Neste intervju objektet

Neste intervju objektet blir?

  • Stammen PALS

    Stemmer: 22 21,2%
  • Black Rose

    Stemmer: 11 10,6%
  • Nofjon1

    Stemmer: 10 9,6%
  • Reiseverket

    Stemmer: 6 5,8%
  • Amstaff

    Stemmer: 13 12,5%
  • The Blessed Dead

    Stemmer: 6 5,8%
  • Ghost68

    Stemmer: 12 11,5%
  • Unknown soldier

    Stemmer: 24 23,1%

  • Totalt antall stemmer
    104
Status
Stengt for ytterligere svar.

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Da dere begge stod på listen, så hadde dere muligheten til å komme med deres svar. Evt spamme ned P&P. Så drit i å stå på barrieren for ytringsfriheten å vift med det IRL pressekortet ditt. IRL er ikke greit å bruke selv om det går i din favør. Patetisk.

Det er mange artikler på nettet som er stengt for kommentering av hensyn til de saken omhandler. Hvorfor kan det ikke gjøres på lik måte her?

Dette var ett fint forsøk fra R90 i å få den personen flest ønsker å høre fra, i tale.

Nå har dere allerede fått nok spillere til å slutte, og veldig mange sitter utelukkende på V4 i påvente av V5. Har dere ikke ødelagt nok for oss andre som trives med spillet nå? Må dere starte på teamet?

Kan dere to heller ikke svelge den kamelen at Amstaff vant denne voten nå, og gå videre. For dette angrepet på en ubetalt intervjuer har ingenting her å gjøre. R90 stiller opp frivillig for å underholde oss andre som spiller, husk det.

TW er noe de aller fleste av oss driver med for å hygge oss, ikke skape kvalme.

Skjerp dere!

@R90

Jeg håper virkelig ikke at trekker deg fra denne rollen, disse to har allerede ødelagt spillgleden for mange andre spillere. Ikke la de få gleden av ett modhakk i skjeftet sitt. De har absolutt ikke støtte blandt de store massene i denne saken.

Som sagt det var et tilbud som jeg var villig til å gi han og evt andre om folk ikke har lyst til å stille opp pga nedlatene kommentarer.
Som du er inne på selv :)


Hehe jeg trekker meg ikke fra tw eller noen av mine stillinger, kritikk får man jo uansett så det velger man å jobbe med.

Jeg klarer meg nok :)

Dem som snakker nedlatene vil ikke tjene på det selv etterhvert..

Så jeg trekker meg ikke og vil fortsette med intervjuene
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Dersom du mener en spillmod deler ut info som han ikke skal gjøre, så får du rapportere dette til rette vedkommende. Slutt å klag her på forumet, men heller gjør noe med det.

PS: Det er igjen skjønt av deg å si nei til å bli intervjuet, når du var den som fikk minst stemmer på vote'n og absolutt på siste plass. Ingen vil lese et intervju med deg, men det er såklart bra at du gir beskjed at du ikke vil bli intervjuet.

Det minte meg nesten om da Claus Lundekvam sa at han ville si nei til å spille på landslaget, i en periode der han ikke hadde blitt vurdert i det hele tatt av landslagsledelsen på flere år.. ho ho ho

Vil minne deg på at denne undersøkelse ikke lenger er gyldig.
Og at amstaff lå på delt første da han ble valgt..

Jeg har fått forklaring på hvorfor han ikke stiller opp og den respekterer jeg.
Kanskje du bør slutte å kommentere andre, kan ikke se at andre har lyst til å lese om deg her?

Så slutt å snakk nedlatene om andre, dere tjener virkelig ingenting på det..
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Og denne gjelder faktisk ikke lenger.
Så det er ikke vits i å stemme lenger...

stemmene som kom etterpå blir ikke opptelt..

Men vil så klart notere ned hvem som er populær..

Og sorry om jeg virker kvass eller sur i dag, men liker ikke at folk trakaserer andre så grovt som noen her holder på med.

Folk som stiller opp til intervju har baller og tørr å åpne seg og lar dere få mer kjentskap om dem.

Jeg intervjuer helt gratis som bambam nevnte og jeg gjør det for å skape litt underholdning og lese stoff..
Så gi både meg og alle andre en sjanse før enkelte går til angrep med dårlig og usakelig kommentarer.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp