverket, og det vil vi jo ikke skal skje. Jeg har tillit til at vår CM håndterer saken slik en CM skal, og vi avventer dette.
Grunnen til at det nok er RV og jeg som er kritiske til denne mod`en, er nok også fordi vi besitter info som ikke du og andre har. Vel. Jeg vil ikke diskutere denne personen og hans rolle. CM er på saken og du vil derfor seff. ikke motta noen form for dokumentasjon på dette, da det ikke er din jobb, og du har heller ikke noe med det.

Mit poeng i forhold til Ammy, er derimot at han selv var en av de værste propagandamakerne på forumet her. Dette helt inntil alt ikke lenger gikk hans vei. Jeg ser da ingen grunn til at en som slutter her på grunn av at fienden skviser han ut, skal få noen form for særbehandling eller beskyttelse. Dette gjelder alle, og ikke bare han. Dersom påstander i et intervju ikke kan svares på, eller debatteres, så er det jo renspikket propaganda, og ikke bare et intervju. Da har hele dette konseptet falt sammen. I tillegg er det i strid med demokratiet og ytringsfriheten, i et samfunn hvor alle skal få si sin mening. Dette kan dere da ikke mene? Vi er ikke med på dette.

Du har rett i at du nok ikke undersøker nøye, og bare skriver det som popper frem i hodet på deg.
Full forstårlig og jeg respekterer det. er et svar på noe, fra noen, og dersom du gidder å ta deg tid til å lese det også, så slipper vi mye spam.

Ellers ser jeg at du frir til Varg spillerne her, men jeg vil nok anta at de stiller seg bak sine ledere i denne saken. Men som jeg sa: Det er demokrati i den stammen, og ingen holdes tilbake. Jeg vil nok dog anta at de støtter egne ledere, fremfor en i Kake i en slik konflikt.

Intervjuene må gjerne fortsette i dagens form for vår del, men uten da uten tre av de mest sentrale spilleren i denne verden. Fair enough det.
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp