Ny Top Stamme 20 vri

DeletedUser

Guest
istedenfor å stemme på hvordan stammen er, så veldig du den beste medlemmet fra Top20 stammene.. blir litt samme som Vurder en V8 spiller men en litt mer utformet del og mange flere vurderinger og alle fra forsjellige stammer.

noen som har lyst å prøve seg et skudd ? er litt seint for meg, så jeg er ikke helt opplagt til å lage noe, men kan ta et sjapt eksempel :D

1. 3.14
Are/Ex-con er nok den nåværende beste spilleren på V8, etter min mening, når han vil noe. Så kan han klare det med en god støtte av sine lagkamerater i 3.14.

2. WD
SoulHunter blir mitt første valg vist det hadde vært noen jeg ville sammarbeidet med i andre verdner. han er en kjernekar og en storspiller og vet hva han skal gjøre når han får inc på seg, sjapp å farlig.

3. E=mc²
Med sin fantastiske forsvarsmekaniske klarer invincebul å ta vare på byene sine selv uten gamle TSFS som var gamlestormakten før de gikk i krigen mot 3.14. selv om 3.14 nå små herper på deres stamme, så står de 3 største spilleren aktivit sammen. får nå håpe de 3 klarer å holde seg sammen. jeg var ganske usikker på hvem av de 3 jeg ville velge, men på grunn av invincebul sin posisjon og at han var andre mann til 1mil poeng, så valgte jeg han.

4. J.F.F
RUAB er nok den mest kjente spilleren der med sin mange millioner samlet tilsammen i alle verdnene, jeg har ingen kjenskapp til spilleren, men vi får se om han prioriterer denne verden like mye som de andre der han er i Top20 i 3 av .no sine servere! :cool:

5. WDF
Kimjohnsen er en energisk person som hjelper medlemmer i nød, og alltid en koselig snakke kompis :rolleyes: har egentlig aldri sett han i kamp, føler jeg har, men kan ikke 100% sett han i kamp, men han har nå spilt på en del stor kontoer, så jeg vil tenke meg at han kan sitt når det treffes inn
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1. 3.14
Are (ex-con), passer på alle og sitter med glede kv for alle og. Trenger man hjelp, er han fyren å spørre, skal ha en stor del av æren for at 3.14 er der de er nå. Sittet mer på andre kontoer enn sin egen, thats fact!

2. WD
Kovu, vet ikke så mye om spilleren og hvor mye han kan, men driver fiendene til vannvidd med all den fakingen sin, ekstremt aktiv og utrolig slittsom person å ha mot seg, må være deilig å slippe fakene fra han.

3. E=mc²
Kan lite om de 3 medlemmene her, men giri raja har bidratt mest i krigene de 3 har vært i av det jeg vet, om det betyr at han er den beste av de er usikkert, alle 3 er veldig gode og vil jeg tenke meg uten at jeg kan gi noe grunnlag for det og valget mitt.

4. J.F.F
RUAB, dyktig person dette, har vel æren av at J.F.F er der de er nå, flott person å ha i en stamme.

5. WDF
Kimjohnsen, mest poeng, vet ikke noe som helst om samtlige spillere der.

6. Fiasco
Al Koholic, eks-TSFS medlem og bydd på litt motstand av det jeg har skjønt, vet lite om resten.

7. GaG
ferdis, mest poeng, vet ingenting om personene der.

8. JFFA
Krona, dyktig person
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ok :)

1. 3.14
Are (ex-con), passer på alle og sitter med glede kv for alle og. Trenger man hjelp, er han fyren å spørre, skal ha en stor del av æren for at 3.14 er der de er nå. Sittet mer på andre kontoer enn sin egen, thats fact!

