.net: Siste Tribalwarsverden uten PP-funksjoner.

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hallo alle sammen,

det er mange her på .no som har klagd over pp-funksjoner på hver verden, og til dere vil jeg bare gi denne siste muligheten til å spille TW uten at det krever noen som helst investering. Tribalwars.net har de siste 2 1/2 årene hatt annenhver verden med og uten PP-funksjoner, dette tar nå slutt.

Den siste verdenen uten PP funksjoner markerer slutten på en Æra. Derfor ville jeg bare poste linken til denne her, slik at de av dere som ønsker å oppleve den siste PP-horingsfrie verdenen kan få gjøre det. Jeg spår at dette blir begynnelsen på slutten for hele tw, selv om tw allerede har vært et krympende spill i lang lang tid. Denne verdenen blir den nest siste jeg melder meg på(må svi av alle ppene på v25 også), og jeg mistenker at mange vil gjøre det samme som meg.


Link

Ha en fortreffelig PP-fri verden! Forhåpentligvis vil noen av .nos spillere befinne seg blant vinnerne når den siste pp-frie verdenen slutter :)

Best of Luck!
Fa Kua
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Verdt og spille denna vis man ønsker å oppleve hvordan allt det beste tw har å by på. (støttes)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
De som ønsker å bli en del av en premade. Ta kontakt med meg!

Premaden består av Vinnerne av W75 - @NIGHT og venner.
 
Topp