Ny masseslett?

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvem enn du er...
Hadde alle i SaD vært aktive, og villige til å bidra for stammen sin. Så hadde kanskje saken vært noe annerledes... Skulle klart å holdt stand lenge, om ikke kanskje slått AriCa litt tilbake om de fortsatt hadde vært i dagens situasjon...
Men dette forblir spekulasjoner, så AriCa. Ikke begynn å diskutere på at dere er bedre. Det får vi jo aldri vite. Eller jo.. Dere er best, fienden sletter seg jo :)
 

DeletedUser

Guest
Oleeee... :p Nå skal jeg sitte å diskutere med deg på Skype, så du blir like lei av meg som jeg er av å høre dere snakke om hva AriCa fortjener eller ikke og om vi er gode nok eller ikke ^^

AriCa har jo tydeligvis noe dere andre ikke hadde.. Som du sier så hadde det krevd en del fra stammen din og alle medlemmene for å i det hele tatt skape noe. Dette er ikke et spill som handler om meg, meg, meg, men om oss. Uten en god stamme, og da mener jeg også god på andre måter enn spillferdighetene, så har man ikke så mye. AriCa har vel motivasjonen, samholdet, samarbeidet, organisering, aktivitet ++ på plass, i tillegg til gode spillferdigheter. Det er ikke en som sitter og drar hele lasset alene, men vi samarbeider alle for å nå målet vårt.

Om dere hadde vært gode eller ikke om dere ikke slettet dere, det får vi kanskje ikke vite her på v2. Men som sagt hjelper det ikke bare å være god i spillet, om du ikke har noen andre. Vi har da hatt perioder som dere hvor vi er lei av spillet, mistet motivasjonen og aktiviteten. Men vi har alle de andre viktige tingene man trenger som gjør at vi kommer gjennom det sammen, og fortsatt står her igjen. Vi står her i mengder av gråbyer etterhvert, men det er kun fordi dere ikke hadde det som trengs for å være best og for å vinne. Jeg håper vi har det :D

Det er forresten ikke vår oppgave å gi dere motivasjon, men vi har allikevel prøvd, har vi ikke? Synd at dere bare sletter dere.. Nå klarer jeg ikke helt se hvem som skulle reddet det siste som var igjen av dere heller.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ånei....:rolleyes:

Jeg tror du alt har fått svar på dette. Men jeg skal gjenta.
Når vi startet SaD kom vi aldri skikkelig i gang, vi ventet på mergen, som kom alt for sent. Når den først kom så var det ikke noe mer håp for motivasjonen min. Og med min motivasjon borte, ble det ikke gjort stort.
co-lederen min var enda mer inaktiv enn det jeg var. Og våre ansatte gjorde heller ikke stort. Da den eneste som gjorde noe i ledelsen, valgte å si fra seg kontoen. ble det ikke gjort noe mer med noe som helst. Det ble veldig kjedelig å se på kartet, og se en masse grått, som forøvrig var det eneste jeg orket å adle til slutt...

Dere har vært i en stamme hele tiden. Kjernen i stammen er så tettpakket, at spillingen blir gøy uansett.
Jeg kan ikke si noe mer enn at aktiviteten til mine med-ledere tok knekken på meg... Når jeg så hvor lett de ga faen, ble det veldig lett for min del også. Det er ikke tvil om at dere har alt det vi manglet til slutt. Men nå skal det sies at vi hadde det en gang, og hadde vi greid å funnet tilbake den tonen, hadde vi kanskje nådd litt lenger også.
Har ikke store tvil om at dere ikke har det som trengs for å vinne :)

Jeg er ikke helt 100% sikker på hva du mener med å prøve å motivere... Om du mener 2-3000 incs er å motivere, jo sure! dere har gjort en god jobb i såfall ;)
Tenker da i hovedsak på sir pio..
Ellers vet jeg ikke hva jeg skal si. Du har prøvd å gi meg håp, det vet jeg. Utenom det er jeg ikke så sikker... :S
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg tror nok dere hadde nådd lenger om dere fant tilbake til det dere en gang hadde. Men det er jo en grunn til at dere mistet det også, og at vi ikke har mistet det.
Forstår godt at du ikke orker å dra alt alene, og det er ikke meningen heller. Da er det jo ikke noe vits i å være i en stamme.

