norska spelare suger

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Må si jeg er sjokkert over hvilken "inpact" svenskene har gjort på HP (giggle)

Håper virkelig noen her kan gi dem litt motstand? Altså vise at de norske bestemmer på de norske serverene? :eek:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Må si jeg er sjokkert over hvilken "inpact" svenskene har gjort på HP (giggle)

Håper virkelig noen her kan gi dem litt motstand? Altså vise at de norske bestemmer på de norske serverene? :eek:

Orker egentlig ikke og bry meg så særlig er bare oppgitt :p

Handling er sterkere en ord anyways så :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
nicehunter skrev:
Orker egentlig ikke og bry meg så særlig er bare oppgitt :p

Handling er sterkere en ord anyways så

Helt enig i den forstand! Men...

Jeg skal da ærlig innrømme at jeg ikke har peiling på hvem og hva som foregår på HP, hvem som sliter og hvem som tar en finfin ledelse.. Men har fått inntrykk av at svenskene har et overtak foreløpig.

Ja handlinger er sterkere ord, men jeg personlig som du sikkert siktet til spiller ikke HP, det har jeg rett og slett ikke tid til, så derfor jeg heier på akkurat blant annet deg! (party)
 

DeletedUser

Guest
Helt enig i den forstand! Men...

Jeg skal da ærlig innrømme at jeg ikke har peiling på hvem og hva som foregår på HP, hvem som sliter og hvem som tar en finfin ledelse.. Men har fått inntrykk av at svenskene har et overtak foreløpig.

Ja handlinger er sterkere ord, men jeg personlig som du sikkert siktet til spiller ikke HP, det har jeg rett og slett ikke tid til, så derfor jeg heier på akkurat blant annet deg! (party)

Mannen, nästa värld, vilken du vill. Vi lirar i samma stam !
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Helt enig i den forstand! Men...

Jeg skal da ærlig innrømme at jeg ikke har peiling på hvem og hva som foregår på HP, hvem som sliter og hvem som tar en finfin ledelse.. Men har fått inntrykk av at svenskene har et overtak foreløpig.

Ja handlinger er sterkere ord, men jeg personlig som du sikkert siktet til spiller ikke HP, det har jeg rett og slett ikke tid til, så derfor jeg heier på akkurat blant annet deg! (party)

Du heier på noobsa (altså meg og jørn?)
 
Topp