Ny hypermakt

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
alle de som er skikkelig smarte holder seg til korte, en-ords tilbakemeldinger :0
 

DeletedUser

Guest
Frykt

Hmmm.
Jeg leser mye frykt hos enkelte her. Det er bra. Man bør bli skremt av over 250 samkjørte byer med gode spillere, hvis de retter våpenet mot deg og dine.

Motpropagandaen derimot, stinker. Sorry folkens, men er dette "all ya got"? :D
 

DeletedUser

Guest
Ja her har det vert en god del skriving nå kan du si. Men her er det bare ord mot ord. Tiden vil vise hva som kommer til å skje. Og det som er nevnt et par ganger her er at vi har nettopp startet denne verden, topp 20 stammene betyr ingenting nå. De som ligger i topp 20 om noen mnd de fortjener den plassen og har jobbet for den. BoS har mange medlemmer og har selvfølgelig bedre ODA enn alle de små stammene. noen liker å være store noen liker å være små.

Dere har sikkert planlagt dette godt, så lykke til. Tror dere trenger det:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.
Jeg leser mye frykt hos enkelte her. Det er bra. Man bør bli skremt av over 250 samkjørte byer med gode spillere, hvis de retter våpenet mot deg og dine.

Motpropagandaen derimot, stinker. Sorry folkens, men er dette "all ya got"? :D

Frykt? du tuller med meg nå sant.. Ja kanskje alle n00bsa løper hjem til mamma:eek:
Må du ikke lage noe her som ikke er sant her mister;)
 

DeletedUser

Guest
Ja her har det vert en god del skriving nå kan du si. Men her er det bare ord mot ord. Tiden vil vise hva som kommer til å skje. Og det som er nevnt et par ganger her er at vi har nettopp startet denne verden, topp 20 stammene betyr ingenting nå. De som ligger i topp 20 om noen mnd de fortjener den plassen og har jobbet for den. BoS har mange medlemmer og har selvfølgelig bedre ODA enn alle de små stammene. noen liker å være store noen liker å være små.

Dere har sikkert planlagt dette godt, så lykke til. Tror dere trenger det:rolleyes:

Takk. Vi har selvsagt info om den konstallasjonen som nå har tenkt å prøve seg, men de feiler selvsagt. ;) Vi har tenkt å beholde plassen enn så lenge :)

Ellers er vi enige. Topp 20 betyr ikke annet nå, enn at de 5 beste er vanskelige å ta ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.
Jeg leser mye frykt hos enkelte her. Det er bra. Man bør bli skremt av over 250 samkjørte byer med gode spillere, hvis de retter våpenet mot deg og dine.

Motpropagandaen derimot, stinker. Sorry folkens, men er dette "all ya got"? :D

Frykt?????? Først noen som påstår at vi er sjalu, men nå påstår altså du at vi pisser oss selv i buksa. You don't even got a clue.
 

DeletedUser

Guest
Joda. Vi har intel nok, til å ha "en clue" ;)

Eller kanskje ikke. Jeg er bare redd for store haier, taranteller, homofile (ja, jeg er homofob. Jeg er redd dem. ) og høyder så vidt jeg vet. Er vel ikke redd døden engang. Hvordan kan jeg da være redd for dere?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror du er det altså.. Hvordan er det egentlig? 125 er en del altså..

Jeg har bare kraftig muskulatur og beinbygging. That's it.

Var feit før, men nå som jeg trener igjen, så er jeg ikke det mer. H
 

DeletedUser

Guest
Merkelig at du sier det. Hvorfor skulle jeg ville misforstå det da?

Tja, hvem vet?

Uansett vil vi bare luke ut folk på den helt vanlige måten. Altså de som ikke er gode nok/aktive nok, eller ser ut som din spion. Dog ryker din spion (fiktiv person) sannsynligvis ut automatisk på første punkt her. Altså, han er ikke god nok.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Er sånn 4 tråder nå som omhandler det samme og denne er 90% spam hele greia. Hvor mye noen tar i benk på TW forum faktisk. jeez. Låst.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp