Besvart Ny funksjon? - Rykte

DeletedUser

Guest
et ganske verdig svar til sist heldigvis. Det du kan trøste deg med soinner er at ideen din faktisk ble innført, selv om den ble misforstått :D
 

DeletedUser

Guest
Dere pisset forslaget tilbake i trynet mitt med en gang. Ikke kom her og si at dere diskuterte det på deres interne chat. Dere har ikke hatt tid til det. Da er i så fall det den eneste saken dere har behandlet på så kort tid. Om så, beklager jeg av hele mitt rompehull.(hjerte har jeg ikke) Jeg tror dere ikke.
Logg i skype burde være lett å finne, tidspunkt er temmelig presist her. få se bilde. Jeg vinner, hvorfor lyve?

hver gang jeg se en av dere i teamet er uenig med noen, så bøller dere ned over de. hvorfor?

Jeg regner med at dere ikke skjønner hvorfor jeg spør, men etter at pabben tok over, så er alt det mods sier fredet. Og det merkes særdeles godt der dere spiller. Er ikke det feil? At det ikke er en regel om at dere må spille med fake id er bare kødd. kødd mot oss andre..

ahhh, tidstyver
 

DeletedUser

Guest
De har jo sagt at de misforsto forslaget ditt. Rykte/kudos til en person er noe helt annet enn en "like" funksjon til hvert enkelt innlegg slik som de nok trodde du mente. :)
 

DeletedUser

Guest
Selv om wynja her forsvarer teamet, så trenger det ikke være slik at hun skal bli medlem av teamet eller er blitt "kjøpt og betalt". Du har fått svar på ditt spørsmål. Hva mer ønsker du? Dette begynner å bli mer og mer useriøst og støtter absolutt ikke din egen sak.
 

DeletedUser

Guest
Haha, jeg har ikke søkt plass i teamet nei. Har du søkt, uten å få plass?
 

DeletedUser

Guest
beklager.

Mitt svar til ble selvfølgelig slettet. Jeg var jo kritisk til deres holdning, relasjon, til teamet.
Resten som er kritisk har jo forsvunnet, pussig nok.

Om de ikke låser tråden nå så svarer jeg i morgen
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Eneste innlegget som har blitt sletta i denne tråden er hvor du var frekk mot en av spillerne som har ytret sin mening i denne tråden. Uansett er det ikke det tråden handler om. Dersom du derimot har noe mer å legge til i denne tråden som omhandler "Ny funksjon - rykte?" så er du velkommen til å gjøre dette, men skal du kverulere og/eller slenge dritt retta mot teamet eller spillere på dette forumet så kan du heller gjøre det på PM til meg eller PABben om ønskelig. Du har fått svar fra oss hvor vi innrømmer ganske klart at vi har misforstått ditt forslag når du la opp det. Jeg vet ikke helt hva annet du forventer angående det der.


Svar som ikke er relevant til trådens tema vil bli sletta.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg fikk akkurat en beskjed om oppdatert rykte: Det jeg har sett tidligere er røde for negativt rykte og grønn for positivt.

Når kom de grå? og hva gjør de?
 

DeletedUser

Guest
Grå er vel nøytrale? Sikker på at det ikke var den totale ryktesummen av posten som ble nøytral? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg fant en med grå, og når jeg holder musen over står det at vedkommende er ukjent for sin kvalitet enn så lenge.
 

DeletedUser

Guest
Kan grå være ryktepoeng som er gitt av en person uten kvalifikasjon for å gi ryktepoeng, da? :confused: For eksempel noen med under 2 poster?

EDIT: Det er nøytral... da har de verken pluss eller minus i rykte ;) Men dersom det vises et grått ryktepoeng i listen over siste ryktepoeng, så er det altså dette vi lurer på :) Jeg har ett jeg også ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan grå være ryktepoeng som er gitt av en person uten kvalifikasjon for å gi ryktepoeng, da? :confused: For eksempel noen med under 2 poster?

Tror ikke det.

Som sagt fant jeg en person med grå som var ukjent for sin kvalitet.

Edit: Ok. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg fant en med grå, og når jeg holder musen over står det at vedkommende er ukjent for sin kvalitet enn så lenge.

Vi har alle vært ukjent for våres kvalitet en gang, men vi kunne likevel gi rykte.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Såvidt jeg har forstått vil brukere med negativt rykte ikke ha muligheten til å gi positivt/negativt rykte, men være mer nøytralt. Muligheten kommer opp, men det vil ikke ha noe utfall på mottakerens ryktepoeng. Spillere som ikke oppfyller kravene som er satt vil heller ikke kunne påvirke ryktepoengene.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Såvidt jeg har forstått vil brukere med negativt rykte ikke ha muligheten til å gi positivt/negativt rykte, men være mer nøytralt. Muligheten kommer opp, men det vil ikke ha noe utfall på mottakerens ryktepoeng. Spillere som ikke oppfyller kravene som er satt vil heller ikke kunne påvirke ryktepoengene.

Aaah, da så :) Takker for svar :)

Hmm,. forstår ikke hvorfor du siterer innlegget mitt når du sier dette. :eek: :p

tror kanskje vi har misforstått hverandre...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Såvidt jeg har forstått vil brukere med negativt rykte ikke ha muligheten til å gi positivt/negativt rykte, men være mer nøytralt. Muligheten kommer opp, men det vil ikke ha noe utfall på mottakerens ryktepoeng. Spillere som ikke oppfyller kravene som er satt vil heller ikke kunne påvirke ryktepoengene.

Så da hadde jeg rett da? :D
 
Topp