Har ikke store tvil om at dere ikke har det som trengs for å vinne :)

:eek: How dare you?? Vi vet begge at det var en 'ikke' for mye der :p


Med å prøve å motivere så mener jeg at vi har vel mast på dere om å samle dere? Om å gjøre noe ut av det dere har? Så har dere klagd om at det er så kjedelig, så får dere noen incs og da trykker dere slett før inc-o-meteret har passert 17. Så sitter dere og adler grått eller inaktive (hos dere eller oss), noe som nesten alle vet er den raskeste og kanskje sikreste veien til demotivasjon.

Når det gjelder sir pio og hans 2-3000 incs, så var det kanskje ikke så koselig eller motiverende for han. Problemet var at dere andre ga jo blanke. Han hadde sikkert syns at det var kjempetrivelig, om han fikk noe støtte :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg ga meg vel strengt tatt for 1 - 1,5mnd siden, fikk inn en dual for å se om det var noe vits i å kjøre på videre, kanskje jeg fant tilbake gnisten for å kjempe, men den kom aldri. Han dro på ferie, vi fikk noen incs, jeg ville heller feste her i Barcelona enn å merke angrep å flytte tropper, sendte egoistisk nok KV til noen. Viser seg at det kanskje ikke var elt vellykket, mistet noen byer. Dualen min kom hjem, da var det 4 sifret antall angrep imot, og hverken han eller jeg orka å gjøre noe med det, så jeg satte kontoen på slett.

Dog, jeg har aldri vært i tvil om at AriCa, om de nå vinner, vil være en seierherre som har fortjent seieren. Har aldri lagt skjul på det, kommer ei heller til å gjøre det. Dere har, som Lisa sier, motivasjonen, samholdet og ferdighetene som trengs til å vinne en verden. Samt ikke minst troppene :D

Håper opposisjonen gruser dere, men har desverre mine tvil på at det skjer. Ingenting ville gjort meg mer glad enn at de hadde motbevist meg ;)

mvh MEG!
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Poeng der. :)

Ja... var helt klart en "Ikke" for mye der >.<

Nja.. Det var vel å ta litt hardt i? Jeg kan ikke si jeg husker å ha hørt så mye av motiveringen fra dere. Hadde du sagt at du, prøvde å motivere, så skal jeg være enig.... :p
Litt feil å komme med incs-slettangklager her. For faktisk, så kan jeg ikke huske noen som har slettet seg på grunn av innkommende på VELDIG lenge.....
så vidt meg bekjent, var det noen få av de som slettet seg som hadde innkommende. Og de hadde KV da jeg gikk grå. De hadde innkommende på det tidspunktet. Eierne av kontoene visste ikke om dette selv, så vidt meg bekjent. Så derfor mener ikke jeg du kan ta disse to kontoene som ett eksempel. Da det slett ikke var på grunn av incs....

Joda, han hadde sikkert fått mer støtte om han skrev en skikkelig forespørsel om det også ;)


Skal kanskje lese alle innlegg før jeg snakker...
Orker ikke redigere teksten, så bare legger til: IsBjoeRn gikk visst grå på grunn av incs... Men da kan du ikke komme med den 17 saken din. For 4 sifret antall er en god del mere ;S
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg har vel motivert da :p Trodde noen andre hadde gjort det også :confused:

Jeg syns bare å huske noen si til meg: "Får jeg incs nå så sletter jeg meg"... Men det var helt klart flere ting som gjorde at dere slettet dere, og jeg forstår at dere ikke gidder å håndtere flere tusen incs når motivasjonen allerede er på bånn. Men er jo veldig typisk da, at motivasjonen alltid er på bånn når AriCa kommer :rolleyes: Da finner man plutselig ut hvor lei man er av tw..

"17-saken" min som du kaller den, var en 'figure of speech'. Vi i AriCa har da aldri bare sendt 17 incs på noen, vi gjør det ordentlig. Og vi sender som regel ganske bra timet med hverandre, så da passerer det nok 17 (eller noen tusen) før noen rekker å se det også :p Dermed rekker de jo ikke å trykke på slett før etter de har sett et større antall incs og konstantert at dette orker de ikke ^^
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan godt finne steder hvor jeg har skrevet at jeg ikke orket mer v2 for et par-tre måneder siden. Det var jo en grunn til at jeg ville ha dual, det var ikke fordi det var tusenvis av inc, det var heller det motsatte. Hadde dere angrepet meg tidligere, hadde jeg kanskje orket å stå imot. Tror faktisk antallet inc var på 28 eller noe da jeg ba om KV fordi jeg ikke orket å gjøre noe med dem :p
Hadde derimot resten av stammen vært gira på å krige, hadde jeg sikkert tatt i litt ekstra, men når mange av hovedaktørene hadde gitt uttrykk for at nok var nok, så fant jeg inget poeng i å slite for å utsette det som kom til å skje uansett.
Jeg rakker ikke ned på dere for deres taktikk, ei heller på mine egne for mangel på motivasjon. Jeg bare konstaterer fakta, og forklarer det fra mitt ståsted :)
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg sluttet med Tribal Wars for litt over en uke siden, og gidde vekk TBB en stund før det igjen. Bare lurer på hva i alle dager som skjer med den accounten?

f.eks. hvem som EIER den?
 

DeletedUser

Guest
Beklager du ikke fikk incs tidligere Isbjoern.. Men var du noe særlig på å angripe oss? Bortsett fra Jarlebast. Det kan være noe av grunnen til at du ikke ble tatt før.
Men som sagt tidligere skjønner jeg godt at dere ikke orker når dere ikke har en ordentlig stamme og aktive medspillere. Om dere ønsket mer action, så burde dere ha gjort litt mer selv også :)

Aner ikke hvem som sitter på kontoen din, BB :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg sluttet med Tribal Wars for litt over en uke siden, og gidde vekk TBB en stund før det igjen. Bare lurer på hva i alle dager som skjer med den accounten?

f.eks. hvem som EIER den?

Er faktisk en grei eier der, dog jeg skjønner han godt om han og slutter. Da det så og si ikke er noen som gidder å spille igjen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er/var da mange dyktige folk som spilte mot AriCa, bare så synd at ingen fikk samlet dem til å kjempe som en enhet. Er vel hovedsaklig der AriCa har vært så soleklart mye bedre enn de andre, og sansynligvis den største årsaken til at dem vinner v2.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg vet hvem som spiller på BB. Om det ikke har blitt ENDA ett eierskifte etter jeg slutta :p
 

DeletedUser

Guest
Han er bare ikke så stor på å dodge eller bygge opp tropper :eek: Eller angripe tilbake, forsåvidt.

Heh, kanskje han har slutta da o_O

Vet bare at under hele starten var det kv der og en stund uten eier i vinterferien hans =)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det var Snowfire, men han slutta jo - så hvem tok over?
Kan noen nevne noen navn, eller evt. kan vedkommende skrive det eller sende meg en mld på offentlig forum :)?
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
BB. Snakk til meg på skype, er så vanskelig å forklare hva som skjedde >.<
 

DeletedUser

Guest
Skuffet over at ingen blir med meg :(
Men men.. får vel bli meg vs V2. Tror jeg vinner! :D

But um... Det hele hviler på om jeg tør.. o_O
Får håpe Grim ikke har rett!
 
Topp