2. WD
SoulHunter er vell den beste i WD og ja jeg er så slitten av og sitte med nukes fra han 4 ganger uka -.-
Filnk type ;)

3. E=mc²
Kan lite om de 3 medlemmene her, men giri raja har bidratt mest i krigene de 3 har vært i av det jeg vet, om det betyr at han er den beste av de er usikkert, alle 3 er veldig gode og vil jeg tenke meg uten at jeg kan gi noe grunnlag for det og valget mitt.

4. J.F.F
RUAB, dyktig person dette, har vel æren av at J.F.F er der de er nå, flott person å ha i en stamme. Han har vell mange mill til samman på alle verdene han har på

5. WDF
Kimjohnsen, mest poeng og virkelig stor i kjæfta og adler småe folk
Og så har vi ein eller 2 lille søtinger NTU Spawn og Twixiz som ikkje er aller verst og bli kjent med

6. Fiasco
Al Koholic og noen andre folk har made ein stamme som jeg ikkje veit ein ting om uten Al Koholic sende my angrep på dem i J.F.F

7. GaG
ferdis, mest poeng, vet ingenting om personene der.

8. JFFA
Veit lite om den stammen, men ser ut som han her har litt vett i huet Sam Vimes

9. ~DT~
Va skal jeg si om den stammen nei ikkje så men Odden og Benny er noen serriøste typer
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1. 3.14
Mumle, tøff kar med mange artige kommentarer. Stor spiller som er en djevel på sniping, også en flott diplomat. Han er Pappa betalers motstander i "farmekrigene" og jeg takker for at han motiverer oss til å farme mange ressurser hver dag.

2. WD
Calypso, lager orden overalt, pluss at spilleren er svært dyktig.

3. E=mc²
Tja, 3 store medlemmer som alle sikkert har bidratt med litt av hvert i TSFS. Vet lite om dem så velger å ikke velge noen.

4. J.F.F
Gandor, syns han fortjener å bli nevnt han og. Voksen kar som er fin å prate med. Er en trygg og rolig lederskikkelse, kudos!

5. WDF
Twixiz er jo en rå kar som har vært gjennom mye på tw.no. God og spennende spiller!

Så vet jeg ikke stort mer om flere stammer.

Henger meg på G&W og sier at dette var et flott initiativ. Kanskje vi kan lage en tråd hvor en kan kåre de 5-10 mest innflytelsesrike personene på v8 hitill, altså de som har gjort v8 til den den i dag er... Hmm, da får noen andre gjøre det, jeg må lese mer til eksamen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sies at vist vi får mange inslag her, så kommer jeg til å sitte meg ned og skrive et superstort samendrag av alle vurderingene :rolleyes:

og kåre Nr#1 spiller på V8 som jeg syns utifra det dere skriver. kanskje legge til noen ekstra priser som ofte kommer opp på personer.
som:
  • Beste Kontopasser
  • Beste Faker
  • Beste Angriper
  • Og myer mer, er bare spørs om vi får mange nok inslag fra forsjellige personer :)

mvh
Snowy | Kovu
 

DeletedUser

Guest
Hmm, kan fylle inn desse 2 da.

Beste Faker - Jeg mener faktisk at Pappa Betaler sitter med spilleren som beste faker på v8, ikke bare for de han er god spiller, men han kan fake oppimot 40k attacks på noen timer/en dag, og har en utholdenhet som er syk.

Beste Angriper - Jeg mener faktisk, rett og slett at det er den samme personen, først irriterer han hue av dem med mye fakes, og nukes og AM's kommende inn inni mellom.

3.14: Mumle, tøff kar, en god lag spiller og en irriterendes spiller man møter på farme konkurransen. Er vel en grunn til at han er der han er, ikke sant?

WD: SoulHunter, rett og slett fordi han imponerer og er i Top 10 på to verdener.

E=mc²: Giri raja, eneste spilleren jeg vet hvem er i den stammen, har spilt litt med opel og han er jækli til å forsvare seg.

J.F.F: RUAB, litt ukjent for meg, har aldri spilt med han, men jeg har hørt at han er en jævel og krige mot..

