Ny spenningskrig

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Størrelse er alt dere tenker på, vi andre snakker om det som gjør en stammen bra. Samhold og samarbeid , det er bare å se på HFO som "banker" en stamme famillie på 466 mill mot 75 mill så ser dere hva vi mener. (fikk eg dratt inn det og:D)


Sånn sett står RNG mye sterkere en før BuRn (byene tar de igjen forresten)

HFO? Dere er ikke alene, din mark. Ta og legg til hele RNG fammen + BOL så får du det mer riktig.

Karmany sa det, enkelt og greitt. RNG klarte ikke holde på medlemmene sine.
 

DeletedUser

Guest
HFO? Dere er ikke alene, din mark. Ta og legg til hele RNG fammen + BOL så får du det mer riktig.


Vi tar våre IB byer aleine, det er ikke BOL/RNG som adler de for oss:)

Nå må dere ikke begynne med den furtingen om at dere er aleine igjen, for det første så har dere en famillie stamme som er passe stor, for det andre så hadde dere allierte som dere "skubbet" fra dere...
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
BOL og RNG angriper da IB også, eller sitter dem og ser på? Logikken din er så dårlig at det er til og bli syk av, men jaja hadde vel ikke akkurat forventa noe annet :eek:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Naa begynner IB sutringa si igjen, hadde vel heller ikke forventet noe annet.. :eek:

Vi liker å sutre vettu!

Det mange vet som er en kjennsgjerning er at mange RNG spillere samt noen HFO spillere gjerne vil krige mot BOL, noe dette BuRn tullet er et bevis for, er enig i at det var ett veldig dårlig forsøk, vil vel si at de som gjorde dette planla det særdeles dårlig og burde gjort dette på en helt annen måte enn det ble gjort, om RNG er styrket eller ei er jeg usikker på, de mistet noen lojale gode spillere som hadde måttet svelge mye pga allianser etc. når man ser tilbake på historien har nok mange originale RNG ere en iboende trang til å krige mot BOL, det ser ut som Scar med flere glemmer dette, backstabbere eller ikke, er ikke sikker, ledelsen i RNG kan skylde seg selv også når de ikke lytter til medlemmene sine.
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Størrelse er alt dere tenker på, vi andre snakker om det som gjør en stammen bra. Samhold og samarbeid , det er bare å se på HFO som "banker" en stamme famillie på 466 mill mot 75 mill så ser dere hva vi mener. (fikk eg dratt inn det og)
Haha? Dere går mot MD i diskusjonen, jeg kommer og slår spikeren på hodet og så går du mot meg og sier att størrelse er alt vi tenker på? Det er da faktisk du som drar størrelse frem over her :rolleyes:
Du nevner heller ikke att vi kriger mot flere enn dere. Det er som om New Zealand påstår att de vannt ww2 alene.. ;) Drar du frem de som faktisk har front med dere blir nok tallene litt annerledes.


Vi tar våre IB byer aleine, det er ikke BOL/RNG som adler de for oss:)

Så vi har ikke angrep fra flere enn dere? Jeez.. hva tror du hadde skjedd om dere ikke hadde hatt BOL og RNG?
 

DeletedUser

Guest
HFO spillere gjerne vil krige mot BOL

Dette er bare tull, det er langt over et år siden eg har hørt noen snakke om det. Den personen er ikke i stammen lenger:)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ja, han ble vel det siden han hadde et annet syn på ting enn hva du og resten av stammen har/hadde :).
 

DeletedUser

Guest
Ja, han ble vel det siden han hadde et annet syn på ting enn hva du og resten av stammen har/hadde :).

eeehm, den der ble bare helt feil...

når det er en allianse mellom to stammer, så mener du at den kan brytes selv om det bare er en/et fåtall som har lyst til å bryte den???

det blir jo vertfall for dumt.. mulig det du siktet til var det at de ikke blir hørt? de blir nok hørt, om de roper høyt nok, men såklart vil man jo helst ikke ha noen i sin stamme, som ønsker krig mot de som den stammen har allianse med..
 

DeletedUser

Guest
Ja, han ble vel det siden han hadde et annet syn på ting enn hva du og resten av stammen har/hadde

Så klart, eller mener du at 1 person skulle få velger for resten av oss (35 stk den gangen)


Vi kunne aldri spilt på lag med IB, vi har fått tilbudet flere ganger men har høflig takket nei! Vi har sett hvordan Ib behandler sine allierte, det skifter for fort for oss:D Vi såg alle hva som skjedde med k10 f.eks. De var like liten som oss, vi låg begge på 40 mill. (k10 var en fam på ca 90 mill, hovedstammen hadde 40) Ib prøvde å presse dem inn i en krig før dem var klar, når de sa nei så gikk heller IB til angrep på de? Se på oss og BOL, Bol har ALDRI spurt oss eller kommandert oss til noe, vi har fått finne ut av tingene selv. Sånn behandling gjør til at du blir takknemlig og gjør deg lojal, taktisk smart og ikke minst veldig realt av BOL.

