Ny lek: Hva berøver tiden?

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
:cool::cool::cool: Hva berøver tiden? :cool::cool::cool:
For en stund siden skrev den tilsynelatende HP-ansvarlige seniormoderatoren under aliaset "Pineapple Tr"... Okey, hvem bryr seg. Det har ihvertfall blitt sagt at en ny HP runde var rundt hjørnet - til alles fornøyelse.

giphy.gif

En haug av spillere gledet seg. Men lite visste de at "på tide" er et veldig relativt begrep. Uten noen anelse om hva som tar slik lang tid, er det enda ingen som har hørt noe. Ingen vet hvorfor det tar så lang tid.

giphy.gif

Men detektiv Ruben er på saken. Med denne leken skal vi komme til bunns i mysteriet. Jeg oppfordrer alle til å komme med sin forskrudde teori om hva som gjør at dette tar så lang tid. Kanskje har TW-teamet låst seg inne og druknet sorger i is og sjokolade. Eller så har de, som min teori er, bare kommet med budskapet som en ren løgn for å se andres smerte. Litt som en typisk 1. april-joke. Bare at det ikke er 1. april. Og at denne er over gjennomsnittet ond.

giphy.gif

Den som får flest likes på sin teori vinner. Likes på dette innlegget teller ikke. Så spørsmålet er: Hva berøver tiden til TW-teamet?

Kjørr!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg tror forsinkelsen skyldes påskeferien, og at påskeharen gjemte eggene litt for godt og at det fortsatt letes der ute.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Jeg tror grunnen er at CMen har flyktet til utlandet, og gjemmer seg under et Pineapple Tree for å slippe å sette igang noe nytt selv. Han kjører peke-strategien for at ting ikke blir gjort.

 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Detetktiv-Ruben kan melde at tiltalte ikke har svart på tiltale over to døgn etter tiltale ble utstedt.
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Detetktiv-Ruben sa jeg måtte komme med et forslag, så ja :D
Det jobbes med å få inn to nye pp funksjoner til neste HP som lar deg kjøpe tropper og en fullt utbygget by. Det har vært litt tekninske problemer med og få inn dette derfor det tar litt lang tid o_O
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Dette blir for dumt. Hvorfor i all verden settes det aldri i gang nye classic servere?
Disse kom på løpende bånd under Dakapo med innstillinger som stort sett spillerne kunne være svært delaktige i å fastsette.
Hvorfor har det blitt så veldig vanskelig å få til? Hvor ligger problemet? Så lenge jeg ikke får noen ærlige tilbakemelding fra teamet her, kan jeg ikke ta det for noe annet enn enten udugelighet eller rett og slett latskap. COME ON - Dette er alt alt for dårlig!!
 
Sist redigert:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363

Jeg burde kanskje begynne å lese kunngjøringene :confused: Kritikken trekkes, my bad!

Det har imidlertid gått veldig lang tid siden forrige runde og mange spillere venter i spenning på en ny server. Om dette har vært kjent for for teamet siden forrige runde burde det strengt tatt blitt informert om med en gang. Det kunne også vært interessant å vite mer om hvilke diskusjoner som føres relatert til HP runder. Er det f.eks snakk om å ikke starte flere classic servere, eller er det mer innhold og PP funksjonalitet i rundene som diskuteres.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Ser det er lang tid siden siste classic på flere andre servere også, så det er nok ikke bare et problem her på .no.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
"Det jobbes iherdig med saken"

Må være store endringer etter som det tar så lang tid å få HP opp å gå igjen. Spår at InnoGames pønsker ut hvordan de kan begynne å tjene mest mulig penger på disse verdene. Tipper vi mister PP-frie HP-verdener i nærmeste fremtid.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Er det lov å håpe på at vår nye CM får i gang en ny HP-runde i nærmeste fremtid?
 
Topp