Nofjon1 - RoEm legende?

DeletedUser

Guest
Hva er din TW-historie?
Startet TW karriæren i TTT (Tectonic) som Nofjon1, som sammen med RoEm kjempet om toppen i bl.a K64. Overtok raskt som leder av stammen, og var sentral i en fusjon med RoEm. Etter en tid ble jeg også leder i RoEm, og bidro til å bygge stammen til 20. mill poeng. Etter RoEm`s fall, koser jeg meg som stolt medlem av Odin.


Hvordan stiller du deg til IB, Core, TWR og BOL-E?
Felles for de nevnte stammene er at de er dyktige både organisatorisk og i kamp. Det er erfarne krigs-stammer og de har alle en høy grad av stolthet og lojalitet blant hos sine spillere, som på sin side er dyktige og erfarne. De har utviklet gode kommunikasjonssystemer, og følger en spesiell politikk for å nå sine mål. De nevnte stammene er jo allierte, noe som kanskje gjør spillet litt kjedelig med tanke på maktbalansen nå, men dette må jo nødvendigvis endre seg på et noe senere tidspunkt. Den eneste truslen jeg kan se mot IB, Core, BOL-E og TWR nå, er at flere mindre stammer finner sammen og finner på noe mot dem, noe jeg neppe tror skjer med det første. Toppstammene har også et ulikt syn på søsterstammer. Jeg syntes at den eneste stammen som har en god struktur på disse er BOL. De har fått til en fin og funksjonell organisering og kommunikasjonslinjer.


Hva syntes du om lederne av de nevnte stammene?
Alle stammene har blant V1`s aller dyktigste ledere. Både størrelse og rank`s viser jo det. Disse stammene hadde ikke kommet dit de er uten disse ledernes kløkt og innsats. Felles for disse lederne er også at de har utdannet dyktige mellomledere og skapt stor grad av tilhørighet til de stammene de representerer. Har hatt et godt forhold til alle sammen, også Glitter, selvom mange kanskje ikke tror det. Litt disput må man ha i et krigsspill ;) Glitter må på ingen måte undervurderes, da hun er svært så dyktig.


Hva syntes du generelt om V1?
Spillet i V1 har jo tidligere vært i en spenningsfase med ulike sammensetninger av stammeallianser. Maktbalansen har vippet frem og tilbake inntil nylig, hvor jeg syntes det har blitt litt mye "power" på en side. Vi vet jo at dette som tidligere nevnt vil endres, og jeg tror V1 blir litt mer spennende igjen da. Det skal bli spennende å følge utviklingen.
Flere har vært negative til den politikken som har vært ført i V1. Det er vel bare iå innse at denne tildels har vært vellykket for de som utøver den, og det er bare å ta av seg hatten for hvor allsidig spillet har blitt.


Hva mener du at du gjorde feil i den såkalte "RoEm krisen"?
RoEm krisen utløste en serie av feil og uheldige omstendigheter. En stor feil var tidspunktet for oppstarten av krigen mot BOL. Det var ferietid og i RoEm var det mye inaktivitet og kontopass. Fraværet var svært høyt, og store krigsenheter som Nofjon1, Fantejenta og Verdensdiktator var enten sperret eller låst. Slagkraften var med andre ord helt borte. Jeg følte også at det å avblåse angrepet ville være å svikte SFF og Fenix, som bidro i kampene. I ettertid kan vi vel alle innrømme at planleggingen mellom stammene nok burde vært tilstede på en annen måte. Selv spilte jeg Rain under disse angrepene, og han ble sakte men sikkert spist i BOL land. RoEm opplevde en stor flukt fra stammen og understammene når BOL strammet grepet. BOL fikk en enkel oppgave mot et RoEm jeg ikke kjente igjen. I tillegg hadde jo fks. Glitter og de andre store stammene, full kontroll på hva som ble sagt i stammen via sine spioner. Det er bare å gratulere Glitter og hennes stab, stammer med en god innsats. Jeg må innrømme at jeg faktisk ikke trodde de hadde så mye power, selvom nok timingen også var litt heldig, av grunner nevnt over.


Det sies også at mye av grunnen til RoEm's tap skylds en annen spiller; High Lord Nerevar. Det har vært mange påstander og det er vel ingen som helt ut kjenner sannheten. Hva er din versjon av saken?
At RoEm`s tap alene kan tillegges High Lord Nerevar, er helt feil. At han bidro til å svekke stammens slagkraft er det ingen tvil om, all den tid han bl.a. la ned en understamme før han stakk til Bol-E. Jeg så også dokumentasjon for at Bol fikk info av han FØR han forlot stammen. Det ble etter det stemt over hans skjebne på lederforum, og den dommen var ganske ensidig til hans disfavør. Jeg har ingen grunn til å tro at han hadde gitt Glitter informasjon før helt på slutten. Det hersker ingen tvil om at High Lord Nerevar sviktet sine egne.

