NS - v2 feigeste stamme?

DeletedUser

Guest
NS sitt valg å vi respekterer de:D men lykke til sier jeg 10 støtte poster om dagen i delt forum får man fnatt av:p
 

DeletedUser

Guest
Så får dere ha deres meninger så mye dere vil.... Kjenner jeg blir lettere oppgitt til tider når jeg leser den såkalte "propagandaen" bak dette. Er jo bare nok et eksempel på at dere ikke har peiling hva som skjer innad i den såkalte "alliansen"

Så spillere som f.eks glitter og Jazcan har ikke snakket med våre allierte?

Du spør om jeg leser hva jeg svarer på... Har du lest tråden jeg opprettet som var et brev Jazcan sendte ut til våre allierte.

Mulig NS gjorde valget selv.. Eller Niccoo gjorde det, for jeg er ikke sikker på at han hadde alle med seg her...
 

DeletedUser

Guest
Han hadde nå resten av NS-ledelsen med seg. ;)
Tydeligvis ikke bling..

Nei, det NS gjør her er feigt spør dere meg.

De fikk ikke så mye støtte som det trengte, men det er ikke lett å sende støtte til noen som bare legger inn ei liste med utagga angrep på seg og ber om støtte fra folk som ligger 100 timer unna. Hvem er det som sender da?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Var ikke så dumt med bold fra Roska her. Du skulle faktisk ha gjort det samme, da post var noe spinkel og tynn... ;)

Noen poster har så lite innhold at dem må framheves på annet sett, velger å påstå at mine poster ikke trenger annet enn budskapet jeg prøver å få frem.

Vi har ikke dolket dem i ryggen. Vi har vært ærlige. Gamle [AS] fikk en allianse da stammen halvveis opphørte og skiftet navn til NS. Vi har siden day one kriget med Elite, og har vært rimelige tydelige på at vi ikke har de største muligheter til å støtte NS så langt nord. Vi tilbød dem derimot å slåss sammen med oss i bl.a. K46, slik at det ville bli lettere å støtte hverandre.

Når en NS'er på 10.000 poeng ber om støtte 150 timer unna, så har jeg måtte si nei. Men jeg har heller aldri gitt uttrykk for at jeg kunne sende slik støtte, så langt. Det er en ærlig sak at det ikke faller i smak hos NS. Men å si at vi har dolket dem indirekte i ryggen går over i fantasikurven deres. Dere har fra før utallige spådommer om at AriCa kommer til å dolke sine allierte i ryggen, og når dere legger til rette for at NS har dolket oss i ryggen, så presterer du å si at vi allerede har dolket dem i ryggen.


For meg er det så enkelt, skal jeg stole på NS ledelsen, eller skal jeg stole på personen som har liret av seg elendig propaganda i årevis (?). For meg er valget enkelt, regner med for resten av de relativt vettuge forumbrukere også.

Ikke er dette en svak post av deg, Hansemann. Ikke er den spesielt oppvakt. Det er rett og slett et elendig forsøk på provokasjon fra din side.

Tips til neste post: marker den som bold, så kanskje noen gidder å lese den.
Hum, du leste den da? Mener du at du er mer oppvakt enn resten av forumbrukerne :confused: Shanks da....

Ja, vi støttet opp Ruffiro, så der tapte du vel... eh.. alt? AriCa har en massiv front, og gode cluster. Vi støtter hverandre innad i stammen, og derfor har vi ikke hatt "råd" til å sende mye støtte opp til K26 hvor en liten spiller fra NS har to incs fra Elite...

Jeg nekter ikke for at vi ikke har støttet NS, men jeg forklarer årsaken.

At Elite frir til andre stammer, og maner dem til å skifte side, er en bekreftelse på at Elite er desperate. Hvilken stamme skal dere "snakke" med som den neste?

Tapte alt :O ahh ye...I form av tropper. Men det var forventet, er bare tropper vettu. Målet var å gi han litt pes, og det var morro :)

Du forklarer årsaken til at dere ikke støttet han ved å påstå at en kar på 10000 poeng har bedt om støtte og dere sa nei? Djeez, hvor dumme tror du vi er? Tror nok problemet ligger dypere enn som så gitt.
 

