Ny Konto

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det begynner å bli mange "EX V1" spillere på "nye" kontoer på V1 nå. Er jo mange som har bygd opp sine kontoer over lang tid, lagt ned mye tid og arbeid, så slutter dem, det går alt fra 3 uker til 1 år, og de samme spillerne har tatt over en konto på en viss størrelse.



hvordan er det å spille på en konto/nick som ikke er dit eget?
 

DeletedUser

Guest
For min del så har eg det veldig fint på kontoen eg er på no. Forde om eg ikkje har bygd opp heile sjøl, og det ikkje er mitt nick, så er det fremdeles veldig artig å spille. :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg har bygd opp min til snart 5m poeng helt aleine:D og spiller ennå:) på v1
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg har prøvd forskjellige kontoer på andre verdener og det blir aldri det samme som å spille på sin egen.
"Eierfølelsen" blir ikke tilstede og man legger ikke like mye i spillingen som man gjør med sin egen.
 

DeletedUser

Guest
Det har vært omtrent like mislykka hver eneste gang. Som Balle sier, det er ikke så lett å bry seg.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
ex-twspillere som er kommet tilbake på andre kontoer??
Aldri hørt om..
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Tjaa, jeg spiller ikke på min originale konto lenger.. men jeg har bygd opp Fredrik4 ganske greit nå, så den har blitt "min" på en måte. Men jeg savner jo selvfølgelig å spille som Dakapo.
 

DeletedUser

Guest
Veldig liten betydning :) Spiller da like bra under de fleste nick, så lenge kontoen ligger bra til ;) Er bare et navn !
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hvis du har laget kontoen selv så er du stolt over den:D du er stollt over ditt navn.:)
 

DeletedUser

Guest
Veldig liten betydning :) Spiller da like bra under de fleste nick, så lenge kontoen ligger bra til ;) Er bare et navn !

Er nok ingen forskjell.
Kanskje litt moralen til spilleren, men eler ingenting
 

DeletedUser

Guest
Kommer litt an på vil jeg si. Er det en liten konto, bryr man seg ikke så mye. Er den stor, kan du gjøre mer og får mer spillglede, men igjen, det er ikke det samme som om det var din egen konto.

På en annen side, så er det mer moro enn å starte heeeeelt på nytt igjen :D
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
For min del så har eg det veldig fint på kontoen eg er på no. Forde om eg ikkje har bygd opp heile sjøl, og det ikkje er mitt nick, så er det fremdeles veldig artig å spille. :)


Jeg har prøvd meg på diverse andre verdener med "andre sine" kontoer og har ikke fikset dette så bra, kan være pga jeg har min egen konto som betyr mest for meg som jeg har her på v1, som alltid blir 1. pri for meg, uannsett er jeg enig med deg Anto, spillegleden er viktigst. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Kunne jo sagt en del om dette:) Føler vel at Ole-Johnny kontoen på V1 har vært min til nå, selv om den "tilhører" IB. Har da bygd den bra etter at jeg tok over for noen få måneder siden, men om den helt er "min", er vel en annen sak. Det blir vel aldri som å spille i fra start på egen konto. Er noe spesielt med det.
 

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tja, for min egen del synes jeg det er forskjell på å ta over en konto i samme stamme som det man var i før man gav blaffen, enn det å ta over en konto i en stamme som tidligere var fiende. Disse har jeg svært liten respekt for. Å krige mot tidligere venner forteller alt om personen som har begynt på nytt..igjen. Ellers er jeg faktisk litt stolt over å ha spilt i over 3 år på min "egen" konto:)
 
Topp