Ny spenningskrig

DeletedUser

Guest
Må si meg heilt enig med scar her, BuRn var et blaff som ikke har lagt annet spor etter seg en grå byer..

jeg liker gråbyer jeg:) eneste byene som vet hva skikkelig fred er! noe jeg er en fan av nå om sommeren:D
 

DeletedUser

Guest
Aerligtalt MD, du kan ikke si at BuRn var en suksess. BuRn var en stamme sammensatt av spillere som oensket aa lage braak mellom RNG/BOL. Ja, for deg og IB er det positivt, men jeg snakker ikke om IB naa, saa hold det oppgulpet utenfor.

RNG og BOL har alltid hatt et meget bra samarbeid. Naar BuRn spillere ikke fikk viljen sin gjennom aa faa en krig mellom BOL og RNG gikk de heller ut av RNG og dannet BuRn. Samtlige braakmakere samlet seg i en og samme stamme, istedenfor aa spre dritt i RNG.

Med andre ord, RNG ble sterkere av den grunn at de fikk ut og vekk noen av de mest ustabile og ulojale spillerne i stammen. Saaklart RNG blir sterkere av den grunn, ikke faa oss til aa tro noe annet MD, det burde til og med du faa inn mellom oera uten aa kverulere rundt det.

hvordan kan du si at RNG blir sterker når de faller som fluer?
 

DeletedUser

Guest
h.f.o1!

hadde bol kriget med h.f.o så tror jeg faktisk h.f.o hadde kommet langt før vi bol måttet kjørt på hardt!
h.f.o består av noen gode, taktiske samarbeidsfyllte spillere!det er samarbeid uansett hvem de møter mot!skal de ta en spiller, så ja, det er ikke noe annet enn å kjøre stammen mot den spilleren!de samarbeider VELDIG godt så om de skulle ha godt imot bol alene tipper jeg bol kunne fått smått problemer nedi sør etterhvert!

men nope, vil ha det slik som det er nå;) er best det!

mhv lykkebitteliten
 

DeletedUser

Guest
Herregud. Om de mister spillere mister de slagkraft. Greit nok att prosenten med spillere lojale til ledelsen stiger, men de faller i både styrke og størrelse.

styrke og størrelse har kanskje ikke så mye å gjøre i en sånn krig.
å miste ulojale spillere betyr ikke så mye. de ulojale spillerne gadd kanskje ikke å gjøre noe ettersom de var ulojale til ledelsen, de hørte ikke på ledelsen!en god stamme har en ledelse som fører krigen rett og som HELST har lojale spillere som kan stille opp for stammen til enhver tid:)
en ulojal spiller sitter kanskje kun å preger gullmynter og HÅPER fienden kan komme lenger inn i stammen den ulojale er i for så å bytte side og krige den vegen!

bare man er en stamme som holder sammen og som STILLER opp for sin stamme og allierte så betyr det myee. h.f.o er VELDIG gode til samarbeid, det samme er bol også, rng vet jeg faktisk ikke(har ikke vært her så lenge og har ikke hatt så mye med rng å gjøre) så bare man samarbeider om sine mål og er det noen som får incs, ja send deff til den spilleren. å miste en lojal spiller som kjemper MED stammen er myee værre enn å miste en ulojal spiller som bare sitter der å ser på!styrken utgjør ikke så mye, det er lojaliteten, aktiviteten og samarbeids skillzen som utgjør i en krig:)
vell er det en stamme med 10mill mot 100 mill så er det ikke SÅ store muligheter for den minste, men med godt samarbeid osv så kan de komme langt!
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
@Lykke Selvsagt er det viktig med samarbeid, det har jeg aldri sagt! Men om det ryker så mangen spillere som det gjorde med BuRn, så blir det likvel ett hardt slag. :)
 

DeletedUser

Guest
ryker mange spillere

nja, det KAN ha noe å si, det spørs bare hvordan de spillerne var som spiller, samarbeidet de NOEN gang eller kriget de i det hele tatt?
er en del ting som spiller inn!spillere som ikke gjør en ting for stammen er uansett ikke hvert å ha! jeg var i ledelsen på v3 en gang, det var ikke artig til tider!masa og masa på å få dem med på krigen, men det hjalp ikke, hadde vi som VILLE kriget, kriget så tipper jeg det hadde gått bedre, loyaliteten hadde gått opp også.

det blir kanskje et STORT nederlag med en gang for rng, men med litt adlinger inni dem selv der burn var og litt opprydding så ville nok det gått myee bedre så slipper de all den ulojaliteten og diskusjonene osv på eventuelle forum! bare opprydde litt og samle se den gjengen som er igjen!
 

DeletedUser

Guest
Hardt slag på hvem? Resten av stammen som sitter og ser på at de som lager kvalme i en stamme\nekter å samarbeide forsvinner fra stammen?

Joda jeg ser at om det faktisk er folk som bidrar i en stamme, så vil det være et hardt slag ja. Så hva med folka i burn? Hvilken kategori fantes de i?
 

DeletedUser

Guest
IB snakker om størrelse, da er det heilt klart at RNG blei svekket. De blei mindre, så det kan ikke diskuteres. Men vi andre her snakker om samhold og samarbeid, der blei RNG sterkere. Den påstanden står eg for...:)


Når det gjelder en krig mellom HFO og BOL så skjer det aldri, alle kan se på stamme beliggenheten vår at vi har bygget oss opp med tanke på å støtte bol. Hadde vi hatt andre tanker så hadde HFO vært samlet på en heilt annen måte. Vi gjorde et kjempe godt valg den gangen som vi aldri har angret på selv om vi måte flytte et stykke for å krige..

God sommer karmany:eek:
 

DeletedUser

Guest
IB snakker om størrelse, da er det heilt klart at RNG blei svekket. De blei mindre, så det kan ikke diskuteres. Men vi andre her snakker om samhold og samarbeid, der blei RNG sterkere. Den påstanden står eg for...:)

Det virker ikke sånn.
 
Topp