Noen fra V4 her?

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Siden jeg nå bestemte meg for å prøve meg på TW igjen, så tenkte jeg kanskje det var greit å høre om det er noen gamle spillere fra V4 her..? Så spytt ut folkens! Noen jeg burde kjenne igjen? :)

-Lettnavn fra V4 indeed.
 

DeletedUser

Guest
Jeg spilte tydeligvis en del på v4 (ikke at jeg husker det) tenkte å prøve tw igjen her om dagen, og så at det var en verden som var nylig var åpnet.. så da var det vel bare å kline til :) jeg er ganske sikker på at jeg husker deg, "Reiseverket".. men det er litt for mange år siden!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bestemte meg for å ta opp TW igjen jeg og, så her er jeg og :)
 

DeletedUser

Guest
Det var min første verden...

Vil ikke si hva jeg het da, var ikke noe god selv om jeg fikk en del byer husker jeg...
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
V4 var fart og morrosaker. Speed 2 var saftige saker som gjorde det mer interessant! Du måtte mer eller mindre være dobbelt så aktiv for å gjøre det like bra.
 

DeletedUser

Guest
verden 4 er den beste verdenen som har eksistert, siste eier av blackburn og tidligere GHB spiller hilser:)
 

Kim il pos

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Hvorfor krangler dere om å være siste eieren på en konto som ble rimmet? Var forresten innom v4 selv, da i Capes.
 

DeletedUser

Guest
ehh nei, jeg og johanj123 osv kjempet mot bnp alene i flere mnd også jeg som har pw på brukeren
 

DeletedUser

Guest
jeg spiller ikke tw lenger men andreas kan bekrefte at jeg er siste eier av BB om du ser å v13 merget jeg med pinkiepai kontoen, men de to som satt der var jo helt tomskalla så jeg ga meg.
 
Topp