Nok en supertabbe av innogames!

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Her er det snakk om en spiller som ikke har sjans til å holde ut i det lange løp. Et det virkelig så ille? Hva med å heller prøve å ta de som dere bruker så mye premium, og bevise at dere er sterkere, enn å syte, klage og "slutte i protest"?
 

DeletedUser

Guest
1. Det er ikke en
2. Eventen har vart i 1 dag, hva skjer nå videre?
3. Mister helt motivasjonen når noe sånn kan skje... Jeg klarer overhode ikke å forstå at det ble gjennomført
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Her er det snakk om en spiller som ikke har sjans til å holde ut i det lange løp. Et det virkelig så ille? Hva med å heller prøve å ta de som dere bruker så mye premium, og bevise at dere er sterkere, enn å syte, klage og "slutte i protest"?

Hvis de kjøper nok til å gli inn en sånn hver dag er det jo 600k nå hver dag. Det er vell en i din stamme også da ;) (deg)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kan gjerne gi oss HP10 med en gang, som en liten trøstegave for å ødelegge V17. Dagens pp-misbruker medalje er også et fantastisk forslag.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Her er det snakk om en spiller som ikke har sjans til å holde ut i det lange løp. Et det virkelig så ille? Hva med å heller prøve å ta de som dere bruker så mye premium, og bevise at dere er sterkere, enn å syte, klage og "slutte i protest"?

Leser du egentlig hva du selv skriver Ole? At det i utgangspunktet i følge deg er en nobody gjør det hele greit?

Mener å nesten kunne copypaste mye av dette fra andre deler av forumet, men poenget med frustrasjonen til folk er at disse idiotiske eventtingene gjør noe med balansen i spillet. Er ikke poenget med spillet at alle skal ha muligheten til å oppnå det samme. Ikke at de med mest penger skal dra ALLE fordeler på dette stadiet. Hva som skjer 6 mnd fram i tid vet jo riktignok ingen, men samtidig vil noen lide under denne ubalansen, og jeg skulle egentlig ønske det ble deg og ikke at du var en av de som fikk dra fordelene av dette patetiske stuntet.
 

leonerdo da winchy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
ser ikke problemet her folkens, Innogames driter regelrett i vår spillerglede, de vil ha penger. enkelt sagt, de driter i oss (støttes) så lenge noen er villige til å tømme lommeboka er målet oppnåd. Vi kan like godt slutte alle som en så kan alle rikinge som pp horer på hver verden stå igjen.

Kanskje innogames da ser hvor lite spillere som er igjen :)


Lykke til! i dette tempoet IG, så forundrer det meg ikke om dere mister 50% av spillerne som til dags dato som spiller.:awesome:
 
Sist redigert:

kotto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Det vi gjør da, er at vi lager et gigantisk stammenetverk med folk som tar avstand fra vintereventet. Dette gigantiske netverket targeter folk som tok i bruk pp under vintereventet. Hadde det ikke vært kult. Alle tribalwars-spillerne går sammen mot pp-horene. Et stammenetverk med 10 stammer med spillere mot pp. Fjerner pp horene, før vi så går imot hverandre til slutt :p
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Selv om jeg har benyttet meg av eventets pp-horing, så er jeg STERKT motstander av dette.
Det gir ikke den samme spillegleden, ikke samme strategiske utfoldelsen og ikke samme samhold lengre.

På tide å ta det opp med Inno, og få det avsluttet umiddelbart?
For det er MANGE kontoer som kommer til å gå grå nå, som igjen ikke er lønnsomt i det lange løp.
Inno graver nok sin egen grav for .no, med dette stuntet, om det ikke blir endret.

Håper på en kontruktiv tilbakemelding fra teamet nå.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Selv om jeg har benyttet meg av eventets pp-horing, så er jeg STERKT motstander av dette.
Det gir ikke den samme spillegleden, ikke samme strategiske utfoldelsen og ikke samme samhold lengre.

