Ny spenningskrig

DeletedUser

Guest
denne verden er kjedlig, hvorfor ikke gjøre noe spennende :)

Hva med å kutte den tribalhugen og ta en alle mot alle :)
er litt kjedlig og ensformet hvordan denne verden er. la oss gjøre noe Episk! :D
 

DeletedUser

Guest
Why? V1 er faktisk den eneste verdenen der det er mest usikkerhet om hvem som vinner... Alle de andre verdenene (unntatt V9 som er helt ny) er det usikkerhet om hvem det er som vinner. Man kan diskutere V7, men V1 vinner med litt margin. Så syntes det gjør V1 spennende nok jeg.. :p
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
denne verden er kjedlig, hvorfor ikke gjøre noe spennende :)

Hva med å kutte den tribalhugen og ta en alle mot alle :)
er litt kjedlig og ensformet hvordan denne verden er. la oss gjøre noe Episk! :D

Eneste endringer der blir da i så fall at BOL går imot RNG, og IB imot Viking om det skulle vært alle mot alle :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er jo en interesant tanke da, hvordan ville BOL klart seg mot HFO f.eks. kunne blitt interesant det.
 

DeletedUser

Guest
Og meg til å ta ib da? ;) :D

Neida..det skjer ganske så morsomme ting på v1 fra tid til annen..
 

DeletedUser

Guest
Og meg til å ta ib da? ;) :D

Neida..det skjer ganske så morsomme ting på v1 fra tid til annen..

Du gjør det i hvert fall veldig morsomt for meg når du bare sender fakes og noen nukes fra 200 timer unna :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du gjør det i hvert fall veldig morsomt for meg når du bare sender fakes og noen nukes fra 200 timer unna :D

Er det ikke mer som skal til for aa ta deg, altsaa? :D

Velvel, du kan jo droemme, snowfire. V1 er den mest spennende verden, om du spoer meg. 3 stammer som er likeverdige kriger mot aa bli vinneren, noe som du ikek finner noen andre steder paa .no atm. Tror vi har nok med hverandre at det aa lage en ny stamme som mest sannsynlig, om vi skal trekke inn BuRn, blir borte om 2 uker uansett. Det er kjedelig det, naar utbryterstammen sletter seg selv etter to uker. Spenning sa du? Vel, om du tenker kun 1-2 uker fram i tid.

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
ifølge TWstats ble Burn dannet
2010-12-03 23:05:34

og gikk vekk

2011-03-14 04:08:36

dette er nok mer enn 2 uker :) og mellom de tidene så har alle hatt en strålende erfaring og masse angrep på seg :) en nær krig istedenfor 200timers kriging
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
V1 er nok den verdenen med mest liv, på de andre hr den ene parten gitt opp, er vel bare v7 og v9 utenom som er spennende ennå, og nå som v1 er lukket så ble det ennå bedre.

-Super lol
 

DeletedUser

Guest
denne verden er kjedlig, hvorfor ikke gjøre noe spennende :)

Hva med å kutte den tribalhugen og ta en alle mot alle :)
er litt kjedlig og ensformet hvordan denne verden er. la oss gjøre noe Episk! :D

Selv om ideen hadde vært morsom blir det nok bare et forslag...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
ifølge TWstats ble Burn dannet
2010-12-03 23:05:34

og gikk vekk

2011-03-14 04:08:36

dette er nok mer enn 2 uker :) og mellom de tidene så har alle hatt en strålende erfaring og masse angrep på seg :) en nær krig istedenfor 200timers kriging

Det er bare flisespikkeri, snow. BuRn lagde liv i kun noen dager, saa ble det litt for mye incs til at det ble morsomt, right? Neeh, 2 uker kan tolkes som to uker med litt ubalanse paa v1, ikke noe mer. BuRn har aldri gjort noe paa v1 til eller fra, det eneste dere klarte aa gjoere var enda mer barbarbyer. Well done!

Uansett, dette blir bare i dine droemmer, snow:)
 

DeletedUser

Guest
Må si meg heilt enig med scar her, BuRn var et blaff som ikke har lagt annet spor etter seg en grå byer..
 
Topp