DeletedUser
Guest
Krigen mellom First Class Vikings (oppløst) og Hardygutta er slutt.
Synes det er teit om Snipe og HG ikke må gjøre opp seg i mellom.
Hva du mener er helt irrelevant, dette er noe stammene seg imellom bestemmer.. Så synd det gutt .
Feil, det er noe TW-teamet bestemmer. Og de burde holde på sitt om at det skal stå én seiersherre igjen ved slutten av en verden, så kunne det vært opp til dere om dere sloss eller merget.
Det er akkurat det jeg sier jeg synes er feil. TW-teamet burde ikke gitt etter på den måten.
Så å lytte på dem som faktisk spiller og benytter seg av tjenesten teamet/innogames gir, er feil?
Å endre vinnerkriteriene slik bryter ned alt TW handler om - nemlig at den sterkeste stammen til slutt står igjen som seiersherre.
Det har aldri vært noe fast vinnerkriterie for v7, derfor faller dette "argumentet" bort også.
Ikke at den sterke stammen fortsatt får ha med seg hundevalpen sin inn i seieren.
Hundevalp.. Kan du liste opp hvor mange stammer som har slått HG i krig? (Pssssst, det er ingen, så du slipper å lete)
Og før du prøver deg på hersketeknikker ved å kalle meg lillegutt,
Herlig at du kritiserer hersketeknikker, rett etter å utført det selv. Søtt gjort, lillegutt.
så vit at jeg berøres særdeles lite av om HG får bli med å spise kake etter v7 eller ei. Jeg har bare meninger om måten seierskravene har blitt endret på underveis i spillet - en endring som hovedsaklig gavnet HG, som kunne fortsette å lene seg på Snipe, og de lateste i Snipe som rett og slett ikke gadd å fortsette, men ville vinne fortest mulig. Det var ikke riktig av TW-teamet.
Applauderer heller teamet som ikke tvang frem en merge, noe som sansynligvis ville blitt resultatet om ikke begge stammer fikk stå som seierherrer. Ikke alle er lite trangsynte som deg. Det har heller ikke noe med latskap å gjøre, men lojalitet for en stamme som har stått ved Snipe sin side uansett. Noe jeg vet godt, siden jeg var en av dem som kanskje prøvde hardest å få HG til å skifte side fra min tid på den andre siden av slagmarka.
Selvsagt er det ikke feil å lytte til spillerne. Tvert i mot er det veldig bra å høre på spillernes tilbakemelding og ta dette til etterretning. Men det er nettopp der det stopper. Ta det til etterretning. Tilbakemeldinger bør kunne endre spillereglene, men ikke underveis i et spill. Det bør kunne endre spillets retning etter at spillet er over, slik at man får en bedre spillopplevelse neste gang man spiller. Og jo, v7 hadde vinnerkrav. Dersom ikke andre krav er fremsagt vil stammen som først oppnår full dominans over verdenen stå igjen som vinner. Selve seierskravet har her blitt endret underveis i spillet, noe som ga en gruppe spillere vinnerbilletten, mens noen andre ble dømt til å tape.Så å lytte på dem som faktisk spiller og benytter seg av tjenesten teamet/innogames gir, er feil? Det har aldri vært noe fast vinnerkriterie for v7, derfor faller dette "argumentet" bort også.
Det er jo selvsagt ingen. HG er der jo enda, men hva har det med saken å gjøre? Jeg snakker om endring av kriterier for å vinne, ikke hvem HG har tapt mot. Dere ville tapt mot Snipe, men det er en annen sak. Alle ville tapt mot Snipe på dette tidspunktHundevalp.. Kan du liste opp hvor mange stammer som har slått HG i krig? (Pssssst, det er ingen, så du slipper å lete)
Det får være grenser til oppdeling. Hold nå i det minste setningene mine hele. Når det er sagt så har jeg, i motsetning til deg og Hakkespetten, ikke brukt herseteknikker mot mine kjære motdebatanter. Eller, med mindre Hakkespetten er HG, da. Da kan jeg ha kommet til skade for å skape en billedlig sammenligning hvor fuglen heller ble fremstilt som en lojal hund. Beklager om noen føler seg krenket.Herlig at du kritiserer hersketeknikker, rett etter å utført det selv. Søtt gjort, lillegutt.
Sannsynligvis. Eller så ville Snipe funnet frem litt angrepsvilje og knust de svake i HG og tatt inn resten, som seg hør og bør i en perfekt verden. Uansett ville det vært mer fair, ettersom det ikke ville endret på seierskriteriene, og dermed ikke vært til fordel for noen og ulempe for andre (slik jeg har snakket om tidligere). Og med mindre det der var en trykkleif og du egentlig mente "ikke alle er like trangsynte som deg" så må jeg si takk. Om du derimot med en feiltakelse byttet ut en k med en t så vil jeg bare påpeke at jeg ikke er trangsynt, men simpethen har et annet syn - en annen mening - om denne saken enn deg.Applauderer heller teamet som ikke tvang frem en merge, noe som sansynligvis ville blitt resultatet om ikke begge stammer fikk stå som seierherrer. Ikke alle er lite trangsynte som deg.
For HG har det selvsagt ikke noe med latskap å gjøre - dere ville jo tapt deres gullbillett om Snipe måtte utrydde dere for å vinne. For Snipe handler det hele derimot om latskap, og jeg forstår dem godt. Like greit å bare bli ferdig med det, så kan heller HG få litt av kakerestene på afterpartyet.Det har heller ikke noe med latskap å gjøre, men lojalitet for en stamme som har stått ved Snipe sin side uansett. Noe jeg vet godt, siden jeg var en av dem som kanskje prøvde hardest å få HG til å skifte side fra min tid på den andre siden av slagmarka.
bla bla bla bla