Ny masseslett?

DeletedUser

Guest
Oleeee... :p AriCa har jo tydeligvis noe dere andre ikke hadde.. Som du sier så hadde det krevd en del fra stammen din og alle medlemmene for å i det hele tatt skape noe. Dette er ikke et spill som handler om meg, meg, meg, men om oss. Uten en god stamme, og da mener jeg også god på andre måter enn spillferdighetene, så har man ikke så mye. AriCa har vel motivasjonen, samholdet, samarbeidet, organisering, aktivitet ++ på plass, i tillegg til gode spillferdigheter. Det er ikke en som sitter og drar hele lasset alene, men vi samarbeider alle for å nå målet vårt.

AriCa har motivasjonen til å adle gråbyer og enkle byer, de har ett samarbeid som fungerer relativt bra - men hadde det eksistert en relativt god forsvarer som har motivasjon utenfor AriCa på V2 så tror jeg ARiCa vil slite, når stammen ikke lengre besitter ferdighetene ingame som de hadde en gang. Jeg ble skremt over nivået når jeg kom tilbake i AriCa for ett år siden, og det som var enda mer skremmende var det faktumet at ledelsen ikke var bekymret over det. Først etter jul så ble det gjort noen som helst tiltak for å bedre det. Har jo selv snakket med motstandere.. Og de fortalte meg at de ikke akkurat var imponert over mange i AriCA. Ledelsen i AriCa er faktisk en av få ledelsesorgan som er tregere enn det vi har i låndet vårt. De brukte 3 måneder på å finne ut én problemstilling, og i ledelsen er det vel i praksis bare ett par-tre kompetente medlemmer.

AriCa har som sagt aktiviteten til å adle gråbyer! Og de klarer også å holde seg "aktive" sier du.. Men i følge deg, og resten av ledelsen så er jo medlemmene i AriCa aktive nok når de klarer å lese PM'er som blir sendt til dem.. De kan være inaktive, men bare de leser PM'er så er det greit.. De trenger sikkert ikke engang å svare på dem...

Og at du sier at det ikke er én spiller som drar AriCa alene så fniser jeg litt. Jeg tror nemlig at AriCa hadde tapt krigen mot Elite dersom Mikkel(Vv0lv3r1n3) ikke hadde vært medlem av stammen - han har forsvart så mange kontoer at det er helt kvalmt + at det har hatt en stor psykologisk effekt på AriCa's motstandere. Morsomt å se også folk i AriCa som omtrent aldri har gjort noe som helst som er cocky på stammens vegne, som f.eks. Sindle aka. Cashewnøtt.

Mitt hjerte er i AriCa - og der vil det alltid være, men jeg slettet jo kontoen min i starten av måneden i protest mot diverse valg ledelsen har tatt. Er vel egentlig relativt objektiv jeg da :)

AriCa generelt er svakere enn stammen har vært på sitt beste, men resten av verdenen er mye svakere. Hadde vi vært på ett tidligere tidspunkt, med andre store stammer så tror jeg ikke det hadde holdt inn for AriCa.

- Neville Chamberlain aka. Jatorst
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Helt fantastisk utrolig at jeg i det heletatt gadd å lese alt... Men jaja, jeg er uenig i deg jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Overrasket over at jeg gadd å lese alt selv også :) Det var noen sekunder jeg aldri får tilbake :(


Alle vet at det i en tid har vært mange inaktive på v2, AriCa er ikke noen unntak. Du sier vi har aktiviteten til å adle gråbyer?? Vi adler vel en del annet også.. Mye av det er kanskje tilnærmet gråbyer, men det er nå rødt i hvert fall.

Når har jeg, eller noen andre i ledelsen, noen gang sagt at det å være aktiv er å lese en pm? :confused: Vet ikke om du har sluppet unna å svare på en pm en gang, men isåfall så er du en av de heldige. Da vi er nokså strenge med å få svar fra folk. Hvordan vet du i det hele tatt hva vi får svar på eller ikke? Morsomt at du finner på ting for å prøve å få posten din mer interessant :rolleyes:


Den problemstillingen du snakker om, er vel den lille saken din du sikter til, som du fortsatt sutrer over. Vi brukte vel egentlig ikke så lang tid til å tenke på det. Jeg skulle være hyggelig å la deg få overbevise meg om at vi tok feil :eek: Men ble dessverre, for din del, bare mer overbevist om at vi tok riktig. De 'et par kompetente' i ledelsen du snakker om, er vel ikke tilfeldigvis de samme som var enige i forslaget ditt, eller bare lei av å høre på sytinga di at de sa ikke noe imot?


Jeg vet du elsker Mikkel, det gjør vi andre også. Han kunne sikkert klart (og har klart) mye alene, men ikke alt :p Hadde han ikke trengt noen andre, så hadde han vel vært i en egen stamme.
 

DeletedUser

Guest
Overrasket over at jeg gadd å lese alt selv også. Det var noen sekunder jeg aldri får tilbake
Wow - kul du!

Alle vet at det i en tid har vært mange inaktive på v2, AriCa er ikke noen unntak. Du sier vi har aktiviteten til å adle gråbyer?? Vi adler vel en del annet også.. Mye av det er kanskje tilnærmet gråbyer, men det er nå rødt i hvert fall.
Gratz.


Når har jeg, eller noen andre i ledelsen, noen gang sagt at det å være aktiv er å lese en pm? Vet ikke om du har sluppet unna å svare på en pm en gang, men isåfall så er du en av de heldige. Da vi er nokså strenge med å få svar fra folk. Hvordan vet du i det hele tatt hva vi får svar på eller ikke? Morsomt at du finner på ting for å prøve å få posten din mer interessant :rolleyes:
Vel, jeg har mine kilder. Jeg syns det er morsomt at du syns posten min var morsom selv om du mente at den ikke var verd tiden du leste den på. Du vet nok utmerket godt hva jeg snakker om - bare det at du ikke vil innrømme det på forumet. Var vel en spiller som hadde lest PM i ett par måneder men ikke svart.. Men dere ville allikevel ikke kicke personen... Vet ikke om han fortsatt er i AriCa, men det er deres tap :)


Den problemstillingen du snakker om, er vel den lille saken din du sikter til, som du fortsatt sutrer over. Vi brukte vel egentlig ikke så lang tid til å tenke på det. Jeg skulle være hyggelig å la deg få overbevise meg om at vi tok feil :eek: Men ble dessverre, for din del, bare mer overbevist om at vi tok riktig. De 'et par kompetente' i ledelsen du snakker om, er vel ikke tilfeldigvis de samme som var enige i forslaget ditt, eller bare lei av å høre på sytinga di at de sa ikke noe imot?
Jeg tok det opp med Mikkel i desember :) Han sa han videreformidlet alle argumentene mine, og jeg hadde flere samtaler med han som var timelange på Skype, når jeg da tre måneder senere - i starten av mars - får beskjed om at du/dere ikke har hørt noen argumenter, og at dere plutselig hadde bestemt dere for å gjøre noe.. Rart jeg ikke gidder å komme med alle argumentene mine på nytt, når jeg hadde hatt en flere måneder lang samtale med Mikkel på Skype om det - hvor jeg hadde overbevist han over tid.. Så kommer dere plutselig "Nei, vi har ikke hørt noenting". Og angående ledelsen? Nope.

Jeg vet du elsker Mikkel, det gjør vi andre også. Han kunne sikkert klart (og har klart) mye alene, men ikke alt :p Hadde han ikke trengt noen andre, så hadde han vel vært i en egen stamme.
Nope. Men om Mikkel ikke hadde startet opp igjen på V2 i tiden etter Yamato's fall - så hadde ikke AriCa bestått, flere kontoer hadde blitt overkjørt, moralen hadde falt, kontoer hadde blitt inaktive.

Det er som et fotball lag som er ekstremt avhengige av en spiller - uten han så hadde de ikke vært i nærheten av det samme.

Men jeg er ferdig med TW :D Var bare et ekstremt anfall av kjedsomhet i Geofag timen som førte meg tilbake til forumet.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke med resten, men jeg vil gjerne ha en kommentar fra hovedpersonen selv.
Mikkel...? Er du der?
 

