Noen fra V4 her?

DeletedUser

Guest
Neimen jøss, faktisk noen ifra ikke bare v4, men gamle stammen derifra også :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
White-Shadow, Psycho instant (sondrekul?) stjeler kontoer som han kommer over, krangler du med han og han er en del av kontoen endrer han PW og e-mail en helg du er borte f.eks. råder å ikke ha Sondrekul på kontoen under noen omstendigheter
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
You will receive an e-mail to the address that has to be confirmed. An e-mail also goes to the old account, with which you can reverse the change within 14 days.
Det er jo ikke akkurat vanskelig å unngå å miste kontoen, da...
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Åja min feil, trudde det var 7dager :p men jaja, er du borte fra PC i 14dager for ferie, dødt nett bruker han ikke lang tid.
 

Oxcyder

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Er her jeg også. Spilte tidlig på V4. Var først med i RAW og senere med i EASY. Gav meg på 1,9mill P.
 

DeletedUser

Guest
Det er nå 3 år siden jeg spilte på verden 4,,,, Ble heller ikke akkurat noe svær der heller. Men jeg husker at jeg kjefta en del, grunnet irritasjon. Hadde et annen brukernavn.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er nå 3 år siden jeg spilte på verden 4,,,, Ble heller ikke akkurat noe svær der heller. Men jeg husker at jeg kjefta en del, grunnet irritasjon. Hadde et annen brukernavn.
Du kjeftet sikkert på meg og noffe/nofjon1, det var vel stort sett oss folk kjeftet på der. :)
 
Topp