Ny intervjuer - Naith

DeletedUser

Guest
Mine damer og herrer !

Fra den blodstackede fronten til de midlertidige tomme offbyene, er det en ære å kunne presentere meg selv som den nye intervjueren her på V4. :D

Det skal intervjues i politikk, taktikk og generell TW historie; alt for å gi dere underholdende, spennende, og ikke minst interessante artikler å lese. Alt for å få en større forståelse av v4 :)

Men, dette er tross alt et demokrati, og jeg er en slave av protokoller. Derfor er det opp til dere å avgjøre hvem som skal intervjues. Av forumet her så kan jeg kanskje gjette meg til at et intervju med ledelsen i GNI er ønsket? :eek: Si deres meninger !

__________________
"Hold the S because I am an aint"

..Naith out ;)
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kunne tenkt meg et intervju med Black Rose, pgr jeg mener hun har hatt mye å si på den tidligere historien på V4 når den fremdeles var veldig spennende, iom at Varg var 3 ganger så store som nr 2 på det meste feks. Ellers ville det vært interessant med Newsted (historien til Easy før mergen med BNP), eller orginale jovij (noe sånn) som var den personen som representerte det da nye BNP på forumet. Ellers kunne et intervju med noen fra Varg vært interessant.

Lykke til! :) Bare spør om du lurer på noe
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nå er vel ikke GeirS78 i GNI, men hadde gjerne sett ett intervju av han
 

DeletedUser

Guest
Stay tuned, folkens! Jobber på nytt intervju, etter en god og lang påskeferie :D

__________________
"Hold the S because I am an aint"

..Naith out ;)
 
Topp