Ny bygning til Tribalwars!

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Som dere muligens husker fra videoen der den nye paladinen ble annonsert, nevnte tribalwars-teamet i Tyskland at det også var en ny bygning på vei, og her er den:


Videoen forklarer ganske godt hva bygningen er og hva den gjør.

Hvilken effekt vil bygningen ha på spillet?


Mitt førsteinntrykk av bygningen er utelukkende positiv. For det første vil man få tilbake noe av det man mistet da Kommando-ID forsvant. Man vil ha en mulighet til å forsvare seg selv om man ikke var online i dét angrepet ble sendt, fordi man kan se hva som er på vei.

Den muligens største forskjellen denne bygningen vil utgjøre er at det ikke lenger vil lønne seg å sende haugevis med fakes for å skjule hvor nukes treffer, ettersom forsvareren nå vil kunne se størrelsen på angrepene. Det ser ut til at det fortsatt vil være mulig å sende fakes for å kamuflere fangs og katawaves.

Med andre ord: En bygning som gjør at Tribalwars igjen blir et spill som krever kunnskap, og ikke kun aktivitet!

Det er usikkert om bygningen er en innstilling som kommer til å være aktivert på alle nye verdener, eller om den kun er et alternativ (som feks kirken).

Jeg kommer med mer info om bygningen så snart jeg har fått testet den på .net :)
 
Sist redigert:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Enig at dette er positivt! Burde allikevel være en innstilling som kan aktiveres slik at vi får variasjon. Er sjarm med masse fakes også :D
 
Topp