Nå er ALLE i gamle k10 motstandere av IB:)


jeg kommer og slår spikeren på hodet
? Eg finner ikke denne spikeren ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser ut som bgm og Scar sliter litt med logikk og common sense. Eller kanskje ser det, men vil ikke miste ansikt.. Dunno..
 

DeletedUser

Guest
Dette er underholdene. Fra begge sider. MOAR!

Jeg vurderte å faktisk prøve å være konstruktiv, med et lite håp om å få slutt på deler av diskusjonen... Men underholdningsverdien er alt for høy for det.
 

DeletedUser

Guest
Tror du må ta en reality check bgm.

Dette er bare (dårlig) propaganda, sorry pal:D


med et lite håp om å få slutt på deler av diskusjonen.

Det må du ikke gjør, endelig litt liv på forum:) Ser at argumentene er så som så (IB) men , men.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Enda en epic fail av bgm;) han kan vistnok ikke skrive noe han uten at det blir epic fail.
 

DeletedUser

Guest
Epic fail eller er det faktisk bgm og scar som har forstått "tribal"-delen av tribalwars? Det er da en grunn til at IB fam er så og si alene mot alliansen.

Så du mener at hvis halve medlemsmassen til BOL/HFO/IB/HVIB/RNG/Viking(ta det som passer) gikk ut av stamen og opprettet sin egen fordi de vil gjøre noe annet en hva ledelsen gjør så styrker det stammen Windsy? Setter det på spissen nå!

Man taper da halve slagkraften pluss, det man vill tape på en krig mellom partene, da tror jeg ledelsen har bedre av å høre hva medlemmene har lyst til og prøver å få til en ordning som gangner alle parter. Istede for en borgerkrig som fienden tjener på.

Næmmen kjære lille deg da..skal forsøke å forklare for deg:

Det er snakk om å se lengre enn kun å miste litt poeng for stammens del. Hvorfor er det enkelte som vil forlate stammen/hvorfor er det enkelte som må kickes? Jo fordi de ikke handler til stammens beste. I verste tilfelle angriper de stammemedlemmer eller alliansemedlemmer. Så da er spørsmålet: hva i huleste skal man med disse? Hvordan i huleste klarer du å si at stammen blir sterkere ved å ha medlemmer som saboterer?

Jeg skal bruke et ord som er blitt en klisjè her på TW: Spion.
Nei de angriper ikke medlemmer direkte, men jeg håper virkelig ikke jeg trenger å forklare mer til deg, men bare at jeg faktisk må gjennomgå dette svarer jo en del spørsmål....

huff og huff...håper virkelig på bedre propaganda enn dette MD. Om du ikke klarer å komme med bedre enn dette oppgulpet så kan du hvertfall ikke klage selv.
 

DeletedUser

Guest
huff og huff...håper virkelig på bedre propaganda enn dette MD. Om du ikke klarer å komme med bedre enn dette oppgulpet så kan du hvertfall ikke klage selv.

Huh? Jeg kommer ikke med propaganda nå. Jeg prøver å legge litt fakta på bordet. Alt jeg får servert tilbake er de samme historiene, sagt med litt forskjellige ord.

Propaganda og fakta er to forskjellige ting.

Kan godt komme med propaganda hvis det skal til...

1. H.F.O virker det som har én spiller, nemlig bgm. God spiller, men tar ting for gitt når det kommer til at de ikke er alene i krigen mot IB fam. "Vi ditt og vi datt, men det er alltid H.F.O som gjør alt"... Please.. Dere hadde ikke klart døyt uten BOL og RNG. Men dere gjør det bra. Dere skal ha det.. Men det skal heller ikke så mye til for å knekke dere. Er helt overbevist der.

2. BOL sliter med aktivitet. Skjer ikke mye og er bare noen få driver på.. Sikkert en del KVer som sørger for at enkelte kontoer også får seg noen poeng. Dette skjer med alle.. Spesielt i sommeren.

3. RNG kjører løpet ut mot Teacher og Tatiana. Der gjør de det bra.. Mot én av dem.. Uansett. De sliter i nord og de sliter med å holde på medlemmene sine.. fortsatt..

4. RNGA.. Hvem?

Noen jeg har glemt?

Og btw.. hadde IB økt aktiviteten med 50 %, hadde vi knust dere!! Mwahahahaha... ;P
 
Topp