På tide å ta det opp med Inno, og få det avsluttet umiddelbart?
For det er MANGE kontoer som kommer til å gå grå nå, som igjen ikke er lønnsomt i det lange løp.
Inno graver nok sin egen grav for .no, med dette stuntet, om det ikke blir endret.

Håper på en kontruktiv tilbakemelding fra teamet nå.

Og nøyaktig hva er det du mener jeg/vi skal gi en tilbakemelding på som jeg ikke allerede har svart på i løpet av dagen?
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Og nøyaktig hva er det du mener jeg/vi skal gi en tilbakemelding på som jeg ikke allerede har svart på i løpet av dagen?

På hva dere i teamet tenker om dette, og hva dere evt kan prøve å gjøre for at ikke enkelte skal kunne få slike enorme fordeler i fremtiden f.eks?
 

DeletedUser

Guest
På hva dere i teamet tenker om dette, og hva dere evt kan prøve å gjøre for at ikke enkelte skal kunne få slike enorme fordeler i fremtiden f.eks?

Hun har allerede svart i diverse tråder. Hun har forsøkt å redusere antall pp-funksjoner før hver verden ble opprettet, og jeg regner med at hun har prøvd å få stopped de andre funksjonene som har kommet i det senere løp også.

Men om du ikke har lagt merke til det, er hun ansatt AV IG. Det er ikke sort hun kan gjøre uten at hun mister jobben, og da kan resultatet være at den norske serveren får en ny CM som ikke engang prøver å få frem våre meninger og ønsker.

Hvis dere ikke liker en eller flere funksjoner som har kommet til et spill, enten online eller offline, og hvor du, eller andre har prøvd å si fra til utviklerne om at dere ikke liker funksjonen, og forklarer hvorfor de burde fjerne dem uten at de gjør det er det to ting dere kan gjøre: Fortsette å spille og finne dere ikke alltid kan få det som dere vil, eller slutte med TW.

Hvis dere ønsker en eller flere funksjoner, burde dere gå sammen i en gruppe å lage en forklaring som kan bli sendt til IG med en forklaring for hvorfor funksjonene bør bli fjernet og hva IG har å tjene på det.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
På hva dere i teamet tenker om dette, og hva dere evt kan prøve å gjøre for at ikke enkelte skal kunne få slike enorme fordeler i fremtiden f.eks?

Jeg kan ikke svare for hva Innogames tenker å gjøre i framtiden da jeg hverken sitter på kontoret der eller er en av utviklerne, men jeg antar at de tar det til seg akkurat som de gjorde med tilbakemeldingene etter den forrige eventen. Ut ifra det jeg kunne se i dag så ble de faktisk overrasket når ting begynte å gå skeis, og da på spesielt nyere verdener - eldre verdener har det ikke vært så mye om annet enn at tombola koster litt vel mye stål. Jeg tror det var en geniun tabbe når de ikke satt lokk på enkelte premier/bonuser. Det var faktisk sånn at jeg nærmest kunne høre "doh'en" som kom fra kontoret i Tyskland tidligere idag.

Når det kommer til hva vi i teamet mener så har jeg ikke hørt så mye fra de andre egentlig, men det jeg mener selv er at det ikke er bra og kjipt. Vi hadde sett fram til eventen, men det er selvfølgelig ikke sånn en event skal være, og på vegne av meg selv og Innogames må jeg bare beklage at den ble sånn. Jeg skjønner også at folk blir sint da det bare er en normal respons på urettferdige ting, men det er likevel viktig å påpeke at det ikke har blitt gjort med vilje og de prøver faktisk å finne på en løsning på elendigheten.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
rundt 10-20 spillere har allerede slutta på v17 grunnet dette. Spiller jo ikke store rollen for de mer etablerte verdene, men v17 som er såpass ny og i en kritisk fase blir virkelig ødelagt av dette.
Slemt av Innogames å spille på folks avhengighet/svakhet for dette spillet.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nederland hadde en verden der rank 1 i morrest hadde 800p, nu sitter dusten på 11k (chuckle)
 
Topp