Ny giv i Aristo

DeletedUser

Guest
Jeg er i kveld veldig stolt over den jobben Nattevakten og UC har gjort for å motivere et døsende Aristo:)

Når incs nå passerer 700, med stadig økende frekvens, samt at antall adels stiger til foreløpig ukjente høyder, så kan jeg herved slå fast at Aristo har våknet.

Har ikke tid til å skrive mer i kveld. Jeg håper det kan være så mye igjen av kontoen min at det kan gjøres en oppsummering over helgen. Foreløpig kan jeg slå fast at ryktet om norsk tw`s snarlige død er sterkt overdrevet.

God helg;)
 

DeletedUser

Guest
Bare en rask kommentar: Aristo vet vel at klasebombing er ulovlig? Det er begrenset hvor mange angrep det er plass til pr by. Jeg har ikke så stor dataskjerm, så vi kan vel si at det er nok nå?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Joda, som mine gode venn sier her, så fortjener Aristo skryt for å ha livnet til etter sjokkovergangene.
Dette har virkelig potensiale til å bli en morsom krig! :)
 

DeletedUser

Guest
2580 nukes/adels + 10
Fakes? :D

:hmm: Betyr det at mesteparten av Aristo sine medlemmer, har sittet på troppene sine som verpesyke høner? Tillater RV og ledelsen dette? :hmm: Men det er vel ikke så greit å kaste de som ikke deltar ut? Da mister man jo verdensdominansen. Men den er kanskje allerede mistet? :hmm:
TW-stats og forum er i alle fall morsomt igjen. (nod)
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Korrekt, sitter som en feiging og har spart på 1337 nukes i de fine 97 byene mine :3
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Grattis til Aristo med vel gjennomført aksjon mot Nattevakten:)

Jeg visste at det kunne bli vanskelig å stå her nord etter at vi joinet 1814, men at dere skulle få til et så bra engasjement hadde jeg ikke forventet. Kudos til dere! :) Nattevakten går nå grå om noen dager. Kontoen er jo som en gjennomhullet gulost, men det var moro så lenge det varte. Håper dere føler at dere fikk litt motstand hvertfall;)

Lykke til videre alle sammen:)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vi snakkes Knut, hils fruen! Var morro så lenge det varte!

MVH
abobil
Forsvarsminister
 
Topp