Fiasco: Stonee92, spiller fra v1, som jeg synest er god! :p
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvilken konto spiller du på Heksa? Er det på Pappa Betaler? :rolleyes:

Beste faker er vel kovu i mitt syn og beste angriper kan du da umulig være med 3 mio ODA? Fasiten der må være Mumle som har over 2x så mye som 2.plassen.
 

DeletedUser

Guest
Husk at alle har vær sin mening nå da, er ikke noe fasit på hva en skal svare her.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hitler lever! Ah, deilig å vite at jeg har riktig :cool:

Nei, men Jerle er en svært god faker noe han har bevist på v1 mange ganger og jeg har selv vært heldig å få vite hans fine metode, men husk nå at fakescript har blitt lov og nå da folkens så flere måter å gjøre dette på.

Nå når jeg skal vurdere den beste fakeren i en v8 tråd så tar jeg også da utgangspunkt i faking kun på v8 og av det grunnlag mener jeg at kovu har vært best hittil uten at jeg selv kan si så veldig mye om PB kontoen har vært veldig god til å fake eller ikke. Har sluppet fakes derfra selv i hvertfall :D
 

DeletedUser

Guest
1. 3.14
Are (ex-con), passer på alle og sitter med glede kv for alle og. Trenger man hjelp, er han fyren å spørre, skal ha en stor del av æren for at 3.14 er der de er nå. Sittet mer på andre kontoer enn sin egen, thats fact!

2. WD
SoulHunter er vell den beste i WD og ja jeg er så slitten av og sitte med nukes fra han 4 ganger uka -.-
Filnk type ;)

3. E=mc²
Kan lite om de 3 medlemmene her, men giri raja har bidratt mest i krigene de 3 har vært i av det jeg vet, om det betyr at han er den beste av de er usikkert, alle 3 er veldig gode og vil jeg tenke meg uten at jeg kan gi noe grunnlag for det og valget mitt.

4. J.F.F
RUAB, dyktig person dette, har vel æren av at J.F.F er der de er nå, flott person å ha i en stamme. Han har vell mange mill til samman på alle verdene han har på

5. WDF
Kimjohnsen, mest poeng og virkelig stor i kjæfta og adler småe folk
Og så har vi ein eller 2 lille søtinger NTU Spawn og Twixiz som ikkje er aller verst og bli kjent med

6. Fiasco
Al Koholic og noen andre folk har made ein stamme som jeg ikkje veit ein ting om uten Al Koholic sende my angrep på dem i J.F.F

7. GaG
ferdis, mest poeng, vet ingenting om personene der.

8. JFFA
Veit lite om den stammen, men ser ut som han her har litt vett i huet Sam Vimes

9. ~DT~
Va skal jeg si om den stammen nei ikkje så men Odden og Benny er noen serriøste typer
Hm...
vel, la mej no da spør, sia ej aldri e på forumet... å ej he knapt nok snakka med nokken i 3.14

Ka begrunnelsa he du da for å sei ej e "virkelig stor i kjæfta" da? Sei no vel igrunn meir om dej som kommer med slike påstanda en mej de her da, med en spiller du ikkje he peiling på kan egentlig e..

Personlig sunst ej no de e betre å adle mindre folk en gråbya da. Nokken spillera lika cluster sjøna du (som mej), så da bli de opp til kan som ligge i clusterområdet da som blir adla;)
Men du lika kansje best å adle gråbya du da?
 

DeletedUser

Guest
*Snowy bare Puffer seg inn i samtalen*

Spørsmål: har du snakket med Kim før :) ?

for at han angriper spillere rundt seg er jo ikke hanes feil, han mmå vokse og lage cluster, ligger i blodet for de fleste TWspillere :p
jeg har også adlet små spillere for å lage finere og tettere clustere :D og også tatt folk som var 3 ganger så stor som meg.. tingen er bare å ikke gi opp :)
 
Topp