Hvordan reagerer du på at RoEm's understammer kuttet alle bånd til RoEm så raskt det gikk litt nedover?
Det viser jo at det mange har hevdet har vært korrekt. RoEm - systemet vokste for fort, og hadde ikke god nok sikring på understammer og kommunikasjon med disse. Den lederen som hadde dette ansvaret sviktet helt. Det viser også at vi ikke har vært like flinke som BOL til å skape en god nok lojalitet til stammene. Disse bruddene, bidro til å skape det resultatet som kom.


Statistikkene viser nå at BOL-E, BOL-D, BOL CX, Core og IB taper mot SFF og Fenix. Hva er ditt syn på den saken?
Dette tror jeg er tilfeldig og at de største stammene er litt i seiersrus etter RoEm triumfen. Når de bestemmer seg, vil nok dette snu. Nå skal det vel sies at SFF og Fenix har vist seg som verdige motstandere, som på ingen måte må undervurderes. Jeg tipper vi vil se en opptrapping av denne konflikten ganske snart.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva er din TW-historie?
Startet TW karriæren i TTT (Tectonic) som Nofjon1, som sammen med RoEm kjempet om toppen i bl.a K64. Overtok raskt som leder av stammen, og var sentral i en fusjon med RoEm. Etter en tid ble jeg også leder i RoEm, og bidro til å bygge stammen til 20. mill poeng. Etter RoEm`s fall, koser jeg meg som stolt medlem av Odin.

Odin? :p
Hva er det? En stamme :), neida, jaja, men har ikke du hatt mange multiaccounter da, eller er det bare rykter?



Hvordan stiller du deg til IB, Core, TWR og BOL-E?
Felles for de nevnte stammene er at de er dyktige både organisatorisk og i kamp. Det er erfarne krigs-stammer og de har alle en høy grad av stolthet og lojalitet blant hos sine spillere, som på sin side er dyktige og erfarne. De har utviklet gode kommunikasjonssystemer, og følger en spesiell politikk for å nå sine mål. De nevnte stammene er jo allierte, noe som kanskje gjør spillet litt kjedelig med tanke på maktbalansen nå, men dette må jo nødvendigvis endre seg på et noe senere tidspunkt. Den eneste truslen jeg kan se mot IB, Core, BOL-E og TWR nå, er at flere mindre stammer finner sammen og finner på noe mot dem, noe jeg neppe tror skjer med det første. Toppstammene har også et ulikt syn på søsterstammer. Jeg syntes at den eneste stammen som har en god struktur på disse er BOL. De har fått til en fin og funksjonell organisering og kommunikasjonslinjer.

Så vi i Core har ikke bra kominikasjon Nofjon?
Og Core er ikke allierte med TWR familien, de er allierte med Fenix.



Hva syntes du om lederne av de nevnte stammene?
Alle stammene har blant V1`s aller dyktigste ledere. Både størrelse og rank`s viser jo det. Disse stammene hadde ikke kommet dit de er uten disse ledernes kløkt og innsats. Felles for disse lederne er også at de har utdannet dyktige mellomledere og skapt stor grad av tilhørighet til de stammene de representerer. Har hatt et godt forhold til alle sammen, også Glitter, selvom mange kanskje ikke tror det. Litt disput må man ha i et krigsspill ;) Glitter må på ingen måte undervurderes, da hun er svært så dyktig.

Glitter er dyktig, helt enig :)
Og takk for de fine kommentarene :) (Felles for disse lederne er også at de har utdannet dyktige mellomledere)




Statistikkene viser nå at BOL-E, BOL-D, BOL CX, Core og IB taper mot SFF og Fenix. Hva er ditt syn på den saken?
Dette tror jeg er tilfeldig og at de største stammene er litt i seiersrus etter RoEm triumfen. Når de bestemmer seg, vil nok dette snu. Nå skal det vel sies at SFF og Fenix har vist seg som verdige motstandere, som på ingen måte må undervurderes. Jeg tipper vi vil se en opptrapping av denne konflikten ganske snart.

Fenix er nok den beste stammen på Verden1. Og de har vært gode på å sende angrep osv, så tar av meg hatten for dem :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hei

Så vi i Core har ikke bra kominikasjon Nofjon?
Og Core er ikke allierte med TWR familien, de er allierte med Fenix.

