NS - v2 feigeste stamme?

DeletedUser

Guest
Ja, Elite har prøvd tidligere... men denne gangen var det NS som søkte om samarbeid, ikke motsatt. :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, Elite har prøvd tidligere... men denne gangen var det NS som søkte om samarbeid, ikke motsatt. :)

Det stemmer nok. Jeg har jo sagt at jeg ikke har noen problemer med deres valg i det heletatt. Helt ærlig så forstår jeg at de velger Elites side akkurat her. For å si det på en noe spesiell måte, så om NS hadde vært Frodo i Ringenes Herre så hadde Frodo gitt ringen til Sauron ;)

Jeg bryr meg ikke om det er Elite som ønsker NS, eller om det er NS som ønsker Elite. Det har ingenting å si for meg.

Det jeg har reagert på her i denne tråden er at NS hevder per brev ingame at hovedårsaken til at de bytter side er at AriCa ikke støtter dem og at AriCa krever støtte fra dem. Det stemmer overhodet ikke. Aldri har AriCa krevd støtte fra sine allierte. Vi har spurt etter støtte ja, men det er en annen side av saken.

Dessuten ser det ut som om Niccoo i NS og den øvrige ledelsen har tatt et valg som de fleste NS'ere ikke var enige i. Eksempel: Stammen WTD og utallige søknader fra NS-spillere til oss.
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg bryr meg ikke om det er Elite som ønsker NS, eller om det er NS som ønsker Elite. Det har ingenting å si for meg.

Men like vel virker det som om du prøver å overbevise alle om at det er Elite's verk? :eek:
Eller er det bare meg..?

Dessuten ser det ut som om Niccoo i NS og den øvrige ledelsen har tatt et valg som de fleste NS'ere ikke var enige i. Eksempel: Stammen WTD og utallige søknader fra NS-spillere til oss.

Det er altid noen som er uenig viss det skjer noe. Har fått klager på dette selv, men det er like vell flertall som er for det siden det ble vedtatt.
 

DeletedUser

Guest
Men like vel virker det som om du prøver å overbevise alle om at det er Elite's verk? :eek:
Eller er det bare meg..?

Diskusjonen utviklet seg slik ja. Men det var ikke jeg som skylda på Elite her. Jeg har i hovedsak forholdt meg til NS.. Men når det kom opp så viste jeg dem som mente Elite ikke fridde til forskjellige stammer i verden 2 det brevet som Jazcan engang skrev. Dermed ble det tydelig for alle at Elite faktisk holder på slik. Jeg klager ikke, da det er en del av gamet. Men det er også en del av gamet å vise andre stammer at Elite faktisk frir til andre stammer, ber dem bryte opp med AriCa fordi de har sett fremtiden, og i denne fremtiden så er AriCa skikkelig slem og dolker sine allierte i ryggen :p

Det er altid noen som er uenig viss det skjer noe. Har fått klager på dette selv, men det er like vell flertall som er for det siden det ble vedtatt.

Jeg vet ikke annet enn at vi har snakket litt med den nye stammen, og at AriCa har mottatt mange søknader fra NS'ere som ikke var enige i det ledelsen eller flertallet i NS har bestemt.
 

DeletedUser

Guest
feige ?

Men som svar på overskrift og tittel her så er nok vi i .no minst like "feige" da vi ikke er i krig med noen og sier oss være nøytrale....he he. ! eh...?
 

DeletedUser

Guest
NS raser sammen fordi de som var uenige i dette går tilbake til alliansen. Til slutt NS så få at de som er igjen går inn i Elite, RoEm og SaD. Tror meg, det er det som kommer til å skje.

Fint for Elite & co, som mer enn gjerne rekrutterer dem inn, men NS har gjort en tabbe som stamme her. En avgjørelse som dette, som så mange i stammen stiller seg mot er ikke bra for stammen.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Tror nok dette jeg også Gard.
Den stammen blir nok delt i to, noen går til Elite og dems team og noen danner en ny stamme som vil kjempe videre mot Elite.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Mr Handsome, de torde i allefall og si i fra. Jeg har lenge hørt om at NS har blitt undertrykt av AriCa, dette lå i kortene. NS var modig, spesielt nicco, som gjorde dette.

Og med vår allianse blir de byene adlet opp av NS og stammen kommer oppe og kjører igjen;)

-Skamper
 

DeletedUser

Guest
Jeg har iallefall ikke opptredd arrogant i dette forumet.

Nei. Overhovudet ikkje :rolleyes:

Der verkar som mange ikkje har skjønte at AriCa ikkje kan sende støtte over fleire kontinent som det tar mange dagar å sende og å omplasser dersom det skulle bli naudsynt.

