NWe, følger ikke med i norsktimene ?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Vær hilset "Keiser" Tripsd, Hertuger xmbx og Lord Lubbe, og ikke minst den syke mengden med baroner, i NorthWest-Empire, NWe

Jeg vet ikke om dere husker meg fra den tiden jeg var et medlem hos dere? Jeg fikk inntrykket av at de aller, aller fleste av dere ikke likte meg noe godt, i det store og hele, som egentlig er veldig synd.
- Men jeg må få takke for den tiden jeg fikk være hos dere og den "store" krigen mellom dere, og meg selv.
Dere gav meg mye motstand, men ikke stor nok :p

Dette står på profilen deres:

Stammer slaktet:
- Noob cake


Angriper du 1 av oss får du hele stammen i retur.
Spør noobcake, som ikke eksisterer lengre, om det var lurt å plage oss.

Vel, det er jo veldig bra at dere klarte å vinne den "krigen" ^^ Men det som gjør meg urolig er at dere ikke klarte å ta èn landsby fra meg, og beholde den lengre enn i noen timer før den var min igjen. Selv når det var andre stammer som også prøvde å adle meg, så klarte dere ikke det. Det må da ha vært veldig d-motiverende, eller hva?

Jeg skriver ikke dette for å skryte over deres sterke prestasjon ^^ For den egentlige grunnen jeg skriver er at dere har noen skrivefeil på stammeprofilen deres. Mulig jeg også har mange skrivefeil^^
Husker at jeg poengterte denne delen av profilen deres:
[...] men vi forventer at din stamnme er på rangering 25 eller bedre.
og nå ser ut det som at dere har fått fikset på det :) Og btw, stamnme er nok stavet feil..

Men her kommer rettinga;


Rekrutering - Rekruttering
ssammarbeid - samarbeid dobbelkonsonanter : S
åpnå - oppnå

Det var noen bare noen skrivefeil. Dere har noen kommafeil og setninger som er skrevet på dårlig norsk.

Og tilslutt så vil jeg bare spørre hvorfor dere kicket Dubious fremfor å hjelpe han mot Havard? Det blir liksom ikke riktig i forhold til det som står på profilen deres!

Angriper du 1 av oss får du hele stammen i retur.
[...]
ωє ℓivє тσgєтнєя
ωє figнт тσgєтнєя
ωє ∂iє тσgєтнєr


Takk for at dere har gjort min tilværelse på v4 så artig og lærefull. Alle de nukene og adelstogene gjorde sin nytte :)

Mvh

Kvænangen,
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hei du !

Er noe kjent med navnet ditt. Tror det har vært konflikt mellom deg, og et par av stammens medlemmer ?

Vår stamme er i en omstillingsprosess, så du skal ikke frykte for at alle skrivefeil med tiden blir borte.

Når det gjelder dine spørsmål som går direkte på innholdet i vår strategi, får du verken svar per melding eller via et åpent forum, om slike detaljer.

Mest flaut for ditt vedkommende er jo de skrivefeil du presenterer i en kjærlighetserklæring. Men like barn leker best, og da er det vel ikke så nøye om bindekonjuksjonen og byttes med å, og motsatt...

Eller som du selv ville sagt det... å motsatt

Sitat

Du har en plass i mitt hjerte <3
som er fyllt med glede og smerte
Nei, deg kommer jeg aldri til og:D glemme
Du er ett menneske jeg vil minnes
Tro det eller ei
Jeg kommer til og:D være kjempe glad:D i deg

Du er livet, du er gleden som kom frem,
Da:D tok du mitt hjerte og jeg ga deg mitt liv
Du er den eneste for meg

Du lyser opp livet når noe er tungt og hardt
Du er den beste i verden og min kjæreste, skatt.
Når jeg snakker med deg har jeg aldri ondt i sinn.

Jeg skal love deg dette husk på det
At fra i dag er jeg din
Så lenge du er min

~~ Skillchill, vil du gifte deg med meg ? ~~

skillchill is back skrev følgende:
JA, KVÆNA jeg VIL gifte meg med deg, og ta deg som min hustru til nettet bryter sammen ...
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hehe, jaja..

Kanskje profilen deres er lagd i fylla ;D For trur ikke en edru person ville skrevet det kjærlighetsdiktet der :D:D:D

Ja, Skelthor bl.a. gjorde en virkelig godt jobb med angrepene sine:rolleyes: Har ikke sett makan til elendig koordinering, og håper ikke han er deres store profil i stammen, for da blir visst jobben min med å fjerne NWe lettere enn forventet.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Å skal BARE foran verb i infinitivsform. Så enkelt er det! :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp