Ny mod i hagen

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hei alle dere som bruker V3-forumet :)

Nå som det nye crewet sakte men sikkert begynner å komme seg tenkte jeg det var på sin plass å presentere meg som deres nye mod, dette for å skape ett bra førsteinntrykk men også fordi jeg gjerne vil si ett par ord.

De fleste her inne kjenner meg kanskje best som den tidligere eier av
Dominus Caligo på V1 mtp. spillerhistorikken min. Men ja, jeg er da Fizzmann (Obviously..) og deres nye mod på V3-forumet.

Målet mitt vil bli å gjøre dette propagandaforumet så spamfritt som mulig, og aller helst holde de fleste topics ryddige og fri for usakligheter. Noen kan kanskje oppleve meg som streng og strikt, men er det noe jeg misliker sterkt må det være usaklige kommentarer som ikke har noe som helst med den gitte topicen å gjøre. Når det er sagt så er jeg også her for dere, så om du har noen spørsmål som ligger langt ute på hjernebarken må du bare sende meg en PM inne på forumet :)

Ellers vil jeg ønske dere en fremdeles fin dag, å håper at propagandaen står til stilen hos folket her inne ;)

Trond

Nå jeg skal kommentere at jeg elsker deg allerede? :p

ser frem til at du holder strenge regler o.l. vedrørende diverse unødvendige poster :D
~Jazcan~
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
vi kommer nok til å se en hel del til hverandre. Uansett hvilke forum jeg boster på, så ender det alltid med at modsa blir sur.

Velkommen skal du være. Free hugZ i tromsø.
 
Topp