DeletedUser

Guest
Noen poster har så lite innhold at dem må framheves på annet sett, velger å påstå at mine poster ikke trenger annet enn budskapet jeg prøver å få frem.

Jeg er uenig med deg. Du kritiserte Roskas post for å være uten innhold. Jeg sier det samme om din. Du burde ha uthevet budskapet ditt med bold du også. Så hadde det iallefall sett ut som om du hadde litt "tyngde" i dine utsagn...

For meg er det så enkelt, skal jeg stole på NS ledelsen, eller skal jeg stole på personen som har liret av seg elendig propaganda i årevis (?). For meg er valget enkelt, regner med for resten av de relativt vettuge forumbrukere også.

At du synes det jeg skriver er elendig, kan jeg ikke krangle på. Men alt jeg egentlig har sagt, bare i forskjellige former, var at stammene i verden 2 med ambisjoner om å vinne verdenen burde samle seg mot lederstammen. At Elite har er del skitt på hendene sine, har bare gjort det lettere å vise verden 2 hva Elite står for og hva de har gjort opp gjennom historien.

Hum, du leste den da? Mener du at du er mer oppvakt enn resten av forumbrukerne :confused: Shanks da....

Først lirer jeg av meg elendig propaganda, så er jeg mer oppvakt enn resten av forumbrukerne? Ikke rart du er forvirra, det er jo ingen mening i postene dine. Virker som om det flyter bokstaver over hodet ditt, og så rekker du opp henda og bare griper etter tilfeldige bokstaver, så baller du dem sammen som kram snø, og poster en meningsløs snøball av bokstaver som rent tilfeldig er sammensatt til setninger ;) :p

Tapte alt :O ahh ye...I form av tropper. Men det var forventet, er bare tropper vettu. Målet var å gi han litt pes, og det var morro :)

Ja, var bare tropper som du og Ganondorf sendt rett i døden.

Du forklarer årsaken til at dere ikke støttet han ved å påstå at en kar på 10000 poeng har bedt om støtte og dere sa nei? Djeez, hvor dumme tror du vi er? Tror nok problemet ligger dypere enn som så gitt.

Det var bare et eksempel. Dessuten har vi ikke bare støttet Ruffiro. Det er mange som er under angrep i AriCa på en daglig basis, ofte med flere 1000 incs. Da prioriteres ikke massive støttesendinger 2-3 kontinenter nord for oss.. Beklager NS for at vi har vært en dårlig alliert. Og det mener jeg. Men føler ikke at AriCa får forståelse for hva vi står i her. Dere som kritiserer AriCa og meg nå, ser det kun fra deres eget ståsted. Legg merke til at jeg forsøker å se det fra begge sider...
 

DeletedUser

Guest
Dette er vel et propagandaforum? Hva vil du snakke om? Blomster? Lag en tråd om det, så får vi se om den blir populær.
 

DeletedUser

Guest
HLN synes Shanks burde roe seg ned. Sinnet er ikke bra for blodtrykket.
 

DeletedUser

Guest
Haha, du er så underholdende shanks ;)

Takk på en måte. Dette er jo bare på lek, så jeg er glad du iallefall verdsetter underholdningsverdien i postene mine. Jeg er litt fornøyd med snøballsetningssammenligninga mi til deg :p

HLN synes Shanks burde roe seg ned. Sinnet er ikke bra for blodtrykket.

Tar deg på ordet her. Jeg frykter at TW kan dra på meg en aldri så liten hypertensjon. Skal ta meg forumfri i noen timer nå :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ja, jeg satt og fniste for meg selv der :p

Ehrm..må ha noe ontopic ellers vanker der infraction.


hmmmm...Arica er slemme og NS er snille og de gikk over til de snille!!!!......eller noe slikt...
 

DeletedUser

Guest
Dette er vel et propagandaforum? Hva vil du snakke om? Blomster? Lag en tråd om det, så får vi se om den blir populær.

