nice henger ikke sammen lenger.

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
vel. i laang tid har jeg bare sett på at nice skryter over at oda/odd er så dårlige. og vi forsvarer oss ganske fint.

frontene bygges opp uten at oda gjør så utrolig mye med det. nice mister masse byer nå. og alt er som normalt:cool:
nice skryter forsatt over seg selv og at alle andre stammer er dårlige... kan jeg bare komme med at dem faktisk gjør alt dem kan for å rekrutere fra oss. selv om dem greier det taper dem forsatt.

så her er det bare vinn vinn for oda/odd ! (party)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er spent på hvordan denne tråden vil ende? :) Hva er formålet i det her egentlig so-si...?
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
halve nice burde ikke si at oda spillere er så dårlige. når dem faktisk prøver å rekruttere fra oda :)
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
vel. i laang tid har jeg bare sett på at nice skryter over at oda/odd er så dårlige. og vi forsvarer oss ganske fint.

frontene bygges opp uten at oda gjør så utrolig mye med det. nice mister masse byer nå. og alt er som normalt:cool:
nice skryter forsatt over seg selv og at alle andre stammer er dårlige... kan jeg bare komme med at dem faktisk gjør alt dem kan for å rekrutere fra oss. selv om dem greier det taper dem forsatt.

så her er det bare vinn vinn for oda/odd ! (party)

Du er åpenbart forvirret og hjernevasket, hvem er du IG?
 

DeletedUser

Guest
vel. i laang tid har jeg bare sett på at nice skryter over at oda/odd er så dårlige. og vi forsvarer oss ganske fint.

frontene bygges opp uten at oda gjør så utrolig mye med det. nice mister masse byer nå. og alt er som normalt:cool:
nice skryter forsatt over seg selv og at alle andre stammer er dårlige... kan jeg bare komme med at dem faktisk gjør alt dem kan for å rekrutere fra oss. selv om dem greier det taper dem forsatt.

så her er det bare vinn vinn for oda/odd ! (party)


Flott at det finnes smarte og oppegående personer slik som deg da :)
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
kunne aldri ha tenkt med inn i den stammen heller. om toppspillerene deres plutselig mistet noen 100 byer. så hadde ikke resten av nice klart seg. på få uker har vi presset dere ganske mye tilbake. og lenger inn skal det bli ;)
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
kunne aldri ha tenkt med inn i den stammen heller. om toppspillerene deres plutselig mistet noen 100 byer. så hadde ikke resten av nice klart seg. på få uker har vi presset dere ganske mye tilbake. og lenger inn skal det bli ;)

Så du påstår at ODA ikkje har vore gjennom det samme med nokre av deira eigne spelarar?
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
det er sånn stevninga i oda er etter aksjoner :) mens dere er vel i denne duren? [video=youtube;96B_Q6K7GUY]https://www.youtube.com/watch?v=96B_Q6K7GUY[/video]
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Det er et lite ord som trykker veldig på når jeg skal beskrive so-si etter å ha lest dette: Tulling (giggle)

Ellers gz til ODA med å rimme Fiskar, men hadde vi kicket fyren mens han tydeligvis bare gav opp alt i sammen så hadde ikke statestikken vært like høy, er nok mye mer skuffende her over fiskars sin evne til å holde aktivitet på en konto med 3 spillere, enn det jeg er imponert av det lille trykkes som oppleves nå. På tross av at enkelte spillere tydeligvis tror at dette var veldig stort, forskjellen på han her og flere av de andre kontoene som også kunne vært rimmet er at de nektet å sette opp kv, og bare gav helt opp etter å ha mistet et par byer.
 

DeletedUser

Guest
Rettere sagt en skikkelig fanboy av Mamma sier jeg er feit...
 
Topp