Nordic Masters - 3.oktober - NOR vs. FIN

DeletedUser

Guest
Her står det at jeg leder ODA, men går du inn via masters, er jeg på 3. plass og ODA er IKKE oppdatert :O Kan man oppdatere det?
 

DeletedUser

Guest
hmm.. burde vært med her eg og, men klarte desverre og sovne da det var kvalefisering.:p
 

DeletedUser

Guest
hvorfor var finnene bare 14? 6 stk finner bannet? og 1 nordmann bannet? :s
og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
uansett, GRATULERER NORGE!!! VI TAR GULL I TW OG VINTERSPORT!
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
hvorfor var finnene bare 14? 6 stk finner bannet? og 1 nordmann bannet? :s
og hvorfor?

Der mødte ikke flere op, formentlig... jeg fulgte hele kampen og der kom bare ikke flere på.

Jeg lar rangeringslisten snakke for seg selv!

De 19 norske alle forran finnene! Gratulerer gutter!
Tross flere banns på norske spillere uten grunn (meg blant annet) så leverer vi sakene. Danmark - dere blir de neste i morgen!

-TrAnxZ

Gratulerer med eller uden grunnløse bans. Jeg mener alle har vel læst reglerne og sikret sig at de følger de regler. Især de der er forskellige fra en normal verden?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja - og regelene ble med unntak av 1 spiller fulgt - og 4 spillere ble bannet.
Talentløst.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nei, ikke på den lista. Jeg har på følelsen av at den lista kommer til å bli oppdatert med OD etter hver runde, sånn at vi på slutten kan se hvor mye hver av landene hadde i OD. Poengene til alle spillerne i stammen etter hver runde hadde ikke fått plass. Dessuten kan du bare sjekke tidligere runder og player ranking om du ønsker å sjekke det :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Syntes det er utrolig skuffende at jeg blir diskvalifisert fra hele NM grunnet at jeg bor i Skottland som utvekslingsstudent.
Spesielt når jeg har fått godkjenning fra både Dakapo og Gaffel på hendholdvis fora her og ticket på twmasters - for så å bli bannet under runden og si at jeg ikke får spille alikavel.

TrAnxZ, du hadde ikke vært på laget hadde du ikke blitt klarert. Alle som var med på kvalifiseringsrunden ble sjekket før den offisielle lista med laget ble annonsert :)

TrAnxZ.no
2011-09-30 01:07:47
Hi!

I'm a norwegian player, and I qualified to the Nordic Masters.
But - according to the wiki it stands "You are not allowed to participate in the Nordic Masters if you do not have an DK/FI/NO/SE-IP number.".

I live in Scotland as an exchange student, but I'm a norwegian citizen and my home is still in Norway. Will I get to compete, as I'm qualified?

- TrAnxZ
Patrik Persson
2011-09-30 11:02:07
Hello TrAnxZ.no.

We have decided to allow your participation due to the evidence we have on you being a Norwegian citizen.

We are aware of your situation, thank you for telling us.

I wish you good luck on Monday!

Kind regards,
Patrik Persson
Project Manager
Tribal Wars Masters

Patrik Persson
2011-10-04 11:09:04
Hello TrAnxZ.no.

We am really sorry for the misunderstanding and the inconvenience.

You are not allowed to play on any further match on the IP you are using. Due to the IP you got, you are hereby disqualified. I am sorry about the first answer your received from me, but I have to revoke it due to it being wrong.

I apologize and hope you can overlook this misunderstanding.

Kind regards,
Patrik Persson
Project Manager
Tribal Wars Masters
 

DeletedUser

Guest
Dårlig gjort ja. Det er ikke noe magiske proxygreier elns du kan bruke som gir deg norsk IP? Sikkert noen IT-geeks her som eventuelt vet om det går an. Enten det ellers ga jeg dem nettopp en god latter om det ikke går an. :eek:
 
Topp