Mulig du prøver å se det fra begge sider, men du er fortsatt partisk.
Selv om vi forklarer hvordan ting gikk for seg prøver du fortsatt å vri dette mot at Elite påvirket NS til avgjørelsen.
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
JAAA, lag en tråd om blomstre, sommerfugler og regnbuer så har jeg en plass å skrive også :rolleyes:
-----

Alle vet jo at Elite er roten til alt ondt, så det er jo selvfølgelig deres feil at alt ikke går som det skal for andre stammer her på v.2 :rolleyes:
Men tviler i grunn ikke på at noen der har kviskret litt i ørene til NS-folka.... men det er vell en del av spille å vende sine fiender mot hverandre...
Og jeg ser ikke no skittent spill i å gjøre det heller, i krig og kjælighet er alt lov vettu ;)
Men altså allikevel, jeg tror så absolutt at Elite kan for dette asså, for selvfølgelig var det de som tok valget for ledelsen i NS, de hadde jo selvfølgelig ikke noe med det å gjøre selv :rolleyes:

Men seriøst, uansett om Elite eller noen som helst andre snakket med de i NS, så kan ingen påstå at det ikke er NS som selv har tatt valget, ingen andre som styrer hva dem skal gjøre og ikke gjøre mot sin vilje vettu :)
 

DeletedUser

Guest
Kan dere ikke bare ta hværandre i hånden og slutte fred så slipper vi all denne kriginga:p
 

DeletedUser

Guest
At Elite og deira allierte meiner at det var heilt frivillig er jo naturleg. Det villle jo dei ha meint uansett. Uinteressant.

Der verkar som mange ikkje har skjønte at AriCa ikkje kan sende støtte over fleire kontinent som det tar mange dagar å sende og å omplasser dersom det skulle bli naudsynt. Tenk om vi skulle få ein stor offansiv mot oss, og så har vi sent mykje av støtte langt opp i gok? Logisk?

Dersom NS ikkje har vore nøgde med oss med støtte, så har det altså ei geografisk forklaring. Når det skal nemnast så er jo NS sin adlingstatestikk mot ma. Elite elendig. Eg trur at eg og tomahax framleis ligg i adlingstoppen av flest fiendebyar i eks-[AS] til tross for at vi gjekk frå stammen for lenge sidan. Det seier vel sitt også. Sjølvsagt har jo NS vore til tider hardt pressa. Men ein kan ikkje vinne ein krig med å berre forsvare seg til fant og adle grått. Det er jo oppskrifta på ein sikker undergong. Så vi kan jo snu på flisa og seie at vi ikkje har vore nøgde med dei offensivt.

Det som skjer no er at Ns har blitt splitta, så trur ikkje dette får så alt for store konsekvensar.
 

DeletedUser

Guest
Ja da er det på tide at jeg må skrive en liten post også ? skriver den i sånn her, jeg... Så kanskje shanks gidder å lese den :p

Ns valgte SELV (SELV, helt SELV, ikke elite som valgte det.... NS gjorde helt på egenhånd), å gå til Elite å spør om en allianse.
Sånn, da er det ikke noe mer å si om den saken.
Shanks: ELEDIG propaganda forsøk av deg! mange ganger har du bra innlegg, men her i denne tråden er du bare patetisk.
Hvis jeg skriver et brev til AriCa og sier at -Rome- har tenkt å dolke dem i ryggen, og 3 mnd. senere så blir AriCa og rome fiender. Er det da min fortjeneste ?! :confused:
I såfall så har jazcan gjort en strålende jobb :D


BTW: Kult å snakke om blomster vel?!
 

DeletedUser

Guest
Så Shanks har ikke noe poeng her i det hele tatt?

Synes faktisk mye av det han sier stemmer ganske bra. Mulig NS selv var ute etter å bytte ut diplomatiet sitt, men vi skal heller ikke glemme at Elite faktisk har prøvd å fått omvendt en del tidligere. Bare se på Jazcans forsøk for noen måneder siden. Men det er "så lenge siden", så det teller ikke lenger... :D
 
Topp