Det kan dykk sjølvfølgelig ikkje, men korleis i heitaste innarste huleste sykeste måte er det Elite sin feil?


(Bold, kursiv, understreka og i raudt slik at Shanks forstår kva eg har skrevet. Ser ut til at han krevar det, eller? :confused:)

[SPOIL]
Jeg har iallefall ikke opptredd arrogant i dette forumet.

Nei. Overhovudet ikkje :rolleyes:

Der verkar som mange ikkje har skjønte at AriCa ikkje kan sende støtte over fleire kontinent som det tar mange dagar å sende og å omplasser dersom det skulle bli naudsynt.

Det kan dykk sjølvfølgelig ikkje, men korleis i heitaste innarste huleste sykeste måte er det Elite sin feil?[/SPOIL]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mr Handsome, de torde i allefall og si i fra. Jeg har lenge hørt om at NS har blitt undertrykt av AriCa, dette lå i kortene. NS var modig, spesielt nicco, som gjorde dette.

Og med vår allianse blir de byene adlet opp av NS og stammen kommer oppe og kjører igjen;)

-Skamper
La meg si det sånn da. Hvis jeg var under angrep fra Elite. Skulle jeg drite i å tagge alle angrepa, bare kopiere lista, og legge den inn på forumet til -Rome-. Videre så gidder jeg ikke lære meg å tagge, fordi det ikke er noe vits. Når -Rome- ikke støtter meg fordi ikke vet hvor de skal sende, så skal jeg bli sur, gå ut av stammen og joine fienden og gå mot -Rome-. Det er det som har skjedd her, bare på stammebasis.

NS varer ikke lenge, tro meg.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke at du har alle fakta LO..

Det var en i ledelsen som ikke var med på det. Han var totalt imot det.

Han ble nedstemt av resten av ledelsen antar jeg?

... men jeg vet egentlig svært lite om hva som har skjedd innad i NS angående denne saken, så jeg skal la noen fra NS uttale seg om akkurat den.
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bling og Vidarho var imot det, og stakk når det kom ut for offentligheten.


Så gjenstår det vel Niccooo i ledelsen ?
 

DeletedUser

Guest
De var nå flere om å bestemme seg for dette. Om ikke de andre som var med på avgjørelsen var i NS-ledelsen så vet ikke jeg. :p
 

DeletedUser

Guest
Selv om dere i elite har spioner rundt om kring er det ikke all info dere får tak i, så det blir litt dumt(egentlig veldig dumt) at dere snakker som om dere vet alt.. Føler dere virkelige at dere må forsvare NS så ille at flere av elites og Roems spillere må skrive her?

Sier vel sitt det..

Så slutt å tro at dere har alle fakta, "konflikten" som NS bruker er fake.. Og de bruke deres(elite) propaganda til å spille på en konflikt som ikke eksiterer.. Tilfeldig at de valgte AriCa som stammen som var så slem mot de? Ble de behandlet anderledes av AriCa enn hos de andre? NS søkte konflikter mot AriCa og den siste uken vokste dette veldig, tilfeldig igrunn..

Så, har du ikke mer fakta enn det spionene til elite har gitt deg, hysj.. Blir som å bruke SeogHør som kilde når du skriver en masteroppgave..
 

DeletedUser

Guest
Artig nok er utbryterstammen omtrent like stor som NS selv, og derav var flere i ledelsen.. Vel, dette virker mer som en diktaturavgjørelse i mine øyne, men det er jo lov det og. Bare problemet er det funker dårlig i lengden..
 

prinsj123

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er den forige fadderlederen i NS og syntes at de har gjort et idiotisk valg!
Gå over til den andre siden! De har ikke respekt får seg selv!
Selv har jeg vært i mot dette så når de hadde erklært at nå er de samen med
elite, sad og RoEm så sluttet jeg i stammen på flekken!

Søker ny stamme i den rette siden! Skal søke hos ~Rome~ v-m-s eller k-m-s!

Må bare si at dere i NS ikke kjønner hva dere har gjort galt!
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Føler dere virkelige at dere må forsvare NS så ille at flere av elites og Roems spillere må skrive her?

At vi faktisk skriver her er på frivelig basis. Og det at vi forsvarer NS, hvorfor ikke? Det er flere fra deres side av krigen som kommer opp her og ikke gjør annet enn å klage på at NS skiftet side.
Redde for at krigelykken ders skal snu kanskje?
 

DeletedUser

Guest
janrune

janrune i NS har jo feks en rar tekst på sin profilside. Som kanskje også viser hvor glade visse medlemmer er?
Ikke at jeg heeelt skjønner betydelsen av den.

"ikke lenger så stolt medlem av ns fra 28.10.08"
 
Topp