Joda. Nevnte vel dere også :) Var vel en "felles" for de store stammene ;)

Nofjon1
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Wow for en skrytetripp til deres side av krigen Glitter(Ikke for krigen nøyaktig, men deres allianse).. Ta dette som konstruktiv kritikk, mener bare at det burde vært litt mindre spørsmål som legger opp til så hard smisking, og litt annen retning på spørsmålene. Ble bare fokus på hvor gode ledere osv dere har, ikke så veldig interessant for oss å lese. Kult å få få et svar på roem greiene da, sikkert etterlengtet for mange det.

Takk for de fine ordene, var tydeligvis veldig lite rettet vår vei, as mentioned.

Du skal ha for spalten da glitter, gøy å lese + bra insj. :)
 

DeletedUser

Guest
Kommer flere intervjuer kjære skinny. Skal bl.a. intervjue Kemp23, så da kan du jo se litt fra den andre siden ;)
 

DeletedUser

Guest
Nofjon, hele dette innlegget får meg virkelig til å mistenke at du er forelska i glitter.. :)

Ser forresten at du er feilinformert på maaange områder, bl.a skjønner jeg ikke hvordan du ikke klarer å nevne at renegades er best på familie, noe de faktisk ganske soleklart er. Men greit nok, bol er ingen dårlig familie de heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Nofjon, hele dette innlegget får meg virkelig til å mistenke at du er forelska i glitter.. :)

Ser forresten at du er feilinformert på maaange områder, bl.a skjønner jeg ikke hvordan du ikke klarer å nevne at renegades er best på familie, noe de faktisk ganske soleklart er. Men greit nok, bol er ingen dårlig familie de heller ;)


Jepp.. Har det med å falle for kvinner som banker meg
Står fortsatt for at jeg syntes hun er dyktig. ;)

Hehe. Rene slektstreffet jo. :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, hva skjedde med forumet idag? Om alle testen mine kom med, beklager jeg :p Posten min viste ikke før nå på min pc, haha!


Slektstreff og slektstreff, vi har tross alt bare 3 stammer vi også, da. Mange som kaller seg renegades, fordi de vil være med oss, men det er bare TWR, TVR og TFR som er renegades.
 

Electro-ox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Slektstreff og slektstreff, vi har tross alt bare 3 stammer vi også, da. Mange som kaller seg renegades, fordi de vil være med oss, men det er bare TWR, TVR og TFR som er renegades.

Ja. Den stammen som kaller seg TKR(The Kings Renegades) er ikke en del av familien og vil trolig bli utslettet..:)
 

oyvfinn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nofjon? Hvem er det?

Til Nofjon1

DU må vel være den største luringen av alle her, du lurte de fleste i roem trill rundt, spilte med multi accounts og utgav deg for å være folk du ikke var (les:meg selv)

Du satt ihvertfall meg i en utrolig ubehagelig situasjon,men heldigvis finnes det redelige spillere her også, som gir folk en ny sjanse og takk for det.

Kommer ALDRI til å glemme den kniven du kjørte i ryggen på meg


:mad:


:)
 

DeletedUser

Guest
Til Nofjon1

DU må vel være den største luringen av alle her, du lurte de fleste i roem trill rundt, spilte med multi accounts og utgav deg for å være folk du ikke var (les:meg selv)

Du satt ihvertfall meg i en utrolig ubehagelig situasjon,men heldigvis finnes det redelige spillere her også, som gir folk en ny sjanse og takk for det.

Kommer ALDRI til å glemme den kniven du kjørte i ryggen på meg


Hva mener du at jeg skulle tjene på å lure den stammen jeg har bygget opp?

Det finnes ikke redelige spillere i et krigsspill. ;)
 

Luxus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, Nofjon1 er en luring, ingen tvil om det.:p
Men han sluttet, han sviktet oss ikke.
Ville tro han sluttet pga alt drittet som blir slengt og alle trusslene mot oss.
Jeg gruet meg rett og slett til å måtte svare på alt dritt dere skrev om oss på slutten, ble utrolig glad da jeg fant ut at jeg gikk ned.;)
Foressten; IB i k56 er ikke så gode, til slutt angrep de med buemenn og sverd^^
 

DeletedUser

Guest
Sluttet

Det er riktig at jeg sluttet, Luxus. Det hadde ikke noe med all verdens idiotiske posts, men rett og slett en familie som krevde mer tid. Sikkert et kjent fenomen for mange her det :)

Det er mange som bruker usunt mye tid her. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaja. Gleder meg nå bare til å begynne på byene dine jeg noffe :)

"Hvorfor skulle jeg ødelegge stammen jeg hadde bygget opp?"

- Du gjorde egentlig ingenting for å bygge opp RoEm. Hadde ikke fusjonen med SPT reddet oss hadde du ført hele stammen rett ned uten å gå til krig mot noen. Virkelig. For en god leder du er noffe.
 
Topp