DeletedUser

Guest
Faktisk så skjønner jeg ikke alt du prater om, jatorst :p

Men jeg vet hvem du får "informasjonen" din fra. Det var ikke så vanskelig å forstå :) Problemet er vel at du ikke får hele sammenhengen. Hadde ting vært akkurat som du skriver det, så hadde jeg begynt å lure på oss selv også. Men den videre historien om det, tror jeg ikke hører hjemme her.

Og om Mikkel har blitt overbevist av deg eller ikke... er vel ingen som har sagt at vi ikke hadde fått argumentene dine :p Problemet var at de var ikke gode nok, og derfor tok jeg kontakt med deg senere for å se om en prat med deg ville endre min mening og kanskje resten av ledelsens sin også. Som du sier pratet du evig lenge med Mikkel om det og jeg tenkte jeg skulle avlaste Mikkel litt som mellommann. Jeg var imot forslaget ditt selv, hvorfor skulle jeg egentlig bry meg med å ta kontakt med deg da? Jeg hadde ingen grunn, og hvem som helst andre hadde sikkert ikke giddet det. Men jeg tok kontakt allikevel for å prøve å forstå deg bedre.

Og hvorfor vi diskuterer om Mikkel er god eller god, det vet jeg ikke :p Jeg er 100% enig i at han er fantastisk :D
 

DeletedUser

Guest
Er det meg du tror han får informasjon fra eller? :p
For det stemmer ikke.
 

DeletedUser

Guest
Nei, vennen. Jeg tenker på deg ofte, men du var ikke i tankene mine nå ^^
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg tok det opp med Mikkel i desember :) Han sa han videreformidlet alle argumentene mine, og jeg hadde flere samtaler med han som var timelange på Skype, når jeg da tre måneder senere - i starten av mars - får beskjed om at du/dere ikke har hørt noen argumenter, og at dere plutselig hadde bestemt dere for å gjøre noe.. Rart jeg ikke gidder å komme med alle argumentene mine på nytt, når jeg hadde hatt en flere måneder lang samtale med Mikkel på Skype om det - hvor jeg hadde overbevist han over tid.. Så kommer dere plutselig "Nei, vi har ikke hørt noenting". Og angående ledelsen? Nope.


Nope. Men om Mikkel ikke hadde startet opp igjen på V2 i tiden etter Yamato's fall - så hadde ikke AriCa bestått, flere kontoer hadde blitt overkjørt, moralen hadde falt, kontoer hadde blitt inaktive.
Om dette er sant, så vil jeg virkelig be deg og mikkel om å skaffe dere ett liv. For ikke noen så vidt meg bekjent har overhode interesse av å sitte i en flere måneders lang samtale.

Og om mikkel ikke hadde startet opp igjen, så kan du faktisk ikke si en forbanna dritt om hvordan det hadde gått.. For hverken du eller jeg er synsk.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Huff, jeg får prøve å ikke la all oppmerksomheten gå meg til hodet.

Først burde jeg vel peke ut at Neville sine synspunkter er høyst subjektive. Tror jeg lar det være med det.

Selv om det er meget smigrende så tror jeg ikke det endelige resultatet i krigen hadde blitt endret om jeg hadde vært med eller ikke. Selv om jeg liker å tro at det kanskje hadde tatt noe lengre tid om jeg ikke hadde vært med.

Jeg vet du elsker Mikkel, det gjør vi andre også. Han kunne sikkert klart (og har klart) mye alene, men ikke alt :p Hadde han ikke trengt noen andre, så hadde han vel vært i en egen stamme.

Egentlig så liker jeg bare å ha noen å sjefe over.

Beklager litt seint svar. Jeg brukte mine synske krefter til å følge Depend sitt råd om å skaffe meg et liv og har derfor vært på fjellet i helga.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ja, det var en meget traumatisk opplevelse. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre et lignende stunt igjen med det første.
 

DeletedUser

Guest
Det hersker liten tvil når det kommer til viktigheten med å ha Vv0Lv3r1n3 (Grimlock) i stammen, spesielt i krigen mot Elite.

AriCa er en stamme, men en av våre aller største profiler har vi i Vv0Lv3r1n3. Alle stammer, eller lag om dere vil, har jo spillere som er bedre enn de andre. Liverpool hadde Kenny Dalglish, Manchester United hadde Cantona, Arsenal hadde Henry. Men titlene og pokalene som ble vunnet ble vunnet som klubber.
 
Topp