ns

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Vil minne om at ns søker aktive medlemmer for tiden. Ingen er for store og ingen for små. Ingen har for lite erfaring og ingen har for mye. Tar nesten imot vem som helst. Unntak er om du er flyktning eller ikke kan noe nordisk språk.
 

DeletedUser

Guest
uffda.... står det såpass dårlig til i NS om dagen. Men hvordan kan dere rekruttere på en stengt verden...? Ville trodd at verden var ganske satt sånn som det har utviklet seg i den senere tid?
 

DeletedUser

Guest
Det er jo dette jeg har sagt den siste måneden. NS er på vei ned, samt at det er null sjanse for dere å snu trenden.
Dere skal ha kred for ikke å ha oppløst stammen enda!
 

DeletedUser

Guest
NS signerte sin dødsdom den dagen de byttet side fra alliansen til Elite, fra da av har det kun gått en vei, og nå er vi snart ved slutten av den ;)
 

DeletedUser

Guest
pffff. Point, dere ville ha kastet ut NS fra den alliansen for lenge siden uansett. Så kom ikke med den. Vi har sett alliansen falle sammen stamme for stamme. Men skal ikke være her for å krangle.

Lykke til med rekrutteringen NS, dere trenger den visst :eek:
 

DeletedUser

Guest
NS signerte sin dødsdom den dagen de byttet side fra alliansen til Elite, fra da av har det kun gått en vei, og nå er vi snart ved slutten av den ;)

Jeg syntes at akkuratt det valget var et hederlig valg jeg. Dere hadde jo fortsatt WTD (halve daværende NS).

Nå håper jeg bare at NS forsvinner fra kartet, de er og forblir barbarbyer. Og barbarbyer har jeg fått nokk av.
 

DeletedUser

Guest
ENIG! Backstabbing er jo faktisk en hederlig ting å gjøre! Spesielt når vi hadde WTD så var det hederlig, det rettferdiggjør jo alt :) (Personlig husker jeg ikke om de var allies eller fiender :p)
 

DeletedUser

Guest
var ikke WTD de som brøyt ut av NS da NS valgte Elite sin side? ergo stod de vel på deres side.. ikke at jeg husker at dem gjorde stort ut av seg uansett..
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
WTD gjorde ikke annet enn å mota nukes og adelstog, og en liten fisk spiste seg litt større av disse utskuddene:jkul:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
NS signerte sin dødsdom den dagen de byttet side fra alliansen til Elite, fra da av har det kun gått en vei, og nå er vi snart ved slutten av den ;)

Selv om jeg ikke burde vere enig så er jeg d.
Eneste grunnen til at jeg ble der var at jeg hadde ver der i flere år...
Å når jeg ble leder ble stammen sikret for